Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/modestiblejz

Marketing

faktor šokantnosti

Čudo neviđeno, princeza ima sise. Ne razumijem što bi taj nametnuti faktor šokantnosti u tom otkriću tabloida trebao biti. I kome. Šok? Skandal? Po čemu? Kao što je prolupali scientolog Cruise vjerojatno platio misu zahvalnicu preljubnici Stewart, jer ga je u jeku brakorazvodne priče spasila daljnjeg čerečenja po naslovnicama preuzevši ulogu glavne mete naslađujućih medija, tako bi sad preljubnica Stewart za to isto mogla platiti misu ili piće novoj Diani. Beskrajno je glupa i ofucana rabota to tabloidsko lijepljenje etiketa (prolupali scientolog, preljubnica/drolja, nova Diana) i proizvodnja lažnih šokova, kao na tvorničkoj traci. Šprajc večeras veli da pravi šok tek dolazi. Ali što tko drži šokom? Nečiji razvod, aferu, sise ili propisano očekivanje/nepisan zakon da brak bude bajkovito oličenje idile, da (u toj bajci) prevaren ne bude on već ona, da princeze svijetom hodaju zakopčane do grla?


Post je objavljen 17.09.2012. u 21:00 sati.