Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/missysi

7. kolo Treking lige 2012 -VELEBIT 100 - od Karlobaga do Starigrada - bogami po brdima ;) 23. i 24.06.2012

100km: Start Karlobag , 100km, 5.700m uspona i isto spusta, Ivo pametno odustao na 10km, Micka UŽ 1. 22h55min

Službeni rezultati, fotke, presjek staze, upute, itd

FOTKE sa moje putešestije - odabrano....

Ajoj kak mi se da sad pisat kad me ovaj google+ album već namučio burninmad ko da sam se 5 put popela na Sveto brdo wink sretan.
Ovogodišnji Velebit100 mi je bila najteža trka u životu nut.....naravno ja sam to već sve zaboravila i prije ulaska u cilj smijeh.....uvijek se jebeno iznenadim toj trekerskoj bolesti eek sretan.
Iako mi je najmanje 15sati bilo zlo za popizdit bang, muka isusova dead, jedva sam stajala na nogama lud, po prolazima i rezultatu od 23h se to ne bi dalo zaključit.
Majke mi yes, ja sam mislila jedno 5 -10 puta odustat....ne znam, od svih halucinacija, žgaravice, mučnine i proljeva, otkazivanju mišića blabla - ne bih se mogla sjetit koliko puta sam si zakukala da mi je teško cry, da se ne sječam da mi je prošle godine bilo tak teško eek, da jebem ti ludu glavu koja oče ovu trku završit i ratuje sa tjelom koji je u totalnom kolapsu smijeh....
Pobjedila sam zahvaljujuči pokojnoj mami mah (preminula je za vrijeme mog prvog Velebita 2007. od Oštarija do Senja), kaj me rađala dan i pol i zato sam se rodila smokin pod sretnom zvijezdom, prvi dan vodenjaka i tak to naughty, zato sam tak luda i tvrdoglava yes...onda zahvaljujem ljubavi svojoj-Carinu cerek kaj me podržava i kaj je takakav kakav je - TAMAN fino , zahvaljujem Šimunu kaj je smislil tu jebenu treking ligu zubo i kaj ima najluđe ideje, najveća jaja nono sretan i lajtungu do svemira i nazad smijeh....e, šećer na kraju wink, zahvaljujem Jeleni Brezak, jer me njezina prisutnost na trci tjerala preko svih granica moje izdržljivosti headbang i kaj sam doživjela prelazak sa "teško mi je" zujo, na "umrijet ću" dead i sve tak u nedogled puknucu, nema tu granica....od sad dalje niš mi više ne bu teško, kaj se trekanja tiće, nema: hropčem ko divlja svinja , bole me tabani, kaka mi se, povrača mi se, boli me cjelo tjelo, ne, nema toga....jer me boli klitoris cool..... "mind over matter" smijeh....
No, kak već znate zijev.... startali smo u Karlobagu na jebenoj vručini od 30+ u 2 popodne eek. Nisam od onih kaj se pripremaju fizički i pakiraju i razmišlaju kaj i kak svjesno rolleyes , ja se pripremam podsvjesno lud, cca 365 dana u godini sretan, negdje čuči to u meni yes i planira, vrti... pa se boji no, bodri yes, planira njami, prolazi stazu, razmišlja o opremi i svim sranjima, uputama, pravilima i tak to....
U Karlobagu sam bila već tak napeta da sam morala pišat jedno 6 puta rolleyes, kad će više taj start??!!...i krenuli smo, naravno ko idioti rofl, netko više netko manje brzo... Carin mi je rekel da sam prebrzo krenula nono, a kaj je onda sa svim onima kaj sam ih prestigla nakon asfalta, sa prvim ulazkom na markirani put? Ma nisam sretan, meni je bilo taman, ja sam si sve preračunala u nulu?!, bez štoperice i kilometraže, samo osječaj smokin, osluškivanje tjela i naravno ne pustiti Jeleni da mi ode u PM wave - ono - da bude tu negdje wink....
