Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/apartmaniistra

Marketing

Prazan zjapi svaki drugi poslovni prostor

Slika praznih poslovnih prostora, već udomaćena u Rijeci, i crikvenička je svakodnevica. Tri najatraktivnije crikveničke ulice, Frankopanska i Vinodolska te Strossmayerovo šetalište "nude" niz poslovnih prilika. Upućeni će reći, radi se tek o prividu poslovne prilike, a recesija je tek dio razloga zašto poslovni prostori zjape prazni.

“Poslovni prostori su enormno skupi. Najam 45 kvadrata stoji između tisuću i dvije tisuće eura. I što se događa? Netko zatvori jer više nema računice, a sutra netko drugi unajmi isti prostor i ubrzo shvati isto. Nema računice. I pitaju ih što nisu zatvorili odmah kad su vidjeli da im ne ide. Problem je u tome što se obično traži plaćanje najma godinu unaprijed. Ljudi se zalete, uzmu prostor i onda im ne preostaje ništa drugo nego boriti se nekretnine Split Dobri.

Potrošačka moć je takva kakva je, klijentela koja dolazi u Crikvenicu nije spremna potrošiti puno u buticima, trgovački centri su napravili svoje, a izgleda dolaze i novi koji će najvjerojatnije još više odvući prodaju iz centra“, ističe predsjednik Udruženja obrtnika Grada Crikvenice i Općine Vinodolske, Dean Barac.

U Makarskoj imaju sličnu priču, no placa je daleko uređenija, postavljeni su novi, moderniji objekti atraktivnijeg izgleda. Obrtnici zamjeraju koncepciju uređenja gradova koja dopušta postavljenje montažnih objekata od desetak kvadrata nadomak čvrstih, uređenih objekata, ističu obrtnici.

Post je objavljen 04.01.2013. u 18:02 sati.