Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/magarac-jedan

Marketing

Važnost ničega u turističkoj ponudi

Kao originalnu i novu ideju, predlažemo da se u turističku ponudu uvrsti ništa, da i turisti mogu uživati u ničemu, u nikakvim događajima, da i oni ne dožive ništa.

Prva manifestacija Ništa 2012. će se održati u Preku (otok Ugljan) 23.08. 2012. Tom prilikom za goste nismo pripremili ništa, gosti ništa neće doživjeti i ničim se nećemo potruditi ugoditi potrebama i zahtjevima gostiju. Neka se sami snalaze ako im što treba.

Zašto Preko

Preko je savršena destinacija za organizaciju ničega. Pošto organiziramo ništa to znači da nećemo uložiti nikakav trud i rad u organizaciju, a neće se niti potrošiti novaca. To se dobro uklapa u pozicioniranje Preka kao dalmatinske i otočke destinacije. Nikakav trud uložen u organizaciju događaja odraze je i dalmatinske radne etike, a nikakva sredstva uložena u organizaciju puno govore o darežljivosti otočkog stanovništva.

Zašto ništa

U turističkoj ponudi se sve više ljudima želi približiti život ljudi i autohtona ponuda kraja u koje se dolazi. Tako se organiziraju razne vinske ceste, upoznaje se goste s običajima i tradicijama nekog kraja, gosti uče kako se obrađuje maslinik i vinograd, vodi ih se na ribe.

Sve je to lijepo ali mi stalno izbjegavamo u ponudu ubaciti jedan od važnih čimbenika koji obilježava život ljudi naše zemlje, a to je ništa.

Od izlaska iz krize ništa, ništa od rasta bdp-a, ništa od pada nezaposlenosti, diploma s fakulteta ne vrijedi ništa, radiš a onda od plaće ništa, ne proizvodimo ništa i ne isplati se ništa raditi.
Otvoriš novine u njima ništa, upališ televiziju i tamo ništa na programu, otvoriš novčanik, a u njemu ništa.
Remontno brodogradilište u Lamjani je dalo 20 mil kuna za izgradnju marine u Preku u kojoj bogatuni mogu vezati svoje jahte, a radnici iz Lamjane su dobili ništa, firma otišla u stečaj.
Kraj trejektne luke u Preku se trebalo sagraditi parkiralište i poslovni prostori koji bi dobio privatnik, a trebala se sagraditi i mala lučica za brodove mještana. Privatnik ima i parking i poslovne prostore, a mještanima su dobili ništa od lučice.

Pa kad turisti već žele upoznati život i tradiciju ljudi kraja u koji su došli treba m onda i ponuditi jedno tradicionalno, autohtono, orignalno i jedinstveno hrvatsko ništa.
Neka i oni malo uživaju u ničemu, neka i oni dožive hrvatsku očima njenih građana.

Ništa svima, a ne samo nama.


Post je objavljen 19.08.2012. u 13:13 sati.