Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/apartmaniistra

Marketing

Koliko trgovačkih centara trebamo

Česi, Slovaci, Švicarci, Poljaci i Nijemci imaju manje šoping kvadrata na tisuću stanovnika nego što to ima Hrvatska. Hrvatska se prema podacima za 2011. godinu nalazi u sredini europske ljestvice s oko 260 metara kvadratnih na 1000 stanovnika. S Hrvatskom bi se po broju kvadrata mogle mjeriti Španjolska i Italija, ali se s njima ne možemo mjeriti po kupovnoj moći jer je njihova viša. Prosječna kupovna moć građanina EU je 12.000 eura godišnje, dok ona u Hrvatskoj iznosi oko 5000 eura. Kada se gleda na razini cijele Europe, Hrvatska se po broju šoping kvadrata nalazi na sredini ljestvice.

“U drugom kvartalu bilježi se realni godišnji pad nekretnine Dubrovnik prometa trgovine na malo no valja istaknuti da sena mjesečnoj razini od ožujka bilježi rast prometa u trgovini na malo“, kaže Rakuša Martulaš. Kao trenutne trendove u gradnji trgovačkih centara, navodi gradnju novih koncepta poput takozvanog centara iz susjedstva što se odnosi na Trgovački centar Point u zagrebačkim Vrbanima. Kompanija Bluehouse Capital ulaže 50 milijuna eura u Point shopping center, čijaje gradnja počela ovog proljeća u zagrebačkom naselju Vrbani, a otvorenje centra očekuje se idućeg proljeća, izvijestili su predstavnici investitora.

Post je objavljen 19.09.2012. u 16:39 sati.