Hvaljen Isus i Marija!
Dragi prijatelji Svjetskog dana mladih!
Vjerujemo da ste s nestrpljenjem dočekali informacije o prijavama za Svjetski dan mladih u Rio de Janeiru 2013. godine na razini Hrvatske. Podataka je mnogo, stoga vas molimo da redke koji slijede pažljivo i detaljno pročitate.
Ured za mlade HBK (u nastavku Ured) zajedno s agencijom Ulix travel u okviru svima prepoznatljivog branda Aviokarte.hr (u nastavku Agencija) organizira odlazak na Svjetski dan mladih u srpnju 2013. godine na nacionalnoj razini. Prijaviti se, dakle, mogu mladi iz svih krajeva Lijepe naše, a prijavama će se pridružiti i mladi iz Bosne i Hercegovine.
Prijave za Svjetski dan mladih u navedenoj organizaciji kreću s danom 24.9.2012. i završavaju zaključno s 7.12.2012.godine.
U sklopu ovog aranžmana mogu se prijaviti mladi između 18 i 35 godina. Osoba koja se prijavljuje mora imati navršenih 18 godina do 10.7.2013.godine.
Ured odgovara za prijavljene mlade samo u sklopu ovog aranžmana i brine o svemu što se navodi u nastavku. Svi ostali mladi, koji žele svoje hodočašće organizirati samostalno ili u nekoj svojoj grupi, o svim će se dijelovima svog aranžmana morati samostalno pobrinuti. To podrazumijeva da Ured ne zaprima uplate hodočasničkih paketa od tih pojedinaca/grupa, niti pak iste izvršava naspram brazilskih organizatora. No, informacije u slučaju dvojbi i/ili nerazumijevanja sustava prijava brazilskim organizatorima i sl. su u Uredu svima dostupne i možete ih uvijek zatražiti i dobiti. Svaki je upit i više nego dobrodošao.
Svatko tko je odlučio poći na susret/hodočašće u sklopu ovog aranžmana prijavljuje se direktno putem obrasca dostupnog na web stranici Ureda za mlade HBK: http://mladi.hbk.hr/rio2013/checkin.php
Prijave zaprimaju SDM tim Ureda te Agencija koja zatim kreće s potragom avionske karte. Naime, prijave nisu grupne već će u ovom dijelu aranžmana odnosno u području avionskih karata biti individualne. Drugim riječima, može se dogoditi da više osoba u sklopu ovih prijava putuje zajedno (da im se poklapaju letovi), a i ne mora. Sigurno je da svi ukupno prijavljeni u ovom aranžmanu ne lete zajedno.
Zaprimljenom prijavom (podacima osobe) Agencija pronalazi ponudu i šalje je na mail prijavljene osobe. Molimo sve prijavljene da svoje e-mail adrese od trenutka prijave provjeravaju redovito, jer rezervacija ponuđene vam avionske karte vrijedi od 24 do 72 sata od trenutka izrade rezervacije (točno trajanje rezervacije bit će naznačeno u samoj ponudi, ovisno o uvjetima tarife).
S Agencijom također dogovarate i način plaćanja svoje avionske karte.
Mogućnosti su sljedeće:
• jednokratno plaćanje, popust 5%;
• plaćanje kreditnim karticama (Master, Diners, Visa, Amex);
• virman na račun Ulix d.o.o.;
• plaćanje u gotovini u nekoj od poslovnica Agencije;
• plaćanje na rate.
Na cijenu same povratne avionske karte utječe polazni grad. Svaka osoba koja se prijavi na navedenoj web adresi putem dostupnog obrasca dobit će ponudu s najpovoljnijom cijenom za tražene datume u tom trenutku. U obrascu prijave možete odabrati jedan od ponuđenih gradova polaska, a u polju „Napomena“ staviti i neki svoj prijedlog/želju.
