Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/defton

Marketing

Bijeli Božić u Tihoj noći



Neobično je vruće za ovo doba godine i više ne znam što obući, ako se obučem normalno zimski, nakon nekog vremena hodanja (jer često hodam, pošto sam često i ispred računala - držim neku ravnotežu) prokuham. A ako se obučem malo slabije onda mi u nekim popodnevnim satima već postaje hladno. Ludo vrijeme, nema šta.
Negdje se pročitao da je ovo normalno ponašanje klime tj. da se klimatske promijene moraju dogoditi u nekom periodu Zemlje i da nisu uzrokovane ljudskim faktorom.
No, koliko u tome ima istine, prosudite sami.

Zbog tih klimatski promjena većinu brine to što i ove godine neće imati bijeli Božić. Ja se pitam, što bi trebali reći oni u Australiji koji nikad nemaju bijeli Božić? Ili zar je smisao Božića samo ugođaj, jedenje, pijenje, darivanje i sveopće trošenje? Bijela boja predstavlja čistoću, čistoću djeteta, čistoću srca, nevinost, blagost, spojoj i mir. Ako nama to ne vlada u srcu, što će nam snijeg?

Iskreno, već dugo godina nemam osjećaj Božića, onoga Pravog Božića, osim na Polnoćki, to je nekih sat i pol, dva vremena. Reklama, poput one za Ožujsko i Coca Cole gdje se daruje pola litre gratis, su mi ubili istinski Duh isčekivanja, Došašća i svega. Iako kao aktivni vjernik, koji se trudi živjeti evanđeoski (koliko mi to ide, to je druga tema) tužno to i sa žaljem promatram kako ja, kako ljudi, pa i oni ozbiljni kršćani se gube u trgovačkoj i kapitalističkoj verziji Božića gdje se slavi Djeda Božićnjaka, rade se velike zabave, koncerti, partiji, ali sve bez svijesti o Onome čiji se blagdan slavi.

Bogu hvala na tih sat i pol, dva vremena Polnoćke. Tu si redovito posvijestim uvjete u kojima se Isus rodio i što mu se dok je bio još novorođenče sve događalo. Tu mogu suosjećati s Njim i razmatrati veliko otajstvo Božjeg nauma s nama, jer Bog ne gleda kao što gleda čovjek.

Zapravo se radi u jednoj Tihoj noći koju većina provede u bučnom okruženju.





Post je objavljen 15.12.2011. u 09:32 sati.