Iz reklama za nutellu moglo bi se pomisliti da se radi o izrazito zdravoj namirnici koja je u najmanju ruku ravna brokuli. Neki (mnogi) ljudi doista vjeruju reklamama, a jedna od njih je mama iz San Diega u SAD-u koja će dobiti milijun dolara od tvrtke Ferrero zbog iznošenja lažnih tvrdnji u reklamama. Majka, Athena Hohenberg, vjerovala je reklami i mislila da svojoj četverogodišnjoj djevojčici daje ekstra zdravu namirnicu svakog dana. Međutim, nakon nekog je vremena shvatila da je ono što često stavlja na kruh zdravo koliko i snickers ili twix čokoladica (ili kakvo slično sranje) pa je odlučila da je dosta i kompaniju tužila za krivo predstavljanje.
Ferrero će u totalu platiti 3,5 milijuna dolara, od toga milijun ide spomenutoj majci, a 2,5 milijuna će se podijeliti na ostale koji će se uključiti u tužbu, a koji su kupili pet staklenki nutelle od 1. siječnja 2008. do 3. veljače 2012. godine, što znači da svi zainteresirani koji imaju dokaz (staklenke s datumima) mogu podnijeti svoju optužbu, a čak postoji i formular na internetu koji se može ispuniti.
Osim što će Ferrero, jadan, biti siromašniji za 3,5 milijuna dolara, također će morati u SAD-u promijeniti svoj način reklamiranja te napisati na markici moguće zdravstvene blagodati svog proizvoda.
2003. godine skupina je potrošača nešto slično pokušala učiniti s McDonaldsom, odnosno tužila je kompaniju da je kriva za njihovu pretilost, ali je slučaj odbačen. No, 2010. godine u Brazilu je menadžer u McDonaldsovom restoranu dobio svega 17,500 dolara odštete jer je dokazao da ga je rad u ovom restoranu, a samim time i besplatni ručkovi, udebljao.
Post je objavljen 09.05.2012. u 11:01 sati.