Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/dvakotacadovoljna

Zagorje trekk

Pred Vama je uzbudljivo putovanje. Stoga, odvojite 7 minuta.

Što je treking? To znamo. Za one kojima je možda nepoznanica, savjet: neka odmah prekinu putovanje, otiđu do obližnje prometnice i „bace se pod kamion“ ! Početak Vas je sigurno malo „mlatnuo“. Je li da da !? No, nema veze, u nastavku samo nježno.

Šimunova „industrija užitaka“ za nas mazohiste proizvela je vjerojatno najbolji proizvod nakon Rajskog vrta – Treking ligu! Liga se sastoji od ukupno 13 utrka koje se odvijaju na atraktivnim lokacijama Hrvatske, Crne Gore te Bosne i Hercegovine. Prva utrka Treking lige 2013. - Zagorje trekk uzbuđuje nas i pokreće, jer mi trekk trebamo, kako bi Oliver rekao „kao pjesnik svoju bol“. Start je u „najpoznatijem selu na svijetu“ - Kumrovcu. Poznatijem kao rodnom mjesto druga Tita. Da je živ vjerojatno bi sada bio na startu. Utrka je podijeljena u tri težinske kategorije: jogging 10 – 12 km, planinarska 22 – 27 km te elitna ultra 40 – 50 km.

350 običnih ljudi sličnog svjetonazora okupilo se na startu Zagorje trekka. Sa željom za trkanjem, pustolovinom i doživljajem pristigli su iz svih krajeva Hrvatske i susjednih zemalja.

Naš Savez za Zagorje trekk sklopljen je u 3 sekunde prije nedjeljnog kola kultne Lagvić lige, s ciljem zajedničkog prevaljivanja staze. Savez čine suborci iz Ak Sljeme, u sastavu: prof. Mioković, Kizo i ja te nedugo nakon starta pridruženi veseli slovenski trio: Rok, Klemen i Anamarija. Odlučili smo pohoditi „par excellence“ kategoriju - ULTRU. Pred nama je 10–ak sati zanimljive utrke i sirove slobode. No, ljudi s kojima su odrađene brojne "misije" i koji zasigurno nedostaju Hrc, Ivana Blaženović, Maja, Marina, Erhardt, Nino i Bobo će se, vjerujemo, priključiti na sljedećim misijama.

Nadam se da se do sada razumijemo, da putujete i da razvijamo pozitivan odnos.

09.30 sati; Šimun odbrojava i kategorija ULTRA starta (na slici gore), skupilo nas se 40- ak u istoj. Pola sata kasnije startale su preostale kategorije, planinarska i jogging. Nakon 25 min. oprobavanja staze dolazimo do KT 1. Prema KT 2. odlučujemo se za taktiku praćenja tragova u snijegu. Karta i kompas su na sigurnom, u ruksaku, i još nešto je sigurno, u ovom trenutku izgubljeni smo u prostoru. Taktika je pogrešna. Shvaćamo da smo promašili ledinu koju smo ujutro ucrtali na karti. Pokušavamo shvatiti gdje smo. Lagano se živciramo. No ipak, uz metodu pokušaja i pogrešaka te uz pomoć mještana osvajamo zdenac ili ti KT 2. Idemo dalje ka jednoj od atraktivnijih KT, dvoru Veliki Tabor. U ovim trenucima sustižu nas sudionici planinarske kategorije, to nas pomalo frustrira, s obzirom na to da su startali pola sata kasnije. Uz taj osjećaj krećemo se prema dvoru, s nadom da možda čujemo glas lijepe pučanke Veronike Desinićke čiji duh prema glasinama mještana živi u dvoruzujo.

Osvajamo dvor.

Te ubrzo, nedaleko dvora i KT 4. Grešna gorica. Ovdje, živa kontrola, ostajemo osupnuti, nema čega nema, od voća, kolača, čaja, kuhanog vina pa sve do muzike. Za ovu dodanu vrijednost svaka pohvala organizatoru trekk - a zagorje adventure team – u. Zasigurno bi ovdje željeli ostati dulje, no, na ovoj utrci sat nikad ne staje pa mi brzo jurimo dalje. Ne želimo ući u noć.

Rutinski odrađujemo KT 5., 6. i 7. Iza nas je četiri sata utrke, a pravi dio tek slijedi.

Kroz močvarni teren stižemo do zanimljive i zabavne Lovačke čeke - KT 8. Nakon čeke čeka nas najzahtjevniji dio utrke, strm do bola, divlji i nemarkirani uspon na vrh Cesar gore. 50 – ak min. prema gore i Savez osvaja Cesar goru. Bili smo spremni, ipak, iza nas je odrađenih 10 – ak kola Lagvić lige. Spuštanje prema dole s gore, snijeg i blato, nagib „90 stupnjeva“ puknucu, krećemo se isključivo odsklizavanjem, luuuudonut !!! Poradi ovog spusta planinarima neka bude žao što su bili u svojoj, a ne u našoj kategoriji. Preostale tri KT odrađujemo u stilu, dođemo, cvikamo i trčimo dalje, jednostavno, u ovim trenucima smo takvi.

7 sati i 7 min. je prošlo od starta. Savez je u Staroj vuri. (restoran, mjesto starta i cilja). PLJESAK !!! Utrci je kraj, čestitamo sami sebi, i drugi nama. Nakon utrke doživljaj je nastavljen pod maskama do dugo u noć.

Poticaj na akciju „bacanja pod kamion“ s početka putovanja nadam se da nije urodio plodom, već da će oni koji to do sada nisu, se baciti na prijavu za neki od sljedećih trekinga !

Zvonimir Roža

Post je objavljen 12.02.2013. u 18:59 sati.