Agresivne marketinške kampanje umjesto pozitivnog, u pravilu polučuju upravo suprotan efekt. Kampanje koje se komunikacijski srozavaju na simplificiranu signalizaciju koja kao da je namijenjena nedotupavcima, naprosto iritiraju. Nitko ne voli biti prevaren niti da ga se pravi i smatra budalom, stoga se od prevaranata bježi što dalje glavom bez obzira. Barem bi po zakonima logike i zdravog razuma tako trebalo biti.
Klasičan primjer jedne takve podcjenjujuće i samim time bumerang-kampanje, bili su recimo nedavni vladini eurofilni spotovi pred referendum, koji su svojom demagogijom i površnošću vrijeđali ljudsku inteligenciju. Jedini uspjeh takvog pristupa bio je da je i od suzdržanih glasača učinio skeptike.
No na tržištu pohlepe danas je nerijetko slučaj da marketinške agencije, u trci za profitom, svoju oglašivačku strategiju grade na principima - "prodavati rog pod sviću", "obećavati brda i doline" te "hvalite me usta moja" - koji upravo računaju na ljudsku površnost, naivnost i budalastost (to jest računaju na itekako prisutan fenomen da će im jajani, samo ako ih dovoljno glasno dozivaju, obzirom bez glave trčati - ususret).
Pa je tako oglasna industrija nažalost preuzela intelektualne standarde američkog tržišta koji zapravo računaju na ispodprosječnost, a u slučaju da tržište još uvijek pokazuje znakove samostalnog razmišljanja - forsiranjem marketinškog baby-talka sustavno promiču zatupljivanje (za buduće sjetve i žetve).
Što je tržište tuplje i gluplje, to mu se lakše može prodati svjetlucavi paket velikog Ništavila. To mu se lakše može izmusti lova. Konačni sadržaj tog agresivno reklamiranog paketa i takvog papilova marketinškog pristupa, kojeg svuda oko nas možemo lako uočiti, najbolje može opisati još jedna poslovica - "tresla se brda rodio se miš".
I jel`vam konačno jasnije što se tu uopće reklamira? Pa niš!