Palace Hotel Zagreb, osim usluge noćenja i restorana, u svojoj ponudi ima i konferencijsko-banketne prostore koje na uslugu nudi svojim gostima, ali i onima koji samo žele unajmiti prostore koje Palace Hotel Zagreb nudi u ovu svrhu.
Organizacija konferencija u hotelu ima više prednosti. Prvenstveno, na svakoj boljoj konferenciji sudionicima će biti ponuđena okrjepa u obliku pića i hrane. Palace Hotel Zagreb dom je jednog od najboljih hrvatskih kuhara, šefa Ivice Štrumla, iz čije kuhinje izlaze baštinska hrvatska jela kao i najkvalitetnije suvremene kulinarske slastice. Ovisno o trajanju konferencije, Palace Hotel Zagreb sudionicima može ponuditi okrjepu u obliku kanapea, švedskog stola ili kompletnog obroka.
Druga prednost održavanja konferencije u hotelu jest velik izbor dvorana u koje možete smjestiti sudionike konferencije. Palace Hotel Zagreb ima četiri konferencijske dvorane koje mogu primiti različit broj sudionika. Dvorana Lenuci najmanja je među njima i može primiti maksimalno četrdeset sudionika. Dvorane Academia 1 i Academia 2 su dvorane srednje veličine, s time da Academia 1 može primiti maksimalno pedeset sudionika dok ih u dvoranu Academia 2 stane šezdeset.
Najveća dvorana koju nudi Palace Hotel Zagreb je Galerija Zrinski. Ovaj novouređeni prostor hotela uređen je kao multikonceptualni prostor koji je namijenjen organizaciji poslovnih sastanaka, prezentacija, konferencija, seminara, banketa i zabavnih večeri. Ono što izdvaja Galeriju Zrinski od ostalih jest stalni galerijski program izložbi. Tako će svi prisutni, osim u programu konferencije i hrani, moći uživati i trenutačno postavljenoj izložbi, što stvara poseban šarm kojim odiše Galerija Zrinski. Ova dvorana može primiti do sto sedamdeset sudionika.
Uz sve ostale pogodnosti, Palace Hotel Zagreb je prvi hotel u Zagrebu koji je prilagodio svoje usluge osobama s oštećenim sluhom tako što je ugradio induktivnu petlju na recepciju i u Galeriju Zrinski.
Odlučite li se za organizaciju konferencije ili seminara unutar ponude koju nudi Palace Hotel Zagreb, to će biti puno jednostavnije nego da istu organizirate u vlastitim prostorima. Nećete morati razmišljati o pripremanju prostora, opremi, osoblju, pospremanju nakon konferencije i organizaciji hrane. Palace Hotel Zagreb će sve to učiniti umjesto vas. Hotel je pripremio tri paketa za organizaciju konferencija i seminara koji u potpunosti olakšavaju organizaciju. Paket odabirete prema vašim potrebama. Rezidencijalni konferencijski paket uključuje cjelodnevni najam dvorane, osvježenja i ručak te noćenje u Superior sobi s doručkom. Ovaj paket idealan je za organizatore koji dolaze iz drugih gradova. Dnevni konferencijski paket namijenjen je onima kojima noćenje nije neophodno, pa u njemu nema sobe s doručkom, već samo cjelodnevni najam dvorane, osvježenje i ručak. Treći paket koji vam nudi Palace Hotel Zagreb jest Poludnevni konferencijski paket za kraće konferencije i seminare. Ovaj paket uključuje poludnevni najam dvorane, osvježenje i ručak. Važno je napomenuti da su svi paketi kreirani za minimalno petnaest sudionika.
Uz najam svake dvorane, hotel osigurava flip-chart, projekcijsko platno i LCD projektor koji su uključeni u cijenu najma. Uz to, Palace Hotel Zagreb vam na zahtjev može osigurati razglas, simultano prevođenje i cvjetne dekoracije.
Osim konferencija, u dvoranama hotela mogu se organizirati i banketi. Banketna ponuda koju nudi Palace Hotel Zagreb obuhvaća nekoliko menija koji su inspirirani godišnjim dobima. Uz to, možete izabrati i nekoliko mediteranskih menija te meni bez mesa. Radi li se o konferenciji, seminaru ili banketu, Palace Hotel Zagreb svojim paketima pokriva sve vaše potrebe.
Post je objavljen 05.07.2012. u 12:06 sati.