Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/halmoto

Zaustavljamo se pri vrhu brda tamo gdje je postavljen prekrasan drveni križ. Cesta nas dalje vodi kroz brdovito šumski kraj od Anine preko Resite, u kojoj se kratko zaustavljamo na bankomatu i mjenjačnici da bi nabavili Rumunjske Leje. Tamo mi prilazi lokalni Hrvat i pita na Hrvatskom dali trebamo pomoć kolega isto vozi motor. Dolazimo do Sebeša gdje se i nakratko zaustavljamo. U Sebešu na benzinskoj nakon paklenih vrućina tražimo hlad i mjesto za odmor. Nakon dosta dugog i slikovnog razgovora pošto niko ne govori „Hrvatski, Engleski ili Njemački“ samo Rumunjski koji meni baš i nije prvi jezik, uz pomoć karte fiksiramo daljnji tijek putovanja i krećemo dalje malo po intuiciji malo po GPS-u. Moj suputnik je zaboravio natočiti motor s obzirom da je na pokazivaču bilo 3 crtice, a kod mene 4 to je i moja greška pošto smo se dogovorili da točimo poslije 200 km. Na jednoj četvrtini puta zaustavljamo se na nekoj brani i komentiramo užasnu cestu po kojoj smo se vozili, makadam ispucali asfalt i radovi svakih 100m, malo slikanja malo pregledavanja karte i Darko mi kaže da mu je motor na rezervi . Odluka pada idemo dalje ja imam crijevo i više od pola rezervara ,a i bila je i opcija da Darka ostavimo ,da malo pogura svoju 1000-ćicu u brdo do prve benzinske.

Na nadmorskoj visini od cca 2.100 m nalazi se bezbroj ciganskih šatora, kažem Darku da bi mogli tu kampirat s ekipom, a možda imaju i viška benzina, a Darko u panici kaže ..samo gas ..! Na vrhu pada mrak to je cijena koju smo morali platit zbog kašnjenja sa polaskom iz Beograda. Temperatura se kreće oko 7c uz jak vjetar,a ja već lagano tražim mjesto za šator. Na samom vrhu Urdale Pass 2,145m stajemo i slijedi slikanje i dogovor za dalje.Darkova Suza već sad neprestano signalizira za benzinom, a tu pada i dogovor kad se spustimo na drugu stranu u zavjetrinu tu i kampiramo ( na planini se nikad ne kampira na vrhu). Od vrha vijugavom cestom se spuštamo prema našem budućem kampu.

Post je objavljen 07.09.2012. u 13:25 sati.