Do nulte KT Staništa, Carin je još bio sa mnom, no na usponu prema Dabarskoj kosi sam ga izgubila iza sebe. Od tu sam nastavila sama, sama ko salama zubo hahahaha. Grupica ispred, di su bili Jelena i Beny, su mi pobegli. Srela sam ih tek kad sam se spuštala prema KT1 Ravni dabar, a oni su se već popenjali nazad na KT2 D. kosu. Znala sam da ak Carin nije blizu da je odustal tuzan, jer je sav pohaban i u bolovima zaliven. Na spustu sam se ljepo odmorila pjeva, naravno povratak je za mene bio u minutama duplo spori nut ali nema veze, ovo je 100km a mi smo tek na početku thumbup. I tak se popinjem preko asfalta na marku kad ono fotograf veli"Kaj si ti ona kaj je pobjedila prošle godine?", velim ja:"Da.", a on će:"ne znam ova ispred tebe skače ko srnica, ne uš ti prva wink", a ja se nasmijem:"ha,ha, tak je bilo i prošle godine belj"....nije bilo tu nikakve zlobe ni kalkulacije, čista razonoda i zabava po putu, koji će trajat još dugooooo, predugooooo sretan. Na Dabarskoj me je čekal Carin kiss naravno te trk dalje. Od KT2 nas je put vodio po kratkom dijelu Premužičeve staze do ispod Kize, to sam proletila naughty i kad sam izašla iz šume imala sam kaj vidjet eek. Svi oni kaj su me prestigli i kaj su imali prednost za15 do 6min su mi bili "na dlanu". Deračina i sto upitnika, oni -da di je marka, pa dal bi oni levo ili desno, ja sam probala drito gore, jer stazu znam na pamet. Znam di su "sve jebene markacije" na Velebitu 100 zubo. I tak sam dostigla Jeku i Benya a ostale prestigla thumbup, do spusta dolje Jeka je već ostala iza mene i na KT4 Oštarije sam došla sama za 3h22min cool. Njih ne znam koliko, su ostali iza. Presvukla sam se, zmasirali su me Slatina i Carin, pojela, napunila ruksak i krenula dalje - 13min....imala sam jedno 5l tekučine sa sobom nut, teško mi je bilo to nosit a kad sam pomislila kak će bit jebeno dobro cugat po putu yes, nije mi bilo žal wink....skretanje kod KT5 nisam fulala, jer ga se sječam sa planinarenja. Kontrola je malo bila skrivena lud, al srečom sam je ulovila krajičkom oka....e na usponu na Sadikovac su za mene počeli problemi tuzan....morala sam jebeno usporit rolleyes, uspon mi je bio sve teži i teži, već sam halucinirala o Ivici i Marici, jer je netko natrosil po stazi papiriče 5*5cm od časopisa - to i približavanje Vukelića sa "malim" u pratnji, me zabavalo do izohipse, di sam presjekla na marku za spust prema Petrovom dolcu i mislila si kak bum se struštala po šumskom putu i uživala pjeva, ali ne no.....već su me počela i crjeva jebat eek, ubrzo su me stigli ovi dvoje, na KT6 križanje puteva za Konjevaču i Šikić jataru nas je dočekal Špoljar (alal mu vera da je cjeli dan i noč tam čučil i čekal "budale" wink thumbup, btw, prvi volonter na kontroli koji nas je obradoval i sa rezultatima i uspoređivanjem prolaza - cool). Tu smo se na kratko križali sa Lesijem on prema Šikić jatari a ja prema Konjevači. Na KT7 Konjevaču, koji slovi za njteži uspon sam se popela bez beda yes, uz pomoč plinskog pogona zubo zubo zubo, bez i malo srama sam prdila ko svinja, iako su ispred mene hrabro koračali Vukelić i "onaj mali " - aj zvat ću ga Crni sretan. Gore smo došli zajedno, naravno dolje sam došla pun kufer ispred njih belj i po putu susretala sad već vidno umorne 100tkare. Ono, ti si već odradil uspon, a oni deprimirano grabe gore nut u nebesa i jedva čekaju spust....Tu sam si već preračunala da su Jeka i Beny dosta iza mene i da se ne treban puno žuriti ali nesmijem ni usporavati yes. Međutim na duploj kontroli KT 8 ponovo kod Špoljara u Petrovom dolcu, mi se zvrtilo u crjevima eek, pa muka dead, pa vadim kolu, pišam, ne znam kaj bi, bum kakala, ne bum bang....niš idem dalje lud, probam zvat