Ja volim naše Veliko Vodstvo.
Naše Veliko Vodstvo sastoji se od mnogo provjerenih eksperata, koji su svoje strukovne i socijalne kvalitete sticali u našoj krvlju posvećenoj zemlji i prijateljskom inozemstvu i tamošnjim kolegicama (i kolegama).
Naše Veliko Vodstvo ima odgovore na sva pitanja, koja niti jedan pojedinac sam za sebe ne bi znao odgovoriti.
U sigurnoj desnici našeg Velikog Vodstva, mi ispod ekološki osviješteno bezdimnih dimnjaka hrlimo u svjetliju budućnost, koju ćemo rado skuplje plaćati. Tek zli glasovi, ekstremna dijaspora i strani plaćenici, potpomognuti domaćim neprijateljima i kvislinzima, podmeću našem Velikom Vodstvu da se tu išta može.
Naše je Veliko Vodstvo pri preuzimanu vlasti u našoj zemlji istaknulo, kako se ništa ne može, ali hrabro je prihvatilo vlast i čini sve u tom pravcu, oslanjajući se na radnike, osviještene seljake i poštenu inteligenciju. Pritom, Veliko Vodstvo uvažava iskustva prijateljskih zemalja, ali ih ne preuzima beskritično, kao što kapitalistički koncerni ne- i prijateljski preuzimaju tvornice naših radnika. Naše je Veliko Vodstvo odlučno i spremno na sve, ali oprezno. Jer, neprijatelj nikad ne spava.
Inače, dok je bivša država bila okružena BRIGAMA (Bugarska, Rumunjska, Italija, Grčka, Albanija, Madžarska, Austrija), zahvaljujući Velikom Vodstvu mi radne pobjede u suverenosti ostvarujemo o okruženju BSMSCG. Prvi put od stoljeća sedmog, brige su nam nepoznate, otkako je našeg Velikog Vodstva.
Otkako je Veliko Vodstvo odlučilo Zagrebu podariti novi aerodrom, mi već heklamo miljeiće dobrodošlice i pečemo šljivovicu, leb i sol za milijunski skok dolazaka stranaca. Oni će doći samo zato, jer mi gradimo novi aerodrom.
Prizvat će ih zvuk pikamera, Hiltice, kokainoidna krečna prašina u zraku, pjesma i znoj naše lijepe, mišićave i odlučne omladine na (besplatnoj) radnoj akciji za bolje sutra.
Veliko je Vodstvo lucidno i mudro procijenilo taj fenomen turističke ekonomije.
Navodno, sagradit ćemo i najveću luku i kolodvor u regiji. Time ćemo privući još milijuna stranaca, koji će se dolaziti klanjati čudu.
Luka će navodno biti od Omiša do Trogira, sa Kerumovim Isusom vidljivim odasvud.
A kolodvor ćemo, vođeni Velikim Vodstvom, sagraditi u Bedekovčini ili Tijarici, kako bismo oživjeli pasivne krajeve. A la Glinica, Obrovac.
Ali neće to biti onaj neki tugaljivi, prolazni kolodvor tipa Zidani Most ili Vinkovci, nego kao odredišni; onaj, u kojeg vlakovi ulaze i izlaze na istu stranu, kao u svim znašajnim gradovima i državama. Kad dođeš, znaš da ostaješ. Po putniku, zahvaljujući Velikom Vodstvu, naša će mala zemlja moći ponuditi i do trideset sedam očiju konduktera i skretničara.
U svim tim radovima, zna naše Veliko Vodstvo, koristit će se naš šljunak. Naša nafta. Naše prostitutke (i one iz prijateljskih zemalja, naravno).
Procvast ćemo poput kaktusa; prelijepo, rijetko i nenadano, i zasluženo ući u povijest.
Mudrost i vizija našeg Velikog Vodstva ogleda se na svakom koraku.
