Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/knjigoljub

Marketing

Javni poziv na bojkot kupovanja Jutarnjeg lista



Listam maloprije u kafiću današnji Jutarnji list (posuđeni "kafićki", nisam lud na to smeće svoje teško zarađene kuniće bacati), te se zgrozih, pa zamolih konobaricu da mi posudi olovčicu kako bih na račun koji mi je, nekim čudom, za mali macchiato ispostavila, mogao redati recke.

Evo rezultata :

- 21 stranica sa 'cjelostraničnom reklamom'
- 9 stranica sa reklamom koja zauzima polovicu stranice
- 3 reklame veličine trećine stranice

(Za brojanje onih horizontalnih reklama veličine šestine stranice nisam imao volje, ali ima ih bar 4-5)

Dakle, od ukupnih 64 stranica današnjeg Jutarnjeg lista, njih najmanje 26 odnosi se isključivo na reklame.
I tako je svaki dan...

A o odnosu veličine fotografija i tekstova nema smisla ni raspravljati. Jer tekstovi u Jutarnjem listu, čini se, postoje tek kao nužno zlo, samo da poprate fotografiju. Umjesto da bude obratno...

A nerijetko su zapravo ti "tekstovi" tek paravan za dodatne reklame (npr. današnji "tekst" o "autobiografiji" boy banda One Direction). To je problem koji se inače naziva "prikrivena reklama" ali u Jutarnjem se ni ne trude svoje postupke prikrivati.

Elem, svi vi koji ste danas kupili Jutarnji list, platili ste 7 kuna za ono smeće koje vam inače svakodnevno, mizerno plaćeni studenti, besplatno guraju u poštanske sandučiće...









Post je objavljen 21.12.2012. u 08:30 sati.