Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/putgradine

Marketing

Tramvaj zvani čežnja...

Jučer, dok sam putovala na posao, zatekla me čudna situacija. Stalno sam se putem štipkala za obraze da provjerim je li ovo san ili java. Ulazeći u bus, na samim vratima me dočekao uredno odjeven kondukter koji me ljubazno pitao kartu i uputio na slobodno mjesto da sjednem jer ipak, put je dug. Gledam oko sebe i ne vjeujem. Rukohvati su oprani, naslonjači na sjedalima su kemijski očišćeni, a pod se svijetlio da se skoro pa moglo jesti sa njega. Cijelim busom se prožimao osvježavajući miris, vjerojatno sredstva za čišćenje kojim je autobus očišćen. Vozač je vozio pažljivo, a ne kao da vozi vreće krumpira. Došlo mi je da uopće ne izađem iz busa. Okretište. Taksiji čekaju i sve je dulji red. Ulazim u našeg niskopodnog ljepotana. Sve blista! Na radiju puštaju neke fensi pjesme, a svi oni koji su imali slušalice u ušima, vade ih i pridružuju se slušanju tramvajskog radija. Putnici cupkaju u ritmu glazbe...Na trećoj stanici ulaze zgodne kontrolorke koje ljubazno pitaju za karte, smiješeći se i objašnjavajući na koji način možemo sada kupovati karte. Muški dio tramvaja slini jer utegnuta uniforma... pomislih da je Holding stvarno stisnuo remen. Tramvajski radijski program prekida ugodan glas glasnogovornika ZET-a. Zahvaljuje ljudima što se i dalje koriste njihovim prijevozom, što plaćaju samo 30% više cijene, a za to što nemamo punu uslugu moramo kriviti Milana Bandića koji poskupljenje od 60% (kak ti ga) nije odobrio. Srami se Milane što si nam uskratio luksuz! Još uvijek se pitam, što smo mogli dobiti za onih 30% posto?

Post je objavljen 02.03.2012. u 16:54 sati.