Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/auzmish

Marketing

Jelo Žužinek - dajte dite ćaći, ili - Majo, zvoni Ti na vratma...

Mili svijete metroseksualni, što plužiš skijalištima Europe, Vlašića i Kupresa,

u ovom dvoglavom obraćanju prvo vam želim svako dobro i u nastavku ove Nove godine. Da se niste udebljali, da ste makar malo skrupula osjetili, bacajući borove na otpad i da vam nakon blagdana i darivanja onih dvadeset deka kartica u novčaniku nije tek beskorisna zaliha plastičetine za grebanje leda sa šoferšajbe.

Posebno se nadam da ste dobili kvalitetne navigacije za auto, i da su vaše supruge, punice ili falš etiketirane kolegice s posla imale na umu da pravi muškarac nikad ne bi pristao na integriranu navigaciju u autu. Jer nju drugi vozači ne vide. A mi Rvati volimo da se vidi.
(Čuo sam da se prodaju i zgodne placebo-navigacije na Arizoni, ako trebate.) Fora je to, vidiš zagrebačke tablice na autoputu prema Lipovcu, navigacija svjetluca, stotinama kilometara ravno...
Ali, kvalitetne navigacije i softvere im majčine vam želim, kako vam se ne bi desilo kao tipkaču ovih redaka.
Da – uz prethodnu provjeru na Via Michelinu – u navigaciju ukucate, recimo, Fritzldorf, Austria, i da vas naviguša uredno provede kraj Ljubljane (kako i veli Via Michelin, duplo si štrihirate u glavi), pa tako čekajući nekakav odvojak završite pred pitoresknim Koparskim zaljevom. Uz opasku voljene partnerice, kako se to njezinom prijatelju XY nikad ne bi desilo.
Samo velim. Iz iskustva. Ne primati poklone, uz koje ne vidite račun. Da ne bi bilo, đabe aploud, pa umjesto Austrije, Italija. Uz trošak nafte kao za oriđiđi navi... itd.
(Naravno, cost-benefit analiza dovodi vas u prednost, jer ste još bolje informirani o ženinom prijatelju i vremenu njezine komparativne pomisli na spasitelja.)

Druga glava ovog obraćanja slijedi slijedeću logiku iz psihotesta:
„Ako je telefon crven, a crveno grize – grize li telefon?“
Naime, o feministicama ću malo, jer tko o čemu.

Zarađuje tako izvjesna Maja Panić lovicu sa knjižuljkom „11 ženskih zapovijedi“, opisanim kao "djelo popularne psihologije“, dajući „pregled muškarčevih mana unatoč kojima svaka žena ima pravo na ljubav i poštovanje“. /??autogol?? haklana vrata??/
Dalje korice vele, „Priručnik koji je već u svojem nastanku mijenjao i usrećivao tužne žene“. /prijelom? tisak? uvez? distribucija?/
Ja sam mislio da tužne žene usrećujemo poštar, vibrator ili ja. Serijski ili paralelno, ovisi o spoju. No dobro; knjiga nije pregolema, da se smotat' u cilindar, softback je. Uz duplu gumicu, ide.
Lukavo.

Gospođa Maja Panić čak u samom startu svog cilindrabilnog psiho-usrećivača ispisuje karticu isprike muškima na knjizi; kjut!
(Kvaka jest, što ako knjigu sfrčete i ugumičite, nemrete čitat ispriku; prije ste preuzbuđeni a poslije zahrčete...)
U svakom slučaju, veli Maja:

„Vi, drage moje, nemojte nikako čekati da /muški/ izumru kako biste se spasile.“
„Obratite... pažnju na odgoj i osobe koje su odgajale Vašeg partnera.“ „Lako je živjeti sa dobro odgojenim muškarcima.“ Tu slijedi 25 situacija „u kojima možete prepoznati kakvom je odgoju Vaš partner bio izložen“.
Pa veli Maja „Definicije najučestalijih osobina muškaraca koje su apsolutno negativne i koje su uvijek uzročnici teških ženskih razočaranja i patnji“, uz adekvatne savjete, poput promjene broja mobitela, ili „podložnog muškarca konzumirajte samo onoliko koliko vam to pričinjava zadovoljstvo“. „Žilavog“ muškarca spada titula „prijesan“., uz Majin nesumnjivo životni savjet o traženju zakona i ženske kuće u slučaju odabira ovakvog primjerka muškarca.
So far, so good.

Sad vas, mili moji metroseksualci i njihovi pozadinci, molim slijedeće:
U prethodnom odlomku, riječ i kontekst „MUŠKARAC“ zamijenite riječju – pas. Kao u "Cesar Milan". Pa pogledajte u zrcalo, i sjetite se da žene samo žele biti ravnopravne.
Potom vas molim, da riječ „MUŠKARAC“, čisto misaone igre radi, benevalentno, zamijenite riječju „Rom“. Ili, još očitije, „Židov“.
Pa zamislite knjigu. I autoricu. Te se zapitajte, ne bi li Maji na vrata istom došla zgođušna izraelska poštarica iz Mossada. I isporučila pozdrav...