Carina, da mu kažem di sam i kak je u to su me dostigli Vukelić i Crni, te smo nastavili do KT9 Šikić jatare zajedno. Ovaj Jozo il kak se zove još nije spaval jer je bio dan i vrludao je okolo sa kontrolom, dobro da smo ga ulovili sretan. Dvojac je otišel dalje prema Raminom koritu dok sam ja žlampla kolu party, muku mučila sa želudcem rolleyes i crjevima mad, probala sam ih pratit al nije išlo. Staza je ljepa- gori doli, nisam mogla više trčati pa sam brzo hodala i zabavljala se sa pračenjem markacija yes, nisam puno fulavala eek, no zalomilo mi se tu i tam po kojih 10m, pogotovo kad je počeo padati mrak. Na usponu po strmoj livadi sam vidjela dvojac V&C na vrhu livade i već je bilo podosta mračno ali još nisam vadila lampu. kod sam se popela gore i krenula ravnicom po marki sam bog me spasil sretan - to jest V&C kaj su upalili lampe i vidjela sam ih dublje dolje desno pa sam se na poprek spustila u šumu. Naime, negdi sam fulala marku koja skreće u šumu. Vlovila sam ih i pratila, nakon 10ak minuta i par popikavanja dead zbog mraka sam odlučila stat, nabacit lampu, maju dugih rukava ubacit u žgaravi želudac i trula crijeva još malo kemije i šečera njami party - kaj te ne ubije - ojača te zubo...nemrem bez hrane na trekingu nono, pa se moram bez obzira na mučninu i povračanje trpati sa hranom rolleyes. Tak sam popila već jedno 4ti gotovi obrok od starta koji je uz gelove izotonik i razne Lcarnitine magnezije još jedno sladko sranje u nizu bang....ne trebam vam opisivati osječaj u crijevima puknucu sretan....uz sav taj napor, počele su mi otkazivati noge i u brdo više nije išlo nikako no, ono ko da sam zaboravila prebacit brzinu dead. Razveselilo me kad sam vidjela vatru kod Šugarske yes, bilo je lakše pogodit putanju u mrklom mraku wink. Noč je bila bez mjeseca, ne vidi se ništa - osim koliko ti osvjetli lampa po putu. Na Šugarskoj pozdravim planinara - koji je pitao dal sam ja prošlogodišnja pobjednica i zaželio mi sreču cool. Na bunaru nisam tankala, samo sam popila par gutljaja drito iz vedra naughty i nastavila dalje do tranzicije KT10 Panos je cca 1h hoda. Mislim da sam tam došla oko ponoči. A tamo vatrica yes, veselo društvo GSSovaca thumbup i V&C već oporavljeni te nahranjeni. Krenuli su cca 10 min prije mene. Na tranziciji sam ostala 15min, pojela, presvukla gornji dio i čarape, popušila cigaretu kaj sam ju nafehtala i dali su mi guc rakije dead...dok sam sjedila i pokušavala gutati riži-biži tresla sam se ko šiba na vodi eek, umorna ko pas nut, odlučila sam da trebam krenuti dalje sretan, da mi nema druge zaliven....iskreno, nisam imala pojma eek kak ću izdržat u takvom stanju do jebenog Rujna zujo koji mi je tada izgledao jebenooooo daleko nono a da ne pričam o nekoj SF Sv. Brdo ili cilju zubo....
Samo sam se koncentrirala na markacije i probala prepoznat stazu, kužit di sam....odmah nakon spusta sa Panosa u rupe i jebenu vukojebinu od šume sam čula nekakvno lomljenje grana, pa sam skužila da ipak nisam sama wink.....na usponima sam pljeskala, žviždala i pjevala, a na ravnom i nizbrdo sam sama lomila granje tak da se valjda medo dovoljno splašil smijeh. Razveselio me smjerokaz/križanje za Jelovu ruju....do tam mi je trebalo 1h35min, tak da sam bila zadovoljna, ali sam imala laganih problema pogodit Tatekovu kolibu eek. A mogla sam prekratit yes i taj spust u rupu, međutim, kaj ja znam di bi završila u tom mraku zubo. Od Tatekove počinje uspon prema Kuk stapini, konačno mi je proradila guzica smijeh, žrtvovala sam jedan od buffova za brisanje guzice sretan, nastavila usponi, uz povremeni odmor u vidu sjedenja na stazi okrenuta prema Jeki smijeh....Od Kuk stapine preko livada pa u šumicu, di sam na početku našla