Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/nekretninerijeka

Marketing

Gospodarsko srce Hrvatske

Unatoč svim ovim negativnim pokazateljima, Hrvatska ima 250 m2 površine trgovačkih centara na tisuću stanovnika, što je iznad prosjeka članica Europske Unije od 190 m2 na tisuću stanovnika. Zagreb i okolica su prema koncentraciji trgovačkih centara daleko iznad tog prosjeka nekretnine Istra.

Od značajnijih projekata u 2013. u ovom se sektoru očekuje dovršetak Trgovačkog centra Point u naselju Vrbani koji će imati oko 50 lokala na 13.000 m2 površine te će predstavljati kombinaciju maloprodajnih prostora, restorana i zabavnih sadržaja. S obzirom na visoki stupanj zasićenosti tržišta, u nadolazećem periodu trgovački centri će se fokusirati na konsolidaciju svoje pozicije. Tako je King Cross najavio značajnu obnovu centra u cilju podizanja konkurentnosti, a još uvijek nije poznato što će biti sa zatvorenim trgovačkim centrima - Mandi na Žitnjaku i Cascade u samom centru grada.

Post je objavljen 25.02.2013. u 10:15 sati.