S obzirom da pojam homoseksualnosti postiže sve veće prihvaćanje u našoj kulturi, vršit će se sve veći pritisak na kršćane da
objasne jasni Biblijski stav protiv toga. Današnji liberalni svjetonazor tvrdi da Biblija, ako ju se ispravno tumači, ne zabranjuje homoseksualne aktivnosti. No, ova tvrdnja se suprostavlja i Starom i Novom zavjetu. Prva je, naravno, poznata priča o Sodomi
i Gomori. Da podsjetimo, Bog je poslao dva anđela u Sodomu da posjete Lota:
"Još ne bijahu (anđeli) legli na počinak, kad građani Sodome, mladi i stari, sav narod do posljednjeg čovjeka, opkole kuću."
Zovnu Lota pa mu reknu: "Gdje su ljudi što su noćas došli k tebi? Izvedi nam ih da ih se namilujemo?"
Lot iziđe k njima na ulaz a za sobom zatvori vrata. "Braćo moja - reče on, molim vas ne činite toga zla! Imam, evo, dvije kćeri s
kojima još čovjek nije imao dodira: njih ću vam izvesti pa činite sa njima što želite; samo ovim ljudima nemojte ništa učiniti jer su došli pod sjenu moga krova."
"Odstupi odatle!" - rekoše. "Došao kao dotepenec a za suca se već postavlja. Sad ćemo mi s tobom gore nego s njima"
I nasrnuše na jadnika Lota i navališe na vrata da ih razbiju. Ali ona dvojica pruže ruke van, povukoše Lota k sebi u kuću i zatvore vrata. (Post 19, 4-10)
Poruka ovog odlomka je vrlo jasna. Stanovnici Sodome su bili homoseksualci koji su željeli imati odnos s muškarcima unutar ove kuće. Lot im je ponudio svoje kćeri, no oni nisu bili zainteresirani. Ubrzo nakon toga, Bog je uništio Sodomu zbog grijeha njezinih ljudi - točnije, njihovih homoseksualnih djela. Ova činjenica je potvrđena u Novom zavjetu:
"Kao Sodoma i Gomora i okolni gradovi, koji su se poput njih podali bludu i otišli za drugom puti, stoje za primjer, ispaštajući kaznu o vječnom ognju." (Jud 7)
No ovo zasigurno nisu jedini odlomci u Bibliji koji osuđuju homoseksualna djela. Stari zavjet sadrži još jednu nedvosmislenu osudu: "Ne ljegaj s muškarcem kako se liježe sa ženom" To bi bila grozota!" (Lev 18,22)
Takve izjave nisu rezervirane samo za Stari zavjet:
"Stoga ih je Bog predao sramotnim strastima: njihove žene zanijemiše naravni općenje protunaravnim, a tako su i muškarci
napustili naravno općenje sa ženom i raspalili se pohotom jedni za drugima te muškarci s muškarcima sramotno čine i sami
na sebi primaju zasluženu plaću svoga zastranjenja." (Rim 1, 26-27)
Dakle, ovdje se ne spominje nikakav homoseksualni promiskuitet, Pavao je protiv svake vrste homoseksualnog odnosa
(koje on opisuje kao "neprirodne", "besramne" i "nečasne").
Bitno.net.
Objavljeno 24. Siječanj, 2012.
Post je objavljen 30.04.2012. u 14:50 sati.