Nadalje, uvjeti kupljene avionske karte su:
• kupljena karta ne omogućava povrat sredstava u slučaju otkaza;
• promjene imena i prezimena putnika nisu moguće.
U prijavnom obrascu ćete primijetiti mogućnost postavljanja željenog datuma kretanja i željenog datuma povratka.. Naime, u sklopu ovog aranžmana mogući datumi polaska su 14.7. 2013./ 15.7.2013. /16.7. 2013. te vas molimo da neki od tih datuma odaberete u tom dijelu svoje prijave. Isto tako, mogući datumi povratka su 28.7.2013. (kasno navečer i noćni let)/29.7.2013./30.7.2012./31.7.2013. te vas također molimo da u području određivanja datuma povratka odaberete željeni datum među ponuđenima. Vaš odabir ponuđenih datuma ne garantira u trenutku prijave polazak/povratak tih datuma, no zasigurno je dobar orijentir Agenciji u prioritetu datuma kod traženja vaših avionskih karata. Svi će polasci kao i povratak mladih u sklopu ovog aranžmana nastojani biti realizirani unutar netom navedenih datuma.
Mjesto slijetanja na brazilsko tlo jest Sao Paulo, a kako 17.7.2013. započinje program Tjedan misija, nastojat će se da do tad svi prijavljeni u ovom aranžmanu budu u nadbiskupiji Sao Paulo.
Poznato je, naime, kako se ključni tjedan susreta u gradu Rio de Janeiro održava od 23.7. do 28.7.2013.godine. No, prije toga se u određenim brazilskim nad/biskupijama održava i Tjedan misija. Tjedan misija program je koji prethodi Svjetskom danu mladih i traje od 17.7.do 21.7.2013. Odabrana nadbiskupija mladima u sklopu ovog aranžmana jest nadbiskupija Sao Paulo. Pet dana druženja s mladima nadbiskupije Sao Paulo u dodijeljenoj župi obilovat će kulturnim, društvenim, duhovnim sadržajem te zajedničkim pripremanjem za odlazak u grad Rio de Janeiro. Svaka nad/biskupija od svih prijavljenih za program Tjedan misija zatražit će određeni iznos kotizacije. U ovom trenutku iznos nije poznat (očekujemo informacije u listopadu/studenome/prosincu 2012.), no možemo računati na iznos cca 100 Eura (procjena), detalji će prijavljenima stići na osobni mail u tijeku. Iznos kotizacije moći će se uplatiti od trenutka definiranog iznosa do 20.12.2012. Molimo sve mlade da naknadno određeni i javljeni iznos kotizacije osobno uplate u Uredu za pastoral mladih svoje nad/biskupije do navedenog datuma.
Mjesto odlaska jest grad Rio de Janeiro po završetku Svjetskog dana mladih, a odlasci u ovom aranžmanu će biti mogući sve do 31.7.2013. Razlog navodimo kasnije.
Dana 22.7.2013. organizaran će biti odlazak autobusima iz nadbiskupije Sao Paulo prema gradu Rio de Janeiru. Na otprilike pola puta posjetit će se najveće nacionalno svetište Nossa Senhora da Aparecida, svetište glavne zaštitnice Svjetskog dana mladih u Brazilu- Naše Gospe iz Aparecide. Cjelodnevni put završava mjestom dolaska na odredište u Rio de Janeiru i preuzimanjem hodočasničkih paketa.
