Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/mahnitanje

Engleska 2012.

Nedjelja, 15.7.2012.

Ujutro, oko 5:45 me probudila moja budilica sa pjesmom Pointer Sistersa I'm so excited. Prvo sam išla ispratit svoju najomiljeniju i najdražu mi sestričnu Ružicu jer je išla katamaranom u Zadar u 7. Nakon duuuugoooog oproštaja, napokon smo krenule, mama i ja, dalje. Trebali smo pokupit moju teachericu u 8:30. Kako nije imala mjesta kod mene je stavila šaht cigareta u kufer. Bilo mi je jaaaakooo neugodno kad smo prelazili granicu sa Slovenijom. Već sam zamišljala novinske naslove. Uglavnom, krenuli smo u 9 za Trst gdje smo došli oko 12 sati. Na aerodromu je sve prošlo ok. U 14 sati nam je krenuo avion. Let je trajao 2 sata i po Londonskom vremenu smo tamo stigli oko 15 sati. Praktički, dan nam je trajao 25 sata. U avionu je bilo zabavno pisat za Imigracijsku razloge zašto si tu, dokle ćeš bit itd. Busom smo se od Stantsfenda do Westgatea vozili skoro 3 sata. Zaspala sam ko' cokina. Stigli smo tamo oko 7:30. Naša obitelj je prema nama bila jako draga samo što su se najstarija i najmlađa sestra svađale cijelo vrijeme. Večera je bila ok. Spaghetti. U 9 sati smo se našli sa svima i polako smo krenuli u razgled grada.

Ponedjeljak, 16.7.2012.

Ujutro sam osjetila što je to englesko vrijeme. Bilo je hladno toliko da sam po sobi hodala sa dekicom. Vrijeme je taj dan bilo katastrofa. Kiša je padala i bilo je hladno. Ujutro smo se našli kod škole i pošli smo pisat test da odrede u kojoj ćemo grupi biti. Riješila sam 83% testa. Lucky i ja smo bile u istoj grupi. Naš učitelj se zvao Alexis. U razred su s nama išli Rusi, Španjolci, Francuzi, Nijemci, Luksemburđani, jedan iz Saudijske Arabije, Švicarci, Ukrajinci. Popodne smo razgledali Westgate. Navečer smo imali disko. Kompa, Hajka i ja smo se raspištoljile na podiju!

Utorak, 17.7.2012.

Taj dan je bio ok. Kuća nam je pretvorila u bojno polje svađe. Popodne smo išli na mini-golf. U mojoj ekipi ja sam bila druga. Navečer smo imali nekakav kviz o UK. Bilo je ok.

Srijeda, 18.7.2012.

Popodne smo imali Eggstavaganzu. Uglavnom to je bilo natjecanje gdje si morao napravit nekakav stroj koji ćeš bacit sa visine od 10 metara i jaje neće puknut u njemu. naše je nažalost puklo. Kako smo uzeli kamenje iz ravnateljeva vrta on je to kamenje htio natrag iako je bilo prekriveno jajem. Tipično britanski. Navečer ponovno disko.

Četvrtak, 19.7.2012.

Imali smo skraćenu nastavu zbog Olimpijske baklje. Jako je bilo uzbudljivo. Nakon euforije, otišli smo na poludnevni izlet u Ramesgate. Jako je lijepi grad. Tamo sam Ružici kupila narukvicu od 1D. Ne slušam ih niti sam hater. Sebi sam kupila 3 pletene crno-bijele. Otišli smo u McDonald's. Disko je bio pretvoren u karaoke. Pjevala sam Goyte Somebody that I used to know sa Hajkom, Becky, Brošem i Bolom.

Petak, 20.7.2012.

Taj dan su nam otišli Španjolci. Najbolje sam se skompala s rusima. Navečer su kod nas došli Hajka, Lucky, Frfljo na Nutella party.

Subota, 21.7.2012.

Cijeli smo dan išli u Cambridge. Bilo je savršeno. Svi oni savršeni koledži, bicikle, trgovine... Savršeni grad. Najdraža mi je trgovina postala knjižara Heffers u kojoj sam kupila dvije knjige Young Sherlock Holmes - Death Coloud i Sherlock Holmes - The Hound of the Baskervilles. Knjižara je veća od Gradske knjižnice Pula. Kupila sam majcu Cambridge University i snježnu kuglicu Cambridgea. Imali smo čak 5 sati slobodno.

Nedjelja, 22.7.2012.

Clijelodnevni izlet u London. Savršen grad! Big Ben, London Eye, Temza, Downing Street, Oxford Street, Buchingenska palača, Trafalgar Square... Ipak, jedan dan nije dovoljan. Još mi je samo falilo da odem u Baker Street. Kupila sam majcu I <3 London, hoodie Oxford University, 2 razglednice, Ray Ban naočale bez dioptrije, 2 kemijske.

Ponedjeljak, 23.7.2012.

Taj tjedan su došli Ukrajinci i Japanci. Otišli su Rusi, Španjolci i Francuzi. Iskreno, Japanci ni A ni B od engleskog. Od tog dana je krenula stalna popodnevna aktivnost - Beach activities. Igrali smo odbojku s Harryem, Barryem, Finnom i Tomom. Taj dan je disko bio veeeeeeeeliiiiiiiiiikaaaaaa taaaaaaaapiiiiiiiiijaaaaaaaa!!!!!!!!!!!

Utorak, 24.7.2012.

Navečer su nas odveli na plažu gdje smo crtali u pijesku. Kompa, Broš, Bola i ja smo crtale morskog konjića.

Srijeda, 25.7.2012.

Kompa, Bola i ja smo taj dan navečer učile kako svirat na bubnjevima. Bilo je zanimljivo.

Četvrtak, 26.7.2012.

Imali smo poludnevni izlet u Canterbury. Bilo nam je super! Katedrala je savršena samo što se ulaz plaća 10 funti (100 kuna). Posjetili smo Poundland. Isplati se tamo kupovat. Većinu vremena smo Točka, Lucky, Frfljo, Hajka i ja proveli u Starbucksu i zezali smo se. Hajka i ja smo se tetovirale. Ja sam si tetovirala konja na ramenu. Navečer su došli stariji iz Broadstairsa. Došli su u disko, naš posljednji.

Petak, 27.7.2012.

Naš posljednji dan i početak Olimpijskih igara. Nisam gledala otvaranje jer smo išle kod Luckya i Hajke. Došao je i Frfljo. Svi smo plakali zbog odlaska i zbog ljudi koje smo upoznali.

Subota, 28.7.2012.

Dan odlaska. Doživjela sam toplotni šok kada sam izašla iz aviona u kojem sam naručila panin sa šunkom i sirom. Savršeni su im! Probat ću se pretplatit.

Eto, završila sam pisanje. Odoh sada polako u krpe. Lak noć svima.

Post je objavljen 06.08.2012. u 23:00 sati.