Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/najbrze-vijesti

Marketing

'Pametni mobitel' mu nabio račun od 15.000 kuna!

Jedan se Zadranin nemalo iznenadio kad je krajem siječnja dobio račun za korištenje novog 'pametnog telefona' kojeg je kupio kod jednog domaćeg teleoperatera. Naime, dobio je račun od čak 15.000 kuna, za internetske usluge korištene u roamingu.

Nediljko Venuti iz Zadra zaista jest krajem prosinca otišao u Hercegovinu, nedugo nakon što je kupio novi mobitel Nokia C6. Mobitelom je uputio samo nekoliko poziva i SMS-ova, ali kad se vratio nakon dočeka Nove godine u Zadar, dobio je račun u kojem je pisalo da je od 23. prosinca do 1. siječnja potrošio 15 tisuća kuna na internetske usluge u roamingu.

"Nikakav internet preko mobitela nisam koristio, niti skidao bilo kakve sadržaje. U izlistu računa pisalo je da sam za dva dana u prosincu imao 3.800 kuna internetskih usluga, a od 30. prosinca do 1. siječnja još 12 tisuća kuna. Prema navedenim vremenima korištenja sadržaja ispada da ih je mobitel skidao i kad je bio ugašen. Teleoperator mi je kazao kako se nitko nije mogao prikačiti na mobitel i da su veliki troškovi nastali zbog korištenja internetskih usluga u roamingu. Razgovore ću platiti i to nije sporno, ali ja te druge usluge nisam koristio, ništa nisam skidao, niti koristio internet, a kako bih to dokazao, ugasio sam mobitel i spreman sam ga dati na vještačenje. Navodno se on može aktivirati i kad je isključen, tražiti nadogradnje za softver i slično", kazao je Venuti za Slobodnu Dalmaciju.

U zadnje vrijeme veći broj ovakvih slučajeva

Predsjednik Udruge Zadarski potrošač Zoran Knežević je potvrdio da u zadnje vrijeme učestalo imaju takvih slučajeva.

"U zadnjih desetak dana javilo nam se dosta potrošača sa sličnim problemima, velikim troškovima za mobitel zbog internetskih usluga u roamingu. Želio bih upozoriti potrošače da paze na to kada prelaze granicu jer su internetske usluge u roamingu vrlo skupe - gigabajt takvog prometa u BiH stoji 60 tisuća kuna. Korisnik to ne primijeti, a kada dođe račun, nastanu problemi", kazao je Knežević.

Slučaj vjerojatno ide na sud

U zadnjih par slučajeva koji su im prijavljeni riječ je bila u pravilu o tzv. pametnim telefonima "koji neprestano skidaju nekakve informacije s interneta, traže GPS poziciju, instaliraju nadogradnje softvera i slično", objasnio je Knežević.

"Najbolje je te opcije isključiti kada se putuje izvan Hrvatske, a ako to korisnici ne znaju, isključiti mobitel. I teleoperatori bi morali bolje upozoriti korisnike svojih usluga što ih čeka budu li koristili takve mogućnosti u roamingu", kazao je Knežević, dodajući kako su Venutiju ponudili pravnu pomoć svoje službe jer bi, prema svemu sudeći, ovaj spor mogao završiti na sudu.

Danas.hr

Post je objavljen 06.03.2012. u 17:07 sati.