Svi prijavljeni u sklopu ovog aranžmana obvezuju se na prihvaćanje i uplatu iznosa A1 hodočasničkog paketa, koji je najkompletniji i obuhvaća smještaj, hranu, prijevoz, osnovno zdravstveno osiguranje(osnova u sanaciji nastalog problema; zaprimanje, ne i zadržavanje) te hodočasnički ruksak. Hodočasnički paket A1 važeći je od 23.7.2013. do 28.7.2013., s tim da brazilski organizatori omogućuju osiguravanje smještaja mladim hodočasnicima s uplaćenim A1 paketom zaključno do 13:00h dana 31.7.2013. Iz navedenog razloga jest povratak u Hrvatsku u sklopu ovog aranžmana moguć zaključno s 31.7.2013. Hrana i prijevoz od završetka susreta pa do 31.7.2013. bit će o vlastitom trošku. Cijena hodočasnikog paketa A1 iznosi 511, 10 brazilskih reala (iznos je s popustom uplatimo li pakete brazilskim organizatorima do određenog datuma i zbog toga je vrlo važno pridržavanje dogovorenih datuma). Iznos od 1 600 kuna svaki prijavljeni hodočasnik mora do 7.12.2012.uplatiti u Uredu za pastoral mladih svoje nad/biskupije. Zbog varijabilnosti tečaja stavljen je malo veći iznos u kunskoj protuvrijednosti. Razlika u uplaćenim iznosima za pakete u odnosu na tečaj na dan uplate hodočasničkih paketa organizatorima u Brazil uplatit će se za autobusni prijevoz od Sao Paula do Rio de Janeira, što bi značilo da bi svakom hodočasniku iznos uplate za taj dio bio nešto manji te nijedan prijavljeni hodočasnik neće biti zakinut za eventualno preplaćeni iznos paketa.
Još jedan važan dio prijava jest i cijepljenje protiv žute groznice. Cijepljenje o vlastitom trošku svaki prijavljeni hodočasnik mora obaviti 10 dana prije polaska u Brazil u prostorijama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo i cijena cijepiva iznosi preko 300kuna (detaljnije dobivene informacije podijelit ćemo s vama u tijeku, ovaj dio plaćanja je ionako posljednji na listi i bit će krajem lipnja/početkom srpnja 2013.godine). Bez potvrde o cijepljenju nije moguć ulazak u Brazil.
Vize za Brazil nisu potrebne.
Mlade iz Bosne i Hercegovine molimo da se prije popunjavanja prijavnog obrasca jave Uredu za mlade BK BiH gdje će dobiti još nekoliko informacija.
Preporuka mladima koji su se prijavljivali brazilskim organizatorima za ulogu volontera za vrijeme Svjetskog dana mladih, a potvrdu o primljenosti još nisu dobili, jest da pokušaju provjeriti s tamošnjim sektorom za volontere kada će im otprilike stići informacije i sl., tako da se oni koji neće biti primljeni mogu još prijaviti kao hodočasnici.
Napominjemo kako smještaj, kako za vrijeme Tjedna misija, tako i za vrijeme samog Svjetskog dana mladih u Rio de Janeiru, može biti različite prirode (obitelj, dvorana, škola, centar i sl.) i dodijeljen je od strane brazilskih organizatora. Ured u suradnji s brazilskim organizatorima pokušava dogovoriti bolji smještaj, međutim ne može u tom pogledu ništa obećati. Ovaj dio ističemo kako ne bi bilo prevelikih očekivanja i kasnije razočarenja. Vjerujemo kako mnogi mladi koji su već bili dio nekog od dosadašnjih susreta imaju lijepe uspomene gdje god bili smješteni.
Sve mlade koji će na Svjetski dan mladih u Rio de Janeiro hodočastiti u vlastitom aranžmanu potičemo da se unatoč tome jave Uredu za mlade HBK. Na taj način moći ćemo znati koliko će otprilike mladih iz Hrvatske i Bosne i Hercegovine sudjelovati na susretu, a i podsjećamo, možemo vam pomoći s informacijama.
Pregršt raspisanih informacija vas sigurno zbunjuje, stoga slijedi sumirani pregled od čega se sastoji konačan iznos hodočašća na Svjetski dan mladih te hodogram zajedničkih aktivnosti.
