Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/mihaeru-gurubici

Marketing

Koja kompanija?


Idem u Japan. Institut-domaćin u Tokiju plaća sve. Troškovi leta - plaća. Troškovi preseljenja - plaća. Troškovi useljenja u stan u Japanu - plaća. Mene - plaća.
Hajdemo onda naći neki zrakoplovak s kojim ćemo putovati u stilu... Prijatelj predlaže da putujem s Airbusom A380 - najveći na svijetu. Drugi pak s Boeingom 747-800; najduži na svijetu. Treći kaže da idem balonom-jer je romantično...

Kako sam ove godine išao na konferenciju u Washington, zapamtio sam si da je najvažnije putovati udobno. Vjerujte mi, ne želite provesti 13 sati u avionu gdje se lik ispred vas naslanja na vaša koljena, imate mićušni ekran za "uživanje" u filmovima tijekom leta, a hrana za doručak bude - čips.... A, ne. Ne i ovaj put.

Prvo idem na fantastični site www.seatguru.com i provjeravam prostor za koljena iliti udaljenost do sljedećeg mjesta. Ovo je izrazito koristan site koji je popikao sve kompanije i njihove avione sa svim pripadnim kvalitetama istih. Gledam tko me sve vozi do Tokija: Lufthansa, Swiss Air, Turkish Airlines, Air France.
Siguran sam da ću ići Lufthansom, ali hajdmo pošteno provjeriti kakve su i ostale kompanije.

Gledam brojke i ne vjerujem...Od navedenih kompanija Turkish Airlines ima najveći prostor za noge - go figure...
Dobro. Lupam po google-u i tražim koje kompanije imaju najbolju klopu:
1. Thai Airways
2. Turkish Airlines
3. mjesto je nebitno jer nije nijedna od gore navedenih komapnija.

Ha dobro. Tražim ponudu za kartu od agencije i predložim im da mi još oni iskopaju i druge kompanije.. Tek tako, da usporedim.
Nemreš bulivit! Turkish je najjeftiniji! I još su član Star Alliance-a pa mogu dobit milja na Miles & More karticu.

Ideš Turkiš!


Post je objavljen 19.10.2012. u 15:34 sati.