Tako, Veliko se Vodstvo moralo dovesti u situaciju da susjedni đilkoši na kile dijele hrvatske dokumente. Jer tek odlučnim rezanjem ove zle rabote, naše Veliko Vodstvo pokazuje Americi, kako se bori protiv kriminala, falsificiranja, šverca. Te sad naše Veliko Vodstvo može, an pari, argumentirano od SAD-a tražiti ukidanje viza za našu domovinu. Na koncu, oraški konzul je u hapsani. Hoće li za primjer sličnim zlotvorima, stoci sitnog zuba, smutljivcima i mutikašama dobiti morski ukop, poput možda Bin Ladena, Veliko će Vodstvo tek odlučiti na tajnoj sjednici VONS-a.
(Dotad, oraške vikend - diplome mostarskog sveučilišta, istovjetnošću isprava, mogu se trampiti za zagrebačke diplome. Veliko Vodstvo djeluje i lokalno i globalno.)
Naše Veliko Vodstvo i sa spomenutim aerodromom postiže dva kvalitativna skoka odjednom.
Naime, propusnost aerodroma djelovat će i na „odlaske“ poput onog „Welcome“ otirača, ali slova čitanih naopačke.
Jer, Veliko je Vodstvo sagledalo, kako će preko agramskog flugplaca nebu pod oblake otperjati i milijun mladih, koji će našoj domovini nezahvalno okrenuti leđa i odbiti altruistički koncept zaslužno plaćanog Velikog Vodstva, da nakon diplome rade besplatno.
Tako će i dezerteri naše voljene domovine, sitni ekonomski emigranti, materijalisti i prodane duše, morati otići svjesni, da ne odlaze preko provincijskog aerodromčića. Posljednja scena, nakošena zgrada, pista, horizont i nebo, proganjat će ih, razboljet će se u nostalgiji u dalekim, hladnim zemljama, u kojima će živjeti kao balkanski –ići, i vratit će se, kad – tad, i sretni, svoji na svome, zapaliti svoju posljednju Croatiju.
Drugi aspekt iste mudrosti Velikog Vodstva u kontekstu aerodroma još je fascinantniji.
Jer, do daleke i nesvrstane Indije će se čuti o našem aerodromu. I o (izlaznom) pokretu Mladih Materijalista.
No, lukavom diplomatskom aktivnošću naših namjenski školovanih ljudii građana, indijski će hakeri čuti i kako manjak inženjera, IT-jevaca i doktora u Hrvatskoj ipak nije motiv dolaska, aerodromu unatoč. Jer da se radi besplatno; za domovinu i za đabe.
Tim genijalnim potezom, Veliko će Vodstvo, politički i zanatski korektno, neverbalno spriječiti da nam susjedi u kvartu postanu Hitesh i Satish sumnjive boje kože i naplativog znanja.
Htio bih, zaključno, spomenuti i neusporedivu tehnološku rafinesu našeg Velikog Vodstva i zasad tajni projekt podzemnih vjetroelektrana. Ne štrče iz mora, ne uznemiravaju svo troje stanovnika Zagore i Like. Smještene duboko pod zemlju, naše vjetroelektrane daju struju i svjetlo našem narodu, našim radnicima, osviještenim seljacima i poštenoj inteligenciji. Ne smijem o tome, jer s razlogom javnost o tome ne zna, i baš zato BSMSCG pretendira na naš teritorij, na naše žene i nematerijalna dobra.
Ne smijem o tome, jer, kao što sam rekao, naše Veliko Vodstvo sastoji se od mnogo provjerenih eksperata, koji su svoje strukovne i socijalne kvalitete sticali u našoj zemlji i prijateljskom inozemstvu i tamošnjim kolegicama (i kolegama).
Naše Veliko Vodstvo ima odgovore na sva pitanja, koja niti jedan pojedinac sam za sebe ne bi znao odgovoriti.
Ja volim naše Veliko Vodstvo, i da sam mlađi, i ja bih mu mahao, suznog oka gledajući kroz avionski prozorčić kosu zgradu i kosi horizont svog aerodroma svoje domovine...
...
Post je objavljen 16.04.2012. u 12:34 sati.