POVRATNA AVIONSKA KARTA S UKLJUČENIM IZNOSOM PUTNOG OSIGURANJA
- prijave putem obrasca na : http://mladi.hbk.hr/rio2013/checkin.php
- rezervacija ponuđene vam avionske karte vrijedi od 24 do 72 sata od trenutka izrade rezervacije (točno trajanje rezervacije bit će naznačeno u samoj ponudi, ovisno o uvjetima tarife)
- uplate Agenciji, mogući načini plaćanja su: jednokratno plaćanje, popust 5%; plaćanje kreditnim karticama (Master, Diners, Visa, Amex); virman na račun Ulix d.o.o.; plaćanje u gotovini u nekoj od poslovnica Agencije; plaćanje na rate
- na cijenu same povratne avionske karte utječe polazni grad, svaka osoba koja se prijavi na navedenoj web adresi putem dostupnog obrasca dobit će ponudu s najpovoljnijom cijenom za tražene datume u tom trenutku, cijena ovisi o gradu polaska; redovito provjeravajte e-mail od trenutka prijave
- uvjeti kupljene avionske karte su: kupljena karta ne omogućava povrat sredstava u slučaju otkaza; promjene imena i prezimena putnika nisu moguće;
- u prijavi kao mogući datum polaska odabrati jedan od ovih datuma: 14.7.2013./15.7.2013./16.7.2013.
- u prijavi kao mogući datum povratka odabrati jedan od ovih datuma:28.7.2013. (kasno navečer)/29.7.2013./30.7.2013./ 31.7.2013.
- mjesto slijetanja: Sao Paulo
- mjesto povratka: Rio de Janeiro
- upiti Agenciji u vezi avionskih karata prije ispunjavanja prijave mogući su na: rio2013@aviokarte.hr
SADRŽAJ/PRIJEVOZ IZ NADBISKUPIJE SAO PAULO DO GRADA RIO DE JANEIRA 22.7.2013.
- troškovi prijevoza u ovom trenutku teško su predvidivi, ovisit će o broju prijavljenih
- u busu će biti mladi koji sačinjavaju jednu grupu prijavljenu organizatorima u Rio de Janeiru, tako da zajedno dođu na određeno mjesto u Riju, preuzmu hodočasničke pakete
- posjet svetištu Nossa Senhora da Aparecida tijekom tog jednodnevnog puta (cca pola puta između Sao Paula i Rio de Janeira)
- uplata na račun Agencije
- razlika (ako će je biti) koja će ostati od cjelokupnog iznosa uplaćenih
hodočasničkih paketa bit će preusmjerena u ovaj dio
KOTIZACIJA NADBISKUPIJI SAO PAULO ZA TJEDAN MISIJA
- iznos će biti poznat u listopadu/studenome/prosinc 2012.
- mogući/očekivani znos: cca 100 Eura, nepotvrđeno
- informacije prijavljenima stižu na e-mail adrese
- uplata osobno u Uredu za pastoral mladih vaše nad/biskupije do 20.12.2012.
IZNOS CJEPIVA PROTIV ŽUTE GROZNICE
- svaki hodočasnik obavlja samostalno 10 dana prije polaska u prostorijama HZJZ (kraj lipnja/početak srpnja 2013.)
- cijena: preko 300kn
- bez potvrde o cijepljenju nije moguće ulazak u Brazil!!!
- dodatne informacije u tijeku na e-mail adrese
HODOČASNIČKI PAKET A1 ZA GLAVNI TJEDAN U RIO DE JANEIRU OD 23.7. DO 28.7.2013.
- A1 paket najkompletniji je hodočasnički paket
- vrijedi od 23.7.2013. do 28.7.2013., s tim da će smještaj biti osiguran do 31.7.2013. za sve koji su uplatili taj paket, hrana i prijevoz od 28.7.2013. do 31.7.2013. nisu pokriveni i svaki hodočasnik samostalno pokriva troškove istog
- cijena A1 paketa= 511, 10 brazilskih reala, no prijavljeni iznos od
1 600 kuna uplaćuju osobno u Uredu za pastoral mladih svoje nad/biskupije zaključno s 7.12.2012., a razlika u uplaćenom iznosu i tečaju na dan uplate Organizatorima bit će uplaćena za autobusni prijevoz od Sao Paula do Rio de Janeira pa će iznos koji svaki hodočasnik treba uplatiti za taj dio biti nešto manji
PREDVIĐENI HODOGRAM AKTIVNOSTI
24.9.2012.-7.12.2012.
