Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/kalitribune

Marketing

Prosudi pa razudi




U svjetlu tendencioznih, od konkurencije naručenih i mimo svih uzusa novinarske etike objelodanjenih objeda što se na dnevnoj osnovi upućuju lancu trgovina Konzum, ova se dvije-stotine-obiteljska-osvjedočeno-hrvatska-iz-zmijavačkog-krša-ponikla-epsko-deseteračka korporacija osjeća dužnom odgovoriti u skladu sa Zakonom i kršćanskim moralom. Budući da gazda nije sklon velikim riječima, prepuštamo iste našem Pročelniku za odnose s javnošću, kolinoskopiju i pridržavanje kredenca pri selidbi, Davoru Butkoviću:

"Konzum u javnosti nije omiljen. Ime Todorić u javnosti nije omiljeno. To su nedvojbeno činjenice. No je li to dobro? Nije. Zašto? Samo čas da pogledam....evo zašto:
Prvo, nije kad nije. Drugo, kad nije onda nije. Treće, a kad naprosto nije, ljudi! Razjasnimo to, dakle ovo u prethodnoj složenoj rečenici, na primjerima.
Prvo, kao što vidimo iz gornjeg promidžbenog spota, Konzum je trgovinski lanac koji van svake sumnje, u ovom teškom trenutku kad korporativni i državni sektor svim snagama nastoje riješiti slučaj zagrebačkog bacača petardi, ulaže u sigurnost više i temeljitije negoli ikoja druga tvrtka u Hrvatskoj! I još jednom: ! (uskličnik, to podvlačim značenje). Treba biti svjestan da je riječ o futurističkom osiguranju iz osamdesetih godina prošlog stoljeća, dakle dijelu projekta "rat zvijezda" Reganove administracije, posljednjem urliku tehnike. Konzumove dućane štititi će roboti naoružani laserskim oružjem i oštrim mehaničkim ekstremitetima prikladnim za razudjivanje (engl. dismemberment), i elektronskim mozgovima sposobnim za rasuđivanje u skladu sa standardima što su ih u HR postavili kolumnisti velike medijske korporacije koju nije potrebno imenovati. Rasudi pa razudi! To je motto transformacije ne samo korporativne kulture, nego i potrošačke samosvijesti u Hrvata. Konzumovi sigurnosni roboti imaju snagu jednog terminatora i osjećaj za pravdu jednog Miljenka Jergovića! Možemo biti sigurni kako će pokazati u svom djelovanju izvanredno izražen osjećaj za prava manjina i osoba s invaliditetom, kao i za ono najbolje u kulturi Balkana - premda je HR već odavno dio Centralne Europe. Moram priznati, doduše, da sam pri večeri s vodstvom slavnog koncerna natuknuo kako bi trebalo postaviti i server za političku korektnost što bi osigurao pristojniju i europskiju nijansu pri eliminaciji građana koji kradu prehrambene namirnice iz trgovina, ali sam, čini mi se s pravom, odbijen kad mi je rečeno da bi to onda odvelo u prevelike troškove. Bio sam u krivu, priznajem. Jer netko tko krade crni kruh iz trgovine, dok mu na polici do njega stoje izvrsni malezijski tartufi ne zaslužuje ništa bolje nego da završi na polici za mesne prerađevine!
To nas dovodi do konačnog, i najjačeg, argumenta u prilog genijalnosti Konzumova vodstva: ne samo da će nelojalni potrošači završiti kao kosano meso, nego će kao takvi poslužiti i kao sirovina za konzumaciju vrijednih i poštenih građana! Konzumovi gablec paketi, "Naši smo - jedimo Hrvat(ic)e" napravit će revoluciju u gastronomiji i čvrsto posaditi Hrvatsku na gastronomskoj karti Europe. Kanibalizam više neće biti privilegija elite, kojoj, skrušeno priznajem, sam pripadam, nego temelj prehrane cijelog naroda! Siromaštvo i glad su perspektiva budućnosti. A ima li išta ljepše nego pretvoriti ih u njihovu suprotnost: izvor hrane, zarade i rafiniranog gastronomsko užitka za mase! Jer kanibalizam je istina svake prave gastronomije. U tom smislu, da sažmemo:
prvo, u dobu nesigurnosti Konzum radi na sigurnosti;
drugo, u dobu gladi Konzum radi na meniju;
treće, u dobu gastronomskog primitivizma, Konzum radi na rafiniranju ukusa nacije
Treba li tome išta dodati. Ne. Osim možda žlicu vegete."

"Jedimo hrvatsko" kolumna Davora Butkovića u jedinom hrvatskom dnevnom listu "Slobodna pripizdina"


Post je objavljen 19.01.2013. u 09:10 sati.