Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/blogotype

Marketing

ČISTO BIJELE OVCE!

(Brendinzi u službi daljnjeg pranja mozgova građana RH!)

Kvazi razvojni projekti temeljeni na brendingu grada, županije pa i cijele države ako hoćete su samo sustavne metode zamagljivanja i daljnjeg održavanja blazoniranog stanja umrtvljenih mozgova kao i zdravih logika građana. Samo stvarni strateško razvojni projekti izrada scenarija razvoja (te temeljem istih) i strategija razvoja, a koji u sebi koriste brend kao stijeg i potsjetnik tog procesa imaju smisla. Sve drugo su tek kozmetičke promijene čiji cilj čak nije niti kozmetika sama po sebi već željeno stanje - "ne talasaj".

U RH postoje točno tri osobe koje mogu konkretno sprovesti (voditi) proces o kojem govorim, proces je ipak poznat manjini naših političara i stratega odgovornih za razvoj, kao i tim i osobe koje ga mogu realizirati (vanjski konzultanti iz te sfere trenutno nisu prisutni u RH) - sve tri osobe nisu angažirane na njemu i on se ne provodi.

Ne da mi se pisati, baš kao što se niti vama ne da razmišljati.

U ostalom, konačno shvaćam da nam nema pomoći (osim nekog oblika snošljivog suživota koji će opet osmisliti ili dirigirati neka vanjska strana, a samo zato da joj ne bude preneugodno gledati naša defetistička lica u svojoj blizini) ne zato što smo ovce, već zato što nemamo niti onaj minimalni statistički odnos crnih ovaca koji bi bio dovoljan da pokrene ove bijele.

Mogu podnijeti sve ove farse s lokalnim brendinzima, al' fakat ne mogu gledati, učestvovati ili na bilo koji drugi način biti svjedokom brendinga RH pa izvodili ga i naši najveći brend stručnjaci i ma kako ga dobro kroz prizmu svojih resursa realizirali - sve će to biti samo trojanski konj za novu infuziju kolektivne kognitivne anestezije.

Uz sav respekt, živimo u zemlji koja je svjetski prvak zamjene teze i diskretnog, pseudo nonšalantnog dislociranja fokusa, kao i zemlji koja će svoje ponajbolje resurse (poput dizajna) u stvari upregnuti u korist štete svojih građana, točnije njihove budućnosti.

Nedavno me jedan moj suradnik parafrazirao unutar jednog ironičnog komentara, pa ću ga iskoristiti za kraj: "da razumiješ objasnio bih ti".

(I dalje intimno) mislim da se neću predati, jer iskreno rečeno ne znam kome.



Post je objavljen 18.03.2013. u 17:38 sati.