Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/magarac-jedan

Marketing

Ništa u kockastoj boci

Koliko puta ste mogli čuti ljude kako govore da kod nas turisti nemaju ništa što bi ponijeli sobom kao uspomenu s odmora. E pa ja sam odlučio tome stati na kraj i ponudio turistima ništa što mogu ponijeti sobom kao uspomenu s odmora i to Ništa u kockastoj boci.




Ovo je moj poduzetničku pothvat kojim želim punuditi na našem turističkom tržištu. To je suvenir iz Preka na otoku Ugljanu i sastoji se od ničega punjenog u kockaste boce i s lijepom naljepnicom i čepom i zaštitom na čepu koja osigurava da slučajno u bocu ne bi ušlo nešto.

Ovo je originalni, autentični, autohtoni, tradicionalni i jubilarni otočki suvenir u kojem turistima nudimo nesvakidašnji doživljaj ničega.


Ovo je i novi poslovni model koji se bazira na ideji da turisti za svoj novac dobiju ništa. Pošto u na našim otocima, ali u cijeloj zemlji ima neizmjerno puno ničega i pošto smo jedna od najbogatijih zemalja u svijeto po količini ničega, zašto ne iskoristimo to naše ništa i ne ponudimo ga na tržištu.
Mi smo siromašna zemlja prepuna ljudi koji nemaju ništa, zašto se ne pokrene ljude i potakne ih da to svoje ništa pakiraju i prodaju gostima za vrijeme turističke sezone.
Mogli bi osnovati male otočke punionice ničega i tako zaposliti otočane, na otoku ničega i tako ima u izobilju, pogotovo zimi kad prođe turistička sezona.

Uvrštavanje ničega u turističku ponudu je i dobar način i da produžimo sezonu. Tako da umjesto sunca i mora ponudimo i jedno veliko ništa.
Ništa kod nas nije sezonskog karaktera i možemo ga nuditi cijelu godinu, a vjerujem da će se mnogi turisti iz npr. Njemačke oduševiti kada vide da im za njihov teško zarađen novac nudimo ništa.

Očekujem da će ovaj moj poduzetnički pothvat podržati i Hrvatska gospodarska komora te Hrvatska turistička zajednica.
Ovo je odličan suvenir kojim možemo promovirati Hrvatsku i naš turizam.

Podržite "Ništa u kockastoj boci" i na facebook grupi Ništa 2012.


Post je objavljen 30.09.2012. u 11:10 sati.