Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/shzzadar

Marketing

… NESAMOKRITIČNI I NEODGOVORNI DAVOR LONČAR, NAČELNIK OPĆINE POLIČNIK

STRANKA HRVATSKOG ZAJEDNIŠTVA

PRIOPĆENJE ZA JAVNOST



Stranka hrvatskog zajedništva – podružnica Poličnik

… NESAMOKRITIČNI I NEODGOVORNI DAVOR LONČAR, NAČELNIK OPĆINE POLIČNIK

Stilom svojih komesara Davor Lončar, pomoću mašinerije iz prošlih vremena, preuzeo je dužnosti u Općini Poličnik … i Zadarskoj županiji, tako da za svoje propuste i nedjela prema dužnostima ne bi odgovarao već bi sofističkim stilom (lažima i spletkarenjem) prebacivao na druge.

Kao načelnik Općine Poličnik, Davor Lončar u svim mandatima bahatio se i pokazivao da je svrha sam sebi.

Komesarčić „ne zna“ da je baš on sa svojim mentorima komesarima doveo u Poličnik Rome koji samo što nisu izazvali epidemiju u Suhovarima i Poličniku, zbog čega mještani spomenutih sela silno negoduju.

Perfidno preko Roma, on bi se u ovo predizborno vrijeme reklamirao kako bi varkama i na sljedećim izborima pobijedio – i dalje uzeo sve dužnosti po kojima ne bi odgovarao kao i do sada – za sada. Proziran je Davor Lončar postao za stanovništvo Općine Poličnik, jer su mu se sve maske pohabale.

*****************************************************

Stanovnici Općine Poličnik ubuduće trebaju birati časnu i moralnu osobu za načelnika općine, a ne Davora Lončara kojemu nije svetinja niti raspelo, KOJE JE U POL IČNIKU SUDJELUJUĆI sa svojim drugovima porušio… a poličanima pokušava porušiti samopouzdanje …

********************************************************

Nema više ptica pjevica niti drugih divljih životinja u šumama Općine Poličnik … sve su pobili talijanski lovci. A gdje su Davore Lončar škude?

********************************************************

REZIME: Davor Lončar, nakon mandata kao načelnik Općine Poličnik …

- Ostavio je zapuštena polja sela Općine Poličnik
- Porušeni križ u Poličniku
- Šume bez ptica i divljih životinja
- Narkomane u selima Općine Poličnik
- Za skoro polovicu manje stanovništva u Općini Poličnik, u odnosu koliko je bilo kada je postao načelnik Općine Poličnik. Dakle, 1818 stanovnika je manje.


KRIŽEM, SIMBOLOM ČOVJEKA – ŽIVOTA,
PROTIV ZLA NA PROSTORIMA OPĆINE POLIČNIK


Neka ove glasovne vibracije – mještanima Općine Poličnik očiste dušu.
Osloboditi se, pa biti slobodan, potom ostati slobