Socijalisticki ideali, koji su se razvijali krajem devetnaestog stoljeca u visoko razvijenim zapadnim zemljama kapitalistickog drustva i u kojem su, zbog njegovog kontradiktorno razvojnog dosega stagnirali proizvodni odnosi, i prijecili njegov daljnji opstanak, marxovom teorijom znanstvenog socijalizma stvara se drustveni imperativ za njegovu neminovnu i potpunu revolucionarnu smjenu, koja bi nakon velike gradjanske revolucije 1789., sto je potresla dotrajalo feudalno drustvo , trebalo napokon, ne samo doci do ukinuca jednog anakronog drustvenog sistema, vec i do konacnog proglasenja besklasnog drustva u opce.
No,dok istovremeno jos uvijek kliju na jednom vremenskom zgaristu sva tri istocna feudalna carstava Austrougarsko, Rusko i Otamansko, dolazi do interesne amalgamacije izmedju oba drustvena sustava ,Brest-Litovskims porazumom, kasnije potvrdjenim Molotov- Ribbentrop iz 1939. Izmedju Kapitalizma, zbog dostignuca vrha vlastite spice i nakon njegovog neuspjelog Prvog imperijalistickog ovajackog rata,te Feudalnih carstava zbog njihove potpune vremenske dotrajalosti koji se, eventualno jos mogao odrzavati pomocu jednog potpornog stapa.
Oktobarskom revolucijom se ovdje stvara jedan socioloski kemijski laboratoriji, u kojem ce se vrsiti svi moguci i nemoguci vracaski pokusi, kako doci do nove egzistencijalne formule, kojom ce se obezbjediti u nedogled dalnji opstanak klasno drustvenog ustrojstva tih suprotno ekonomsko politickih sustava, a koje jos uvijek tako cvrsto vezuju zajednicki interesi na ocuvanju njihovih klasnih sustava .
Drugoj internacionali se tako prisiva ona Treca , pomocu koje ce se Marx- Engelsova medjunarodna socijalisticka revolucija proglasiti tabulom razom i na njoj graditi jedno novo babilonsko drustveno zdanje , kojim ce se obezbjediti daljnji klasni perpetum mobile jednim vjecnim osvajanjem i razaranjem, i na kojem trebaju pocivati daljnji uzroci i posljedice kompetitivnih konfrontacija izmedju buduce troglave drustvene azdaje, Hitlerovog nacifasizma, Lenjinove prve faze staljinizma i Liberalne demokracije. Tim novim Svetim Trojstvom storen je tako jedan jedinstveni Bog otac medjunnarodnog korporativnog kapitala , koji sobom uzimlje tek jedan jeftin danak od nekih stotinjak milijuna ljudskih dusa, koje se tu zaticu kao otpadni visak radne snage, i koji vise ne sluzi ni za reciklazu, niti od bilo kakve druge koristi u sve vecem tehnoloskom galopu prema tom sumanutom,samo destruktivnom cilju cjelokupne civilizacije.
Kako je to sve bilo moguce.
Pa lijepo: stavis u jedan te isti sesir sve kruske i jabuke, one sirove i trule, viknes hokus pokus preparatus, te vadis iz tog cudotvornog cilindra, vec prema dato oportunim potrebama, sad sveca , sad opet lucifera, sad iznova komunistu pa fasistu, heroja ili kukavicu, domoljuba i narodnog neprijatelja, lopova ili sposobnog poduzetnika.
Dali se suvremeni covjek ovdje zatice u nekom zemaljskom Cirkusu ili pak u nebeskom Paklu.
Ili, da se mozda pita Hamletovog oca.
Post je objavljen 12.11.2012. u 23:09 sati.