vrečicu na podu njami, izvadila iz nje bananu , koja je bila gnjila nono, pa sam si ftrgnula samo komadić a ostatak zafitiljila na desno (to je vjerojatno privuklo medu kaj je iznenadio Jeku i Benya eek wink) te nastavila brzim hodanjem i pokušavanjem trčkaranja po 50m zujo.....sve je to više manje nizbrdo i ravno, do ispod Račabuše/Čarabuše....tu na usponu sam malo izgubila marku dok sam pokušavala ulovit signal i barem poslat Carinu poruku, jer sam sad već po prolazima znala da ću na Rujno doći jebeno brže nego što smo mi računali naughty (5:30-6 ujutro) a ja pikiram na 4 yes. I tak dođem do nekih suhozida, pa gledam rolleyes, a od mraka nemaš kaj vidjet, sam sam htela nači kuće da nastavim po markaciji, ne da mi se vračat dolje na križanje tražit marku....i opet me primi sračka, e sad nisam htela riskirati 2. bufff, jer je taj krvavo zarađen na LJ maratonu sretan, pa sam ipak skinula ruksak i izvadila maramice iz drybaga.....i tak čučim i razmišljam di da sad nađem te kučice eek.....preskočim suhozit popiknem se na grmlje i kamenje zujo i pridodam još par recki svojem "Rambo looku" rofl...ugledam malu drvenu lesu i prođem kroz nju i opet sreča naughty -evo kuča i markacije cool. Krenem lunjati dalje po markama, sad već malo sretnija jer znam da je sve sama ravnica i da bum došla do Rujna di je Carin cerek, di su ljudi sretan, da će uskoro dan smokin, da bum se malo odmorila....Taman mi je prošla poruka za Carina: da je 2:40 i da sam prošla Čarabušu, kad ono konačno zove Carin i pita me dal vidim njegovo svjetlo eek i koliko je to daleko, on je gledal V&C a meni je još trebalo neko vrijeme do tam rolleyes....i tak bauljam, bauljam i bauljam nut, kad ugledam dva para crvenih kuglica, neke dve flurescentne crte i sa strane ovcu od 5 metara??!!##!%&/()= eek smijeh...a to su bila dva psa - Berni&Josie, carinove tajce i grm zubo ...skoro sam pala u nesvjest od straha rofl, a ja sam sam polutiho izjavila"joj kak si me splašil zijev...."....Izljubili smo se kiss i krenuli prema Velikom rujnu, brzo hodanje i pokušaji trčanja jer se sad već vidjela neka lampa iza nas eek (Mike AKA Bozanac) ali brzi baš nismo bili. Na KT11 V. Rujno sam došla malo prije 4ujutro thumbup. Bilo mi je slabo cry, bez apetita a gladna, žedna a neznam kaj bi pila, kolaps sistema bang, a doček fantastičan, RedSonja, Legac, Carin, Slatina, kamerman, peseki,... na stolu klope njami, cuge party i opreme ko u priči naughty, ovi me masiraju dead, ja si brišem posranu guzicu sa vlažnim maramica zubo, žderem nut, Carin mi navlači čarape, a meni se tak neda dalje tuzan....ko mali pesek sam pogledala Carina *blink-blink sa okicama* i rekla mu nešto u stilu, da ja stvarno ne bi dalje eek, da sam u kurcu eek, odgovorio mi je u stilu da nek sad nastavim dalje kad sam već do tu došla yes....ali meni je to po osječaju u tjelu i glavi bilo nezamislivo rolleyes....nepojmljivo namcor....i tak me "nateral" da krenem...prati me kamera - sad kao trčkaramo od Rujna do skretanja za Buljmu-Struge, Vaganjski...kao poziram dead kak mogu trčat sretan, a umirem zubo....dobro da se ovaj maknul inače bi opala i zaspala taj tren smijeh...Carin Berni&Josie su me još malo pratili, pomalo se već počelo danit, opet zagrljaj i kiss, a Carin mi je nabacil tak čudan pogleda, da ja nisam znala kaj da si mislim eek....to sam si protumačila kao, ajmo Teja, možeš ti to, drži se, pobjedi ....posle sam tek saznala, da se zapravo jebeno zabrinul za mene zaliven, reko je da sam teturala, da sam izgledala loše dead (ono na telki još nisam vidjela, ali me je prijateljica Vanja Palić sinoč nazvala koja je pogledala prilog na SPTV i rekla mi je da na Rujnu izgledam ko da sam na teškim drogama zubo).
