Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/goto

Marketing

Popularnost

U politici je popularnost višesložen pojam (koji obično o nekom ili nečemu laže).

Medijsko osporavanje popularnosti vlade, laže o prihvaćanju predizbornih medijskih prikaza ("pumpanja" popularnosti) stvarne prihvatljivosti današnje vlasti. O uključivanju u repozicioniranje položaja pojedinaca kroz medijsku podršku novim. Iako su ovi strukturno ološ(i) (u stručnom i moralnom pogledu).
Jednokratna prodaja medijske slike (medijski prostor je svakodnevno izložen objavama; uz uvjet novčanog nadoknađivanja).
Dakle popularnost i nepopularnost vlade istinito govori samo o medijima koji su (protivno istini i stanju nacije) pomagali vladi "pokrasti" izbore. O svemu ostalom laže ...
Mediji i medijski djelatnici snose odgovornost za stvaranje klime "promjena", propasti i popularnosti. Sadašnjim distanciranjem se nastoje oprati od svojih grijeha.Bezuspješno.

Jednom će se suočiti s odgovornošću za svoje prljave radnje ... i platiti punu cijenu svoje neljudskosti. (Tko bi za ateiste, prosrbe i komunjare glasao u Hrvatskoj?)

današnji dan, godina je ista (MIMJ)


Post je objavljen 25.02.2012. u 09:57 sati.