Nudimo tunel koji je triput jeftinije rješenje od pelješkog mosta i za koje također možemo zatražiti novac iz europskih fondova. Naše rješenje uključuje i željeznički promet, o kojem se uopće nije razmišljalo i uklapa se u jonsku transverzalu i koridor Vc zbog izgradnje najveće kontejnerske luke u luci Pirej II. U više sam navrata pisao i tražio da se u Bruxellesu ne lobira za most jer nije znanstveno ni građevinski najpovoljnije rješenje za Luku Ploče kao ni za Hrvatsku, a uzalud sam se obraćao ministrici Vesni Pusić i njezinim kolegama Čačiću, Dončiću, Marasu i Grčiću.
Priča nam to Miodrag Radić, magistar brodogradnje s dugogodišnjem iskustvom u Brodogradilištu 3. maj immobiliari Croazia, koji je s ekipom riječkih stručnjaka te u suradnji s HGK Županijskom komorom Rijeka i Tehnološko-inovacijskim centrom Rijeka napravio Izvedbeni projekt korištenja tunela u Malostonskom zaljevu. Prema grubim procjenama tunel koji predlaže koštao bi oko 633 milijuna kuna, dok bi most u skupljoj varijanti, kako navodi, stajao oko 1.9 milijardi kuna, a u jeftinijoj opciji kojom operira ova Vlada oko 1.3 milijarde kuna.
“Tunel koji sam patentirao nema nikakve veze s tunelom koji predlaže Ruža Tomašić. ja sam brodograditelj, ovaj je tunel znanstveno utemeljen i ima više varijanti i mogućnosti. Još 2007. kapetan Ivo Rudenjak je napisao knjigu u kojoj iznosi fenomenalnu ideju o jadranskim spojnicima, projektu cestovnog povezivanja s kopnom skoro svih otoka, to je njegova ideja i sve zasluge pripadaju njemu, a ja sam izmislio novi način rješavanja tunela. Predlažem polaganje trokrakog podmorskog tunela koji bi bio učvršćen na dnu Malostonskog zaljeva.
Post je objavljen 05.09.2012. u 09:39 sati.