-Što kažeš, Drago, za ovo uvođenje novog nastavnog predmeta u škole Zdravstveni odgoj? - pitam moga prijatelja umirovljenoga profesora.
- Zapravo, problem je njegov, tzv. "4. Modul". Čitao sam o tome malo veći članak u "Večernjem listu" i poslao sam autorima e-pismo s nizom pitanja:
Nakon čitanja napisa „Zdravstveni odgoj“ u Večernjem listu 05.01.2013. osjećam potrebu, da Vam pišem. Vama, jer ste Vi započeli i jer sam našao Vašu e-adresu. I zato, što će vjerojatno o tome biti još govora.
Što se općeg zdravstvenog odgoja u školi tiče, mislim, da ne će biti problema. Pitanja se javljaju kod „4. Modula“, o spolnom odgoju:
(1)Kako smo mi – čiji roditelji nisu u školi učili o spolnom odgoju – „uspjeli“ doći na svijet? Kako je to uspjelo našim neukim roditeljima...?
(2)Zašto je ministar Jovanović postupio diktatorski prema raspravama o „problematičnim“ sadržajima, što traže predstavnici Katoličke crkve? Ministar obrazovnog resora trebao bi svojim primjerom pokazati, da živimo u demokratskom društvu (Zar je zaista takovo?), za koje treba pripremati današnje i buduće školarce...!
(3)Što je to „kurikulum“ i zašto? Taj sam izraz prvi put susreo prije par godina, kad je tadašnji ministar istoga resora objavio Pravilnik o.....i ocjenjivanju učenika. Zato sam odlučio saznati značenje toga izraza. “. Našao sam „Veliki riječnik stranih riječi“ poznatoga autora Bratoljuba Kalaića izdanoga 1974.god. Tamo sam našao slijedeće:
Curriculum vitae (čit.: kurikulum vite) – tok života; kratak životopis koji se prilaže molbama za pripuštanje k ispitima na visokim školama, molbama za namještenje i sl.
Curriculum gloriae (čit.: kurikulum glorije) – tok puta do slave. Ne vidim neku čvrstu vezu sa sadržajem predmeta Zdravstveni odgoj..., zapravo – spolni odgoj!
(4)Zanimaju mene, pa i druge građane – neki podaci o kreatorima programa seksualnoga odgoja, koji se uvodi u naše školstvo(pa i o Vama), kao što su:
(5)Da li su se kreatori rečenoga programa prethodno upoznali s rezultatima seksualnog odgoja, koji se već provodi u nekim državama, kao što su SAD? Jesu li ministra upoznali s negativnim odgojnim posljedicama? Mogli su razmotriti podatke, koje je iznijela novinarka HTV Karolina Vidović Krišto – i zbog toga ostala bez posla... Kreatori su prije mogli proučiti i rezultate „rada“ „oca seksualne revolucije“ Alfreda Kinseya....i s tim prethodno upoznati ministra...Ako on „dozvoljava“, da neke stvari ipak još ne zna....
(6)Jedan od negativnih odgojnih utjecaja na mlade je prerano buđenje „seksualne opsjednutosti“. Da li su „kreatori“ 4. Modula vodili računa o razlikama u brzini sazrijevanja djece? Osim genskih utjecaja tu su i ekonomska razina društva, klimatski uvjeti, i konačno „zasipanje“ informacijama.
(7)Mislim, da bi trebalo jasno definirati pojmove „rod“ i „spol“. Radi li se o gramatičkim ili o biološkim pojmovima? (ovaj magarac, ova kokoš, ovo dijete...). Ovako se oni mogu razumjeti / tumačiti na razne načine.
(8)Predviđa se primjena kontracepcije. Da li kreatori programa predviđaju i korišćenje i nastavnih sredstava i nastavnih vježbanja u montaži kondoma, membrana, spirala, pilula...? Da li su to predviđeni postupci za smanjivanje broja ljudi na Zemlji i na taj način smanjivanje broja nezaposlenih. Tako bi se kroz dulji vremenski period smanjio broj nezaposlenih Zemljana (Terana). Naime, neki kapitalistički „filozofi“ smatraju, da je na Zemlji previše ljudi...Narodi bi postepeno nestali, kao posebne skupine ljudi...
(9)U spolnim odnosima muškaraca i žena ovaj „kurikulum“ govori o „partnerima“. Znači, „na mala vrata“ bi se trebalo „istjerati“ brak, kao društvenu jedinku naroda, koju povezuje ljubav, u kojoj se ljubavlju začinju, rađaju, odgajaju i osamostaljuju djeca (mladi ljudi). Kako još danas „stvari stoje“, djeca se „započinju“sjedinjavanjem ženskih i muških elemenata. Smatraju li „kreatori programa“, da će uskoro za to biti dovoljan samo jedan od tih elemenata? Koji?
