Jedan od producenata MDNA, Martin Solveig je za francuski dnevni list Le Parisien razgovarao o suradnji s kraljicom popa za njen dvanaesti studijski album.
Kako je sve počelo?
MARTIN SOLVEIG - Kad je moj singl dobio zlatnu nakladu u SAD-u, njen menadžer me nazvao. Rekao mi je, "Madonna radi na albumu i voljela bi s tobom raditi. Možeš li nam poslati neke pjesme? Prvo sam pomislio da se radi o šali. Onda je postalo sve zadivljujuće. Kad si glazbenik tvoj san je da radiš sa Madonnom.
Reci nam nešto o prvom susretu s njom?
MARTIN SOLVEIG – Prvo smo razgovarali na telefonu. Rekla mi je da joj se sviđaju moje pjesme "Hello" i "Boys And Girls", pjesma koju sam uradio za fashion show Jean Paul Gaultiera. Rekla mi je "zvuči potpuno drukčije od današnjih pjesama." Poslije toga stvari su krenule lagano. Trebali smo raditi na jednoj ili dvije pjesme, ali na kraju smo producirali šest pjesama "Turn Up The Radio", "I Don't Give A", "I Fucked Up", "Beautiful Killer" i "B-Day Song".
Što nam možeš reći o prvom singlu Give Me All Your Luvin'?
MARTIN SOLVEIG – Sve je išlo brzo s tim singlom. Radili smo u studiju u Londonu, slušala je glazbu... Zgrabila je mikrofon i rekla "snimimo je upravo sada!" Zapravo smo zadržali elemente iz čak prvog snimanja. Pjesma je puna plesa, sreće i pozitive, kao bal energije. Njen menadžer i ja smo predložili da ubacimo glasove M.I.A., a Madonna je tražila Nicki Minaj, jer je obožava. Obje pjevačice su na albumu više od jedne pjesme.
Prvi singl je procurio ranije.
MARTIN SOLVEIG – Bilo je grozno, iako je bio samo demo. Ono što sam čuo jeste da je jedan tip hakirao Madonnin kompjuter. Bila je maltretirana cijelo vrijeme, užasno je. FBI me čak probudio i skenirao moj kompjuter da provjeri da li sam ja pustio pjesmu. Kompjuter koji koristim da produciram pjesme je sada zaključan i ne mogu čak doći kući i poslušati pjesmu. Moram je kupiti!
Da li je lako raditi s Madonnom?
MARTIN SOLVEIG – Madonna je jako prizemna. Lako zaboraviš da je pop ikona i opustiš se u procesu zajedničke suradnje. Mnogo pije čudan čaj sa medom i limunom. Natjerala me da probam, ali nije mi se svidio. Više sam za kavu. Ima odličan smisao za humor, jako je ironičan. Nazivala me raznim imenima, profesorom i tiraninom, jer sam je bezbroj puta tjerao da snima vokale i govorila mi je da sam Roman Polansky, jer misli da ličim na njega. Radili smo tri mjeseca u Londonu i New Yorku. Dopisujemo se još uvijek i dijelimo jedno drugom razne ideje. Madonna je oduvijek bila američka pjevačica sa najvećim zanimanjem za francusku kulturu. Njena djeca bolje pričaju francuski od mene. Nevjerojatno je kako Lourdes govori na francuskom jeziku. Madonnu zanimaju francuski filmovi, novi, iz 70ih. Bunuel, Godart, Truffaut, upoznata je sa njihovim radom. Uzmite novu pjesmu za primjer, Beautiful Killer, napisana je u čast Melvilleinovog filma "Le Samourai". Pjeva: "You're a beautiful killer, but you'll never be Alain Delon."
Jesi li zaradio mnogo novca od ove suradnje?
MARTIN SOLVEIG – Ništa značajno, ali dijelimo prihode od pjesama koje smo snimili zajedno. Mislim da je to velikodušno od nje. S vremenom ću zarađivati od toga. Iskustvo je bilo preludo, tako da još ne razmišljam puno o financijama.
Sada možemo vidjeti tko je producirao koju pjesmu...
Na albumu MDNA su i pjesme od ostalih producenata The Demolition Crew, Hardy "Indiigo" Muanza, Michael Malih.
1. Girls Gone Wild (Benassi)
2. Gang Bang (William Orbit)
3. I'm Addicted ?
4. Some Girls (William Orbit)
5. I Don't Give A (Martin Solveig)
6. Turn Up the Radio (Martin Solveig)
7. Give Me All Your Luvin' (Martin Solveig)
8. B-day Song (Martin Solveig)
9. Superstar ?
10. I'm a Sinner (William Orbit)
11. Masterpiece (William Orbit)
12. Falling Free (William Orbit)
13. Love Spent (William Orbit)
14. I Fucked Up (Martin Solveig)
15. Beautiful Killer (Martin Solveig)
+ remix i dvije bonus pjesme
Post je objavljen 05.02.2012. u 14:33 sati.