Uvijek mi je zanimljivo "kontekst-oglašavanje", kad se oglašivači potrude prepoznati mjesta gdje se nalaze njihovi potencijalni "korisnici" i onda svoju reklamnu kampanju ciljano upere na točno određena mjesta, vremena, slojeve ljudi. Nije da sam baš lud za reklamama, ali ovo je na neki način igra "pecanja" korisnika, a ja volim igre i zanimljivo mi je odgonetavati tko se iz kojeg razloga odlučio baš za ovaj ili onaj vid i mjesto reklamiranja. A osobito mi je zanimljivo odgonetavati namjere oglašivača koji svoju reklamu (nekad samo najobičniji "sticker", naljepnicu) nalijepe na neko više ili manje neutralno mjesto - ili iz nekog razloga ne mogu naći bolje mjesto za reklamu (problemi financijske prirode ili pak neke druge) ili im je baš na tom mjestu ciljana publika, a ja ponekad ne mogu zaključiti zašto.
Uglavnom, prošlu nedjelju sam sa sinom proveo dobra dva sata u skate-parku u POS-ovu naselju Oranice-Špansko i zapazio sam poveću količinu naljepnica sa gornje fotke pa me je baš zanimalo tko to pokazuje toliko želje proširiti svoje ime među omladinom koja se tamo okuplja. I, ukucavši web adresu s naljepnice sam i saznao ... a vi procijenite koliko je ta reklama pogodila cilj. (pregledajte cijelu ponudu kako bi vam ciljanje reklame bilo jasnije!)
Skatepark u POS-ovom naselju Oranice-Špansko. Snimio: Vanja