Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ime-ruze

Marketing

LJEPOTA LICA NALAZI SE U LJEPOTI KARAKTERA

Svaka se žena nađe u trenutku kada sama sebi postavlja pitanje je li lijepa, što čini ljepotu i koji su ideali ljepote. Obično ta faza nastupa u srednjim godina života, između 35 i 45 godina. A što se događa sa ženama/djevojkama mlađe životne dobi? Smatraju li i one da nisu dovoljno lijepe? – Naravno!
Na svu sreću, stara arapska poslovica kaže kako se ljepota svakoga od nas zapravo nalazi u ljepoti karaktera. Uz to ne smijemo zaboraviti kako svaki osmijeh uz osjećaj sreće, ujedno utječe i na naše zdravlje i ljepotu. Kako bismo dokazali točnost ovih tvrdnji uistinu nije potrebno provesti nikakva dodatna istraživanja jer je su ona već provedena, ali i svaki od nas može provjeriti tvrdnje osobno.

Kada se osjećamo lijepima? – Kada izađemo iz kozmetičkog salona u kojem smo bili na nekom od tretmana, ujedno smo morali dati pravo malo bogatstvo, a svejedno nam nisu uvijek ispunjena očekivanja ili jednostavno na nama postoji još nešto što bismo željeli promijeniti i učiniti boljim. Ili je pravi odgovor na postavljeno pitanje zapravo sljedeći: najljepšima se osjećamo kada smo najsretniji! Doduše, kada se provodi anketa o ljepoti nas samih, većina se ljudi zapravo ne osjeća lijepima te smatra kako postoje mnogo ljepši od njih samih.
Znamo li uzrok takvog načina razmišljanja? – Znamo! Često su nam ideali ljepote nametnuti putem brojnih časopisa koji se bave modom, ljepotom i sl. Čitajući jedan od takvih magazina nailazimo na poznate ličnosti koje smatramo savršeno lijepima jer je u tom broju upravo to i piše. Sada ne razmišljajući o tome kako fotografije nisu odraz stvarne ljepote, mislimo isto i želimo poput njih imati idealan indeks tjelesne mase, savršene proporcije grudi te savršeno lice.

Je li to uistinu moguće nismo ni u stanju razmišljati na realan način. Najbitnije je nabaviti sve moguće kreme koje bi nam pomogle, jer kako navode kozmetičke industrije, još možemo učiniti nešto. Moramo se složiti da su čuda uz brojne preparate moguća. Za tren oka, kupujući baš njihov proizvod postići ćete željeno. U protivnom, te iste kozmetičke industrije nebi imale od koga zaraditi novac.
Najrealniju nam sliku o našoj ljepoti daje naš karakter. Karakterom pokazujemo koliko nam je stalo do ljudskih vrijednosti, samim time pokazujemo i kolika je naša vrijednost. Sva ljudska znanja nisu uspjela napraviti proizvod koji sve nas može učiniti lijepima, ali ga je dostojno zamijenio svaki naš osmijeh.

Da li još uvijek smatrate da niste lijepi?




Post je objavljen 18.07.2012. u 21:14 sati.