Od početka mi je uspon nekak još išel yes ali od onog izvorčiča posli Stražbenice do Buljme sam već sjedala svakih 3-5min i dahtala ko kreten lud....pa nastavim dalje prema KT12 Struge tam me je na livadam prestigel Mike wave. Na Strugama sam sjela i razmišljala da si popijem kavu naughty koju je točil planinar, da nek ja idem z njima, polako oni idu do Sv. brda....a kava vrela smokin, ko bo to čekal dok se ohladi no, nisam ih na kraju pitala za guc, pozdravila se sa Žutim, pojela bajadericu i krenula dalje rolleyes...do Vaganskog sam bila sigurna da ću umrjet zujo, na Marasovcu sam opet ko na Šugarskoj samo gucnula iz vedra i nastavila dalje, tu i tamo sam još vidjela Majkovu silhuetu, sjedala sam na svakom usponu i gledala nazad eek od kud bi se mogla pojavit Jeka i to me jedino tjeralo dalje cool. Na KT13 Vaganjski vrh sam si izvadila još jedan enshure (gotovi obrok) ko da mi nije bilo dovoljno zlo nut, ali ja sam očajnički željela povratit snagu yes, bilo čim, al nije išlo tuzan.....od Vaganjskog do Sv. brda je lanac bio u magli eek pa nisam odmah skužila kam moram no, ali ka sam već bila gore probala sam skužit od kud sam došla prošle godine yes, na spustu do križanja sam se jebeno namučila od straha dal sam fulala ali kad sam na kamenu ugledala natpis, jebeno sam bila zahvalna smokin....do sedla za uspon na KT14 Sv. brdo sve je bilo OK osim mučnine i sad već povremenih halucinacija fino namcor ali sam mogla brzo hodati jer nema tu velikog pentranja. Igrala sam se računajuči sa koliko ću bolje prolazit nego što to piše na planinarskim ozanakama....jedan zavoj prije nego što ugledaš Sv. Brdo sam malo zabluzila smijeh, pa sam se vračala nekih 300m jer sam mislila da sam fulala lud, al srečom sve je bilo OK sretan....u podnožju Sv. brda sam srela V&C kak se već vračaju i veselo kreču prema Vlaškom gradu. Malo iza njih sam užicala planinare malo vode i neku ne "slanu" pločicu sa kikirikijem koja me podigla thumbup- HVALA! sretan....Mike je bio već na pola dolje sa Svetog prema sedlu, dok sam ja sve više posjedala namcor na usponu na KT14 ...a konačno sam se popela i na to brdoooo smokin cool naughty, gore sam došla puno prije nego što je to pisalo na oznakama smokin, a po mojoj procjeni u Starigradu bi mogla biti oko 13:00 juhuhuhuuuuu dead yes :sretan....a sada samo još dolje....sve mi je bilo lakše iako još uvijek mučno i mamurno u glavi....nisam se baš struštala kako znam inače ali sam bila sretna kada sam vidjela da su prvi iza mene, 4 dalmatinca (2xPerić i spliće moram pogledat prezimena-ne znam na pamet :( ) nekih 50 min a Jeke nije uopče bilo na vidjelu cool....
Prema KT15 Vlaški grad sam uhvatila signal i nazvala Carina smokin....tada sam skužila da je zabrinut za mene eek....pital me jesam li dobro....ja mu velim da baš i nisam i da neznam koliko će mi trebat, da jedva stojim na nogama nono....tad mi je priznal da sam na Rujnu teturala i da ga brine kak bum došla u cilj....onda još drži se još malo do Ivinih vodica da se imam za popet??!! i da se dobro tam operem i polijem vodom i još malo pa će Borisov i tako cerek.....dal mi kaj treba, a ja sam mu da bi jela kruh smijeh i da mi je pun kufer samoće cry sretan .....do Vlaškog sve 5 ali oni uspončići do KT16 Ivine vodice su me iznervirali do kraja cry.....ali ne više neg planianar kaj je pokušaval izroniti samo 3dcl vode iz bunara na Ivinima burninmad....onda se je još Koštan deral "Jelena Brezak, Jelena Brezak..." smijeh a ja njemu koja jebena J.B i smijem se zubo, naravno to je bila zajebancija, zaboravila sam da Koštan sve previše doslovno shvača smijeh. Onda su me još malo zezali, da evo je iza mene belj dok sam se spuštala dalje dolje u jebeni nikad kraja Starigrad headbang....prije Martinovog Mirila sam stala i zamotala si na 2x na svako koljeno buff yes i močila sa ledenom vodom iz bunara smokin, fino hladi već boleće noge a i drži patele....jebeno cool. Kak sam bila za 1. maj na Pakleničkom polumaratonu, tu sam dionicu pretrčala i znala svaki kamenčič, mislila sam si da mi nebu više od pol vure trebalo do Borisovog doma....ali koji zajeb no....to možda dok trčiš yes a ne brzo hodaš cry i popikavaš se sa bolečim tabanima svakih malo i plačeš od muke jer ti je više dosta tuzan...dosta više te samoče i borbe sa mozgom mad i opčenito glupe staze burninmad sretan kojoj nikako nije htije doći kraj. Do KT 17. Borisov dom mi je od Martinovog trebalo 1h eek, tu sam se oprala na pipi popila vode dobro se smočila te nastavila dalje. Do polovice sam se već oporavila i trčkarala, a zadnjih 2km po asfaltu sam čak trčala yes imala sam osječaj da bi mogla nastaviti dalje smokin.... tak je to bilo, teško ali isplatilo se pomučit za 1. mjesto u ženskoj konkurenciji i 7. ukupno sretan

Post je objavljen 29.06.2012. u 13:09 sati.