Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/zeljkocalic

Marketing

Dome, slatki dome

Koliko je čovjeku važan dom? Koliko je važan prostor u kojem provodi svoje trenutke dragocjene trenutke opuštanja nakon napornog radnog dana? Koliko je važno imati udobnu stolicu, krevet, fotelju, ormar u kojem vam stanu sve stvari, lijepo obojen zid, a pri tome da je sve skladno i na svom mjestu?
Vjerujem da na ova pitanja imamo zajednički odgovor: Imati svoj dom, ugodan i lijepo uređen, krucijalna je stvar svakog čovjeka na ovoj planeti. Kako će izgledati interijer našeg doma ovisit će kod većine prvenstveno o financijskim mogućnostima, a onda tek o ukusu, želji i nastojanju da nam dom bude što ugodniji za stanovanje.



Bez pretjerivanja, dom je život, a objasnit ću i zašto! U život, kao i u dom, puštamo nama drage ljude. Pri tome im želimo priuštiti sve najbolje, jer kada se oni dobro osjećaju, znamo da smo postigli cilj i dobro se osjećamo. Dakako, ugodan interijer doma jedan je od glavnih faktora koji doprinosi dobrom ugođaju kojem svi težimo u trenucima opuštanja, druženja sa svojim najmilijima, i naravno s voljenom osobom.
Potaknut navedenim razmišljanjima pohodio sam ovogodišnji 38. Međunarodni sajam namještaja, unutarnjeg uređenje i prateće industrije- Ambienta koji se održao od 19.-23. listopada na Zagrebačkom velesajmu. Događaj je upriličen u devet paviljona i otvorenom prostoru, a okupio je više od 360 izlagača. Usporedbom podataka s prošlogodišnje Ambijente kada je na sajmu izlagalo 450 izlagača u 15 paviljona Zagrebačkoj velesajma lagano je za zaključiti je kako je okrutna recesija i u drvnoj industriji uzela svoj danak.
Iako su brojke ukazivale da je ovogodišnja Ambijenta siromašnija ponudom, znatiželja je pobijedila i odvela me izložbu. Bez prevelikih očekivanja i euforije zaputio sam se na Velesajam.

AMBIENTA_VIDEO

AMBIENTA_VIDEO 2

AMBIENTA_VIDEO 3

Pred ulazom posjetitelje su dočekivale skupine mladih ljudi koje su doslovno zatrpavali s brojnim prospektima i brošurama izlagača. U jednom od njih sam iščitao da je ovogodišnji sajam organiziran u tri tematske cjeline: namještaj, proizvodi i oprema za unutarnje i vanjsko uređenje, repromaterijali te strojevi i alati za drvnu industriju. Međutim, osim izložbe proizvoda iz oblasti obrade drveta i proizvodnje namještaja, u suradnji sa Hrvatskom gospodarskom komorom organizirano je predstavljanje hrvatskih proizvođača namještaja i unutarnjeg uređenja pod nazivom ''Hrvatska drvna industrija'', 22. međunarodno znanstveno savjetovanje ''Drvo je prvo – Izazovi Sektora pred ulaskom u EU'', stručna predavanja vezana uz obilježavanje Međunarodne godine šuma, stručna predavanja za područje šumske i drvne biomase kao i stručni skup za nastavnike srednjih škola u Obrazovnom podsektoru – prerada i obrada drva ''Staklo u namještaju i interijeru''.



Moram priznati da su me te informacije obradovale budući da sajam nije samo puka izložba namještaja već i mjesto gdje se organiziraju stručni i znanstveni skupovi, konzultira stručna javnost i na taj način unapređuje sama djelatnost. Samo sustavno ulaganje u znanje, usavršavanje, dobra kadrovska politika može jamčiti opstanak i zaradu na visokokonkurentnom tržištu Europe. Drago mi je da je to netko iz Hrvatske konačno shvatio ... Nadam se?



Prijatelj mi je osigurao ulaznicu tako da za zadovoljstvo razgledavanja nisam morao platiti. Imao sam također zadovoljstvo da me osobno provede po sajmu. Najviše sam se zadržao na štandu Edura d.o.o. Vjerujte mi, rade jako dobar namještaj. Čuo sam da imaju odlične ugradbene ormare, najbolje u Hrvatskoj, a sada sam imao priliku osobno i uvjeriti. Bio sam opčaran. Spoj odličnih materijala, dizajna, tehničko inovativnih rješenja, me impresionirao. A imaju i originalnu rečenicu kojim reklamiraju svoje ormare „Eduro- čuvar vaših tajni“. Prelijepo, ali za moj standard preskupo tako da sam se brzo vratio iz sanjarenja u stvarnost.



Kasnije sam obišao sam i štandove drugih izlagača. Bilo je tu posteljine, strojeva iz drvne industrije, spavaćih soba, kuhinja, ugradbenih ormara, skulptura od drveta, sauna...



Iako je bila subota, gužve nije bilo. Recesija se o osjetila na svakom koraku. Ove godine čak 6 paviljona velesajma ostalo je prazno što je bilo jako tužno za gledati. Umjesto da smještajni kapacitet velesajma ne mogu primiti sve zainteresirane izlagače, paviljoni zjape prazni, a posjetitelji se mogu izbrojati na prste. Ovakva situacija nije u skladu s informacijama iz naših medija koji pišu o velikim uspjesima aktualne Vlade u smislu poduzetih mjera za spas i konsolidiranje drvne industrije. Mislim da viđeno nije u skladu s prezentiranim, no valjda to vide i drugi osim mene...
No ipak, sve u svemu, kada sve zbrojimo i oduzmemo, tu subotu prijepodne proveo sam dobra dva sata na ambijenti. Bilo je tu stvarno lijepih, ali i skupih, stvari koje sam poželio imati u svom domu. Tko zna? Možda se i odlučim nešto kupiti! U tom slučaju, bit će to hrvatski proizvod!! Imamo odlične proizvođače koji istinski znaju svoj posao.










Post je objavljen 12.11.2011. u 21:36 sati.