Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/modestiblejz

Marketing

bitnost dobrog negativca


Iskusni scenaristi znaju u čemu je bitnost dobrog negativca. Pogotovo u akcijskim filmovima. Bez uvjerljivog negativca scenarij postaje bljutavo smeće. Slab negativac, slab film. Kvalitetno osmišljen negativac radnji daje težinu i povod za daljnju šoru. Kao u Sili, čim se pojavio opaki Berzan, to je već druga priča. Ovaj odmah vadi pljucu i metak u čelo, bez najave (a ne ko` onaj dežmekasti Džihan, pa sve kao hoće-neće). Berzan je recimo autentično stereotipni zlikovac, govori malo, glas mu bas, nosi naravno crno, crni pogled ispod crnih obrvica, crne mu misli, crna mu duša, crni motivi, crna mu djela, sve u njega crno, nema u takvog mile-lale, to je opak tip koji bez zadrške puca. Uvjerljivost negativca prodaje film. To danas zna ili bi trebao znati svaki holivuđanin.


Post je objavljen 26.03.2013. u 14:30 sati.