Širi balkanski prostor svjetski je poznat kao nemirno područje većeg broja različitih naroda (neki nas čak smatraju plemenima) različitih religija i mnogostoljetne međusobne netrpeljivosti koja nerijetko prelazi u mržnju.
Zbog čega se na sličan način međusobno ne odnose narodi Skandinavskog poluotoka? Ako je netko pomislio da im je za svađu previše zima, može se spomenuti primjer Španjolske i Portugala koji su, uz izuzetak desetaka godina na prijelazu između 16. i 17. stoljeća, bili i još su uvijek tolerantni susjedi.
Mislim da se s pravom može tražiti od antropologa, sociologa, socijalnih psihologa, psihijatara, sociologa religije, filozofa etičara i sličnih profesija da daju, ili bar pokušaju dati, odgovor na pitanje koje su glavne odrednice etničkog identiteta pojedinih naroda ovog prostora, što to tako bitno razlikuje etničku ličnost primjerice jednog Hrvata i jednog Srbina.
Razlike među nama svakako su trajne naravi, jer obilježavaju našu cjelokupnu povijest. Preko četrdeset godina zajedničkog života i proklamiranog bratstva i jedinsva pokazalo je da je prisilna ljubav neodrživa, a potiskivanje pokazivanja međusobnog nerazumijevanja i netrpeljivosti proključalo je takvom provalom mržnje, sadističkim ubijanjima i razaranjima čije ćemo posljedice osjećati zauvijek.
Jedini pokušaji da se odnosi među balkanskim narodima objasne na neki način dolaze od povjesničara – uzrok suvremenim problemima nalaze u prošlosti, što je naravno notorno, ali ne objašnjavaju zašto su se stvari otpočetaka odvijale tako kako su se odvijale.
Zaključak se nameće sam od sebe – znanstvenici i političari u tom su segmentu posve zakazali, pa danas imamo samo mitove o etničkom identitetu, kao npr. Hrvati su ustaše. Bilo je, i još je uvijek, opasno za državu Hrvatsku i njezine građane da Hrvate u Srbiji zovu ustašama, da se mladi naraštaj u Srbiji odgaja s ovim mitom, da srbijanski političari tu kvalifikaciju Hrvata koriste čak i u diplomatskom djelovanju, da se dakle na mitu o Hrvatima ustašama vodi dobar dio srbijanske politike, da ga se potencira i koristi kao relevantan dokaz u opravdavanju svoje politike pred međunarodnom zajednicom – a od strane hrvatskih državnih organa i znanstvenika nema odgovarajuće reakcije. Što je samo još jedan primjer potpunog političkog nesnalaženja, neznanja, nedostatka energije – kao da nikad nisu čuli za izraz „psihološki rat“, odnosno za činjenicu da je cjelokupno političko djelovanje u stvari psihološki rat – bilo i ostalo.
Na utakmicama naših sportskih reprezentacija navijanje gledatelja s uzvikivanjem „Mi Hrvati“ najbolji je primjer koji govori koliko bi bilo važno odrediti osnovni sadržaj etničkog identiteta Hrvata. Bilo bi, u tom smislu, zanimljivo pitati navijače koje to osobine svog naroda tako glasno zazivaju.
Nažalost, ispada da su moje numerološke analize Hrvatske i Srbije specifični, ali i jedini, pokušaj javnog govora o etničkoj ličnosti Hrvata i Srba kao najvažnijih čimbenika čiji međuodnos određuje kvalitetu političkih odnosa na ovim prostorima.
Da numerološke analize Hrvatske i Srbije itekako drže vodu dokazuju i numerološke analize imena naroda.
Ime „Hrvat“ i množina „ Hrvati“ su u broju 6, i to 6/24 za jedninu i 6 / 33 za množinu.
Ime „Hrvatica“ je u broju 1/37, a množina je u broju 5/41.
Što to sve znači?
Za broj 6 sam već ranije napisala da je jedan od najglavnijih brojeva države Hrvatske, iz čega proizlazi da, ugrubo, njezini muški stanovnici kao cjelina imaju izraženi osjećaj za pravdu, za zajednicu – posebno ljubav prema obitelji i domu, pa tako i domovini. Vrlo se cijene poštenje i mirno rješavanje problema, ljubaznost, tolerancija, prijatelji i materijalna udobnost.
Međutim, negativna realizacija broja 6 donosi povlačenje, samosažaljenje, tvrdoglavost, lijenost i sporost pri donošenju odluka, neodlučnost i strašljivost.
Isto tako i manjak energije, iz čega proizlazi nedostatak inicijativnosti, pokretljivosti, ali i osvetoljubivost i ljubomora.
Broj 33 je treći po redu od Glavnih brojeva, i u zapadnoj numerologiji uzima se kao Kristov broj. Vibracija broja 33 je vrlo snažna, teško ju je realizirati samo na pozitivan način. Zbog toga traži samopožrtvovnost, ponekad i mučeništvo. Mislim da povijest Hrvata u ovom smislu doista obiluje primjerima.
No, Hrvatice su već nešto sasvim drugo. Brojevi 1 i 5 su ekstroverirani, snažni, muški brojevi koji Hrvaticama donose puno više zrelosti, inicijative, entuzijazma, odlučnosti i energije. U negativnom smislu,
Donosi sklonost nepoštenju, prevarama, pa čak i nasilnom i nasilničkom ponašanju ( u ovom kontekstu ne mogu a da ne spomenem izraženi problem nasilja u našim obiteljima koji očito traži malo kompleksniju evaluaciju tog pitanja).
Broj 41 donosi veliku sklonost uživanjima svih vrsta, veliku senzualnost i plodnost, odnosno produktivnost.
Kao što je prikazano u prethodnim postovima, brojevi 1 i 5 su glavni brojevi Srbije i ne može se nego zaključiti da se Hrvatice, puno bolje nego Hrvati, razumiju sa Srbima i da bi ženama u Hrvatskoj trebalo osigurati puno više mjesta u vođenju države. Osim što mogu biti dostojne partnerice Srbima, s obzirom da nemaju sklonost povlačenju i popuštanju kao muški građani Hrvatske, mogu biti i dostojne prestavnice svog naroda u napetim i nesređenim političkim i svakim drugim okolnostima.
Kod Srba razlikujemo srpski narod - Srbe i Srpkinje, i građane države Srbije – Srbijance i Srbijanke.
Srbi - 3/21 Srbin - 8/26 Srpkinje - 3/39 Srpkinja – 8/35
Srbijanci – 5/41 Srbijanac – 5/32 Srbijanke – 8/35 Srbijanka 4/31
Broj 3 kojim zrače Srbi i Srpkinje energetski i po osobinama prati, nadopunjuje se na brojeve 1 i 5. Najprije ću spomenuti jednu izrazito pozitivnu osobinu koju broj 3 donosi svojim vlasnicima – gostoljubivost. I ovom prilikom sam osobno vrlo ponosna na svoju numerologiju – ova srpska osobina dobro je poznata na ovim prostorima, ali i u inozemstvu, pa mislim da se bez ostatka može reći da gostoljubivost predstavlja važan dio srpskog identiteta.
Broj 3, naročito broj 21, vrlo je sretan broj koji svojim vlasnicima donosi uspjehe na svim životnim područjima. Vlasnici ovog broja vole život, uživaju u društvenim kontaktima, zabavama i novim iskustvima. Brojeve 3 krasi velika izražajnost i komunikativnost. Važna su im priznanja, vole da im se laska.
No, negativno realiziran, broj 3 je puno manje privlačan. Osim što pogoduje rasipanju energije na previše raznih strana istodobno, donosi izraženu lijenost, sklonost ogovaranju, pačanje u tuđe stvari, sebičnost i pohlepu, bezosjećajnost prema patnjama drugih. Ovo posljednje je izrazita negativna osobina broja 39, broja ženskih pripadnika ovog naroda, i sada me puno manje čudi cvijeće po tenkovima u Srbiji u polasku na Hrvatsku.
Drugi broj kojim zrače Srbi i Srpkinje kao pojedinci je broj 8. Glavne osobine su mu snaga, volja i upornost, dobra organiziranost. Broj 8 je broj ljudi koji čvrsto stoje na zemlji, znaju što žele – a žele puno, ništa nije previše dobro za njih. Broj 8 je broj dobre fizičke kondicije, pa je time i broj sportaša i vojske.
Ako se broj 8 realizira negativno, treba ga se bojati jer donosi sebičnost, okrutnost, sklonost dominaciji, nepoštivanje ikakvih pravila i zakona.
Osobine brojeva 3 i 8, se kao osobine imena Srbi-n i Srpkinja-e, odnose naravno i na pripadnike ovog naroda u Hrvatskoj.
Glavni broj muških stanovnika Srbije je broj 5, isto kao i države Srbije, i o njemu sam već puno pisala kao jednom od dva najvažnija broja države Srbije, pa se sad nema smisla ponavljati.
Brojevi ženskih pripadnika su 8, kao i kod Srpkinje, i 4/31 kao jedini novi broj u numerološkim podacima naših susjeda.
Broj 31, s jedne strane, donosi strpljivost, energiju i odlučnost, kao i veliku kompetitivnost, no, s druge strane, u negativnoj realizaciji, donosi okrutnost, gubljenje smjera, svađe, teške životne borbe i materijalnu oskudicu.
Mislim da je iz svega navedenog jasno da je, kako u dnevnoj politici tako i pri donošenju strateških planova, neuvažavanje očite nekompatibilnosti dva naroda, potvrđene kroz povijest, dokaz o potpunoj nekompetentnosti ljudi koje vode, i koji su vodili, Hrvatsku, tragičnoj kratkovidnosti i zabijanju glave u pijesak. Zato su im i rezultati ovakvi kakvi jesu, zato je društvo unutar sebe sve jače podijeljeno na „naše i vaše“, zato nam je društvo bolesno, i zato su ljudi kao pojedinci sve bolesniji, zato su Hrvati, valjda kao nijedan drugi narod, toliko podložni ucjenama u svojoj vlastitoj državi – i iznutra, i izvana.
Post je objavljen 29.01.2013. u 01:07 sati.