Prijave
na razini Hrvatske đ objašnjeno sve u informacijama (tekst/tabela)
Od trenutka prijave do 7.12.2012.
Uplata iznosa A1 hodočasničkog paketa na račun Ureda za mlade HBK đ iznos od 1 600 kuna uplatiti osobno u Uredu za pastoral mladih nad/biskupije kojoj prijavljena osoba pripada
đ kontakt i adresu povjerenika/Ureda za pastoral mladih nadbiskupije prijavljeni mladi dobit će na e-mail
Od trenutka dobivanja točne informacije o iznosu kotizacije za sudjelovanje u programu Tjedan misija (dobit ćete informaciju na e-mail adresu) do 20.12.2012.
Uplata kotizacije za Tjedan misija u nadbiskupiji Sao Paulo đ iznos koji ćemo naknadno saznati uplatiti do 20.12.2012. u Uredu za Pastoral mladih nad/biskupije kojoj prijavljena osoba pripada
Po završetku prijava (nakon 7.12.2012., početak 2013.godine) Uplata programa/puta autobusom od nadbiskupije Sao Paulo do grada Rio de Janeira đ uplate na račun Agencije
đ prema dogovoru
Deset dana prije puta Cijepljenje protiv žute groznice đ obavezno za ulazak u Brazil
đ HZJZ
đ cijena: preko 300kn
đ svaki hodočasnik obavlja samostalno
U 2013. godini predviđeno je i organiziranje zajedničkih pripremnih susreta mladih hodočasnika, no informacije o konkretnim dogovorima i načinu realizacije ove ideje svi prijavljeni saznat će na vrijeme. Osim što najavljujemo zajedničke susrete, sve prijavljene pozivamo i na osobne molitvene pripreme za hodočašće.
Mole se svi prijavljeni da svoje e-mail adrese provjeravaju redovito, kao i to da se poštuju svi određeni datumi. Ukoliko će doći do nekih promjena u tom pogledu, sve informacije prijavljenima stižu upravo na njihove e-mail adrese.
Ukoliko prijavljenima slučajno ne stigne potvrdni e-mail kroz dan ili dva o zaprimanju prijave, molimo da nam se svakako obrate na sdm@hbk.hr.
Navedena e-mail adresa otvorena je za sve vaše upite, nedoumice, potrebe pojašnjenja i sl.
Za možebitne upite o okvirnim cijenama avionskih karata i sl. prije samih prijava Agenciji se možete obratiti na sljedeću e-mail adresu: rio2013@aviokarte.hr .
Iskoristite također mogućnost napomene u prijavnici te nam skrenite pozornost na neku od vaših želja u vezi hodočašća ili pak podijelite s nama neku od važnih činjenica koje nismo pitali, a smatrate da bismo je trebali znati (npr. volio/la bi da netko od tvojih prijavljenih prijatelja putuje istim letom ili možda boluješ od neke kronične bolesti i sl.).
Sva važna komunikacija s prijavljenima ići će putem e-mail adresa, kao što će na e-mail adrese stići i sve navedene informacije te kontakt i adresa Ureda za mlade nad/biskupije kojoj prijavljena osoba pripada (važno za uplate kotizacija i iznosa hodočasičkog paketa).
Zahvaljujemo vam na pažnji, strpljivosti i razumijevanju.
Pozdrav u Gospodinu!
Aviokarte.hr
Ured za mlade HBK
Post je objavljen 24.09.2012. u 12:37 sati.