Serija u šest dijelova Ponos i predrasude napravljena je prema istoimenom romanu Jane Austen. Radnja se vrti oko obitelji Bennet; gospodina i gospođe Bennet i njihovih pet kćeri: Jane, Elizabeth, Mary, Kitty i Lydie. Ovo nije jedina ekranizacija, postoji film iz 1940. i 2005. godine. Kostimi u verziji iz 1940. nisu povijesno odgovarajući, a verzija iz 2005. je filmski prilagođena mlađoj generaciji, tako da se gubi poanta. Verzija iz 1995. glasi kao najbolja pa sam baš nju odabrala da analiziram kostime. Glavne likove portretiraju Jennifer Ehle, Colin Firth, Susannah Harker, Crispin Bonham-Carter i Julia Sawalha.
Budući da je ovo kostimirana drama, kreiranje kostima zahtijevalo je puno pozornosti i usmjerenosti detaljima. Radnja filma je početkom devetnaestog stoljeća ili doba Regencije. No, BBC nije imao nikakvih haljina iz ovog doba u zalihi, kostimografkinja Dinah Collin sama je kreirala sve kostime; inspiraciju je tražila u muzejima pokušavajući dobiti autentičnost kostima a ujedno i atraktivnost za modernu publiku.
Kostimi su dizajnirani da odgovaraju karakteru lika. Elizabeth, koja je živahna i vedra, nosila je udobne haljine zemljanih tonova. Ostale sestre nosile su haljine kremastih boja koje su naglašavale njihovu čednost i jednostavnost, dok su Bingleyeve sestre prikazane u haljinama bogatijih boja s perjem u kosi. Također, sestre Bennet često su nosile haljine sa uzorkom dok su si Bingleyeve sestre mogle priuštiti haljine za pravim vezom.
Sestre Bingley u jakim bojama, turbanom i perjem: potpuna suprotnost jednostavnim muslinskim haljinama sestara Bennet.
Elizabeth je nosila tri smeđe perike naizmjenice zato što je njena prirodna kosa plava. Jane su kosu malo posvijetlili, zato da bi bila u kontrastu sa Elizabethinom, i uredili u grčke kovrče naglašavajući time njenu prirodnu ljepotu. Mary, najobičnijoj od sestara, crtali su pjege po licu a kosu su joj mazali gelom da bi izgledala neoprano i time doprinjela ružnoći lika. Kitty i Lydia su bile premlade i preživahne da bi im sluškinje uređivale kosu pa su nosile jednostavne frizure.
Elizabeth često nosi odjevni predmet preteći boleru zvan ''spencer'' koji je bio prilično popularan u ovo doba.
Colin Firth (gospodin Darcy) je osobno sudjelovao u odabiru svojih kostima odabirući tamnije boje dok je smeđe nijanse ostavljao Bingleyu. Producenti su Darcyja zamislili kao tamnog pa je Colin morao svoju kosu, obrve i trepavice bojati u tamniju boju.
''Scena na jezeru'' je najpoznatija scena ove adaptacije romana u kojoj se Darcy vraća s plivanja u jezeru i pritom susreće Elizabeth. Ova scena ne postoji u romanu, ali ju je Davies napisao želeći napraviti ''smiješan trenutak u kojem Darcy pokušava zadržati svoje dostojanstvo iako je neprikladno odjeven i potpuno mokar''. Ova ju scenu Colin isprva trebao izvesti potpuno nag, ali BBC to nije odobrio a i on je bio nervozan zbog toga. Naposlijetku je bio odjeven u lanenu košulju, kratke hlače i čizme.
Britanski časopis The Guardian opisao je ovu scenu kao „jedan od najnezaboravnijih trenutaka u povijesti britanske televizije“.
Cheryl L. Nixon napisala je u svojoj knjizi Jane Austen in Hollywood da ova scena simbolizira Darcievo ''otkrivanje svojih emotivnih sposobnosti'' izražavajući pritom ''Romantičnu povezanost s prirodom, uzdizanje doma gdje on može plivati potpuno nag čisteći pritom društvene predrasude i otkrivajući ljubav prema Elizabeth.''
Serija završava dvostrukim, zimskim, pirom; Jane se udaje za gospodina Bingleya a Elizabeth za Darcyia. Njihove vjenčanice odražavaju modu vremena, bijele su boje i jednostavnog kroja. Janeina je sniježno bijela i V-izreza dok je Elizabethina prljavo bijela ovalnog izreza.
Ova je serija izvrsno kostimirana. Haljine su povijesno utemeljene, zanimljiva dizajna i savršeno karakteriziraju osobnost i socijalni status svakog lika.