Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/abovo

Marketing

BRAK KAO BRAND

Kao i kod spolnosti, i kod riječi BRAK javlja se verbalna dezorijentacija. Kako bi sloboda udruživanja u gay zajednice, kao i sva druga ljudska prava u civiliziranom svijetu trebala biti neupitna, trebalo bi biti i neupitno i pravo osoba koje su kao životnu zajednicu odabrali BRAK, na očuvanje smisla i značenja tog oblika udruživanja. Brak je oznaka za zajednicu muškarca (kao muškarca) i žene (kao žene) i ne podrazumijeva čak niti vezu muškarca i žene zasnovanu s nekim drugim, ne spolnim (npr. poslovnim) ciljem. Još se u starom Rimu znalo koliko je važno jasno i nedvojbeno odrediti bitna svojstva veze pa su bile poznate mnoge različite po načinu nastanka, materijalu, čvrstoći i sl., kao što je varenje, tkanje, lemljenje, miješanje tekućina (lat. feruminatio, textura, plumbato, tinctura) i dr.
Važnost zaštite značenja riječi brak, kao zajednice žene i muškarca, bitna je naročito za one koji su u takvu zajednicu stupili ranije i time se jasno odredili prema pravima i obvezama koje iz braka proizlaze te izrazili svoju namjeru osobito u odnosu na spolnost. U slučaju kada bi se u budućnosti, brakom proglasile i druge zajednice i partnerstva, one bi svojim značenjem pravno pokrile i postojeće i prošle brakove te bi se u povijesnom kontekstu izgubio pravi razlog njihova sklapanja u posljednjih 2000 godina. U kombinaciji s novim zdravstvenim odgojem i spolnom dezorijentacijom, ubrzo bi djeca mogla pitati roditelje kojeg su spola bili baka i djed i jesu li možda bili GAY. U najmanju ruku, elementarna pristojnost nalagala bi da se odluka o tome što BRAK jest i što sve i tko sve može pojmom biti obuhvaćen, prepusti osobama koje jesu u važećoj bračnoj vezi, dakle postojećoj skupini.

I kao što dvije lijeve cipele nisu par (već su samo dvije cipele) i dva električna utikača (M), ili dvije utičnice (Ž) ne mogu zatvoriti strujni krug, tako ni dvije osobe istog spola ne mogu zaključiti brak. Da, dvije žene mogu biti vezu

I kao što KULIN, nije isto što i KULINOVA SEKA, tako i BRAK nije isto što i ne spolna zajednica, pa bi možda netko u skladu s novom modom žaštite svega i svačega, mogle razmotriti mogućnost da se brak zaštiti kao BRAND...

Post je objavljen 02.01.2013. u 08:27 sati.