Toliko o tome do tuda, ne bih drvio dalje, jer možda fulam. Knjiga ide dalje sa savjetima, pa da vidimo...

Maja Panić savjetuje ženama slijedeće:
1. Nikad pričati previše.
2. Nikad sanjati budna.
3. Nikada – planirati ništa, istinski s njim /žena čudno koristi zareze, dodajem/
4. Nikada – davati olako svoj novac
5. Nikada – zapostavljati samu sebe
6. Nikada se previše „približavati“ njihovim majkama (osvrt „Čajevi za svekrvu“)
7. Nikada – slušati i slijediti slijepo njegove gluposti
8. Nikada – miješati strast s ljubavlju
9. Nikad – zaboraviti savjete svoje majke
Itd. (Zapovijedi je jedanaest; jedna više od onih Božjih.)

Mili moji, izazov je, kad vaša Prvozakonita opaskom o svojoj glavobolji vašu erekciju otpravi na počinak, te vam još i krene čitati iz ovakvih djela.
Podsjećam, „Mein Kampf“ je zabranjen.
(Podsjetnik da muški statistički kraće žive od žena, postao bi sad teško shvatljiv. Geneza visokog tlaka svakako nije dokaziv umišljaj...)

U pokušaju razumijevanja, doznajete da je vaša Suposteljnica knjigu dobila na posudbu od jedne prijateljice, koju muž mlati, ali ima love, te ova, trept, ostaje. A ona je knjigu posudila od druge, koja živi u braku bez ljubavi sa kroničnim alkoholičarom. I puno čita.
Ne znam, jesu li one i njima slične žrtve knjigu prekasno dobile; nisu li slušale svoje majke, ili su u stvari same svojom voljom odabrale partnere, koje su odgajale njihove majke. Žene. Da ispadnu muškarci, kakvi se onda pojavljuju na jelovniku runjavih feministica.
(Poanta, dajte dite ćaći, vidi naslov).

Ostaje mi dakle pokušaj tumačenja savjeta Maje Panić ženskom rodu. Maja vašim majkama, suprugama, curama i kćerima veli:
1. Žene pričaju previše.
2. Žene sanjaju budne.
3. Žene trebaju prema partneru biti neiskrene i ne planirati, a iskrenost i planove ostaviti za van obitelji.
4. Dok feministice tvrde da žene za istu satnicu i opis posla manje zarađuju, Maja Panić veli da se novac u obitelji ima dijeliti na „njezin“ i „njegov“ i ne dijeliti olako.
5. Žene, osviještene, u 21. stoljeću, odabravši po maminim savjetima svog partnera, zapostavljaju same sebe.
6. Žene, u istom dahu sa ravnopravnošću, objektivno povlače crtu između svoje zle žene-svekrve i svoje divne mame-žene.
7. Žene tuđu glupost (vlastoglavo odabranog partnera) slijede otvorenih očiju. A kad On, odabrani partner, priča, žene trebaju poglasniti radio.
8. Žene imaju ili biti strasne ili voljeti van svog braka. Jer nema tu miješanja. Doma ili biti strasna, ili voljeti. Veli Maja. Dakle, rezime dosad, previše pričajući, u budnom snu i mimo plana žene strasno vole glupog muža, zapostavljajući sebe, bez love.
9. ... jer baš majke stvaraju te i takve muške, kakvih je Maja očito na klaftre iskusila te u savjetnik pretočila (uz podrobnu i uvjerljivu analizu svakog i svih horoskopskih znakova) ... /?!/

No da...
Ako Maju Panić prepoznate na cesti, mili moji, ne budite grubi. Ne ismijavajte ženu (niti su sve iste, vjerujte mi). Pozovite ju na kavu. Platite joj ćevape.
Jer, ako ju u mraku i ne presretnu feministice, čijoj je svijetloj Kozi Nostri prducnula u fenjer, Maja svakako ima potencijalni problem. Ako, recimo i nedajBožno, netko u prostor izjavi da ima i muških Crnaca. Ili Židova. Čime stvar postane okobodno uvredljiva, pa tamnoputa agentica - egzekutorica, preobučena u poštaricu, provjeri šminku i pozvoni Maji na vrata ...
Ovako, dok se plete samo po muškima, na nama je, stoički podnijeti. Sa smješkom.
Jer mi ne padamo na seksističke podjele i genitalne fašizme, niti budno sanjajući, bez strasti i ljubavi, ostajemo uz svoje partnerice, grleći svoj novčanik.
Nama to ne treba za sreću vlastitog odabira.
...

Umjesto pozdrava, mili moji – zlobensku vinjetu prije lijepljenja na šajbu prislonite na mucastu krpu. Time ona pokupi vlakna i manje se lijepi za staklo, pa se skine u manje stotina ficleka.
Pozdrav Čarobnoj Jadranki.

Vaš

Jelo Ž.


Post je objavljen 24.01.2012. u 12:35 sati.