Izgleda, da će ljudi uskoro morati neke stvari učiti na primjeru ptica. Odmah pomislim na rode. Ženka i mužjak zajednički grade gnijezdo. U vrijeme ženkine ovulacije zajedno „klepeću“ kljunovima u ljubavnome zanosu, nakon oplodnje ženka u zajedničkom gnijezdu položi jaja, naizmjenično sjede na jajima i griju ih, dok drugi dio para odlazi „u restoran“. Kad se mladi ptići izlegu, roditelji ih zajednički hrane, čuvaju, uče ih letjeti, nalaziti hranu... Ujesen zajedno lete tisućama kilometara u toplije krajeve. A „početni par“ se na proljeće opet zajedno vraća u svoje gnijezdo – i život se nastavlja... A ljudi?
Tako je lijepo kraj rodilišta sisačke bolnice postavljena svojevrsna skulptura rode kao simbol rađanja..
(10)U seksualnome programu posebna se pažnja poklanja odgoju učenika za poštivanje „različitosti“ drugih osoba. To bi – valjda – trebalo udovoljiti nekim važnim članicama EU-e, koje njeguju“ lesby-gay“ kulturu, ozakonjuju monoseksualne zajednice. Ja sam protivnik te točke programa Zdravstvenog odgoja.Smatram, da bi „njegovanje“ takove neprirodne seksualne orijentacije negativno djelovalo na odgoj mladih normalne orijentacije.
U nekim državama već ozakonjene istospolne zajednice traže, da ih se imenuje brakovima i s pravom usvajanja djece. Nije im dosta, što im je ozakonjeno „pravo na različitost“, pa bi sada tu različitost htjeli „izjednačiti“ s prirodnom orijentacijom... I, da im ljudi normalne orijentacije (zapravo žene!) rode djecu, koju oni „ne bi“ - da se mogu njome „ponositi“...!
-Pročitao sam o tome i nešto "sa strane" i, evo, ukratko zapisao:
„Gender“-ideologija
Nekada su se riječi, koje označavaju rod i spol „preklapale“: osobe muškog roda bile su muškoga spola, osobe ženskog roda bile su ženskog spola(ili obratno). Tu nije moglo biti „zabune“. Sada se uvodi riječ „gender“ kao oznaka roda. Dok se dijete rodi, odmah je vidljiv njegov spol. Kada ono dovoljno odraste, samo će si izabrati „rod“. Moći će ga i mijenjati, prema želji ili prema osjećaju... Moći će si odrediti i više od jednoga roda (gendera). To mi baš nije jasno. Vjerojatno bi tako ministar Željko mogla biti diktatorsko. Kako li ćemo se u tome snalaziti?
Kronološki pregled „Gender“ – ideologije
(1)1970-ih godina pokazuje se nastojanje „propagatora“ za određenim ovladavanjem većinom značajnih institucija u svijetu, dobro skrivajući glavne ciljeve, „kao zmija noge“.
(2)1995.god u Pekingu IV. Svjetski kongres žena donosi i „Platformu djelovanja“: uvodi se službeni izraz „GENDER-PERSPEKTIVA“, dokida se dotadašnji izraz „preklapanje spola i roda“ (to se razdvaja), uvode se tri osnovne mogućnosti: homo-, hetero-, bi-, te više drugih mogućnosti izraženih prefiksima: trans-,querr-, animal-, pedo-, tris-, incesty-.....i traži njihova legalizacija. Uvodi se i izraz „gender – maistreaming“ ( sa značenjem: „glavna struja“)
(3)1995. god tu „platformu djelovanja“ preuzimaju UN. To je i bio cilj, zbog ugleda i fondova. U slijedećih 10 godina to provodi 191 zemlja (država).
(4)1996.god preuzima je i EU-a.
(5)16.11.2006. Kofi Annan „platformu“ predstavlja u Glavnoj skupštini UN.
(6)U mjesecu listopadu 2007.god u nekim državnim školama u SAD „izbacuju se“ izrazi „mama“,“tata“, „supruga“, „suprug“. Dopuštaju se slobodni ulazi u sve WC učenicima i učenicama. Roditelji protestiraju...
(7)13.11.2007. u državnim školama Kaliformije uvodi se „gender-switch-day“ (dan zamjena muških i ženskih odjeća). Zbog protesta roditelja to se ukida.
(8)01.02.2008. „sloboda WC-a“ uvodi se i u Engleskoj.
Sada je jasno, zbog čega hrvatski „demokratski“ izabrani vlastodršci takovom silinom prisiljavaju svoje birače na ove promjene. Ako se već „guramo“ u EU-u, moramo prihvatiti i njihov seksualni odgoj u naše škole. To pokazuje, da su naši političari prije referenduma o pristupanju u EU, građanima namjerno ili nenamjerno prešutjeli niz iznenađenja, koja nas čekaju „tamo“. Da su glasači to znali, pitanje je kakav bi bio rezultat toga referenduma....
Post je objavljen 26.01.2013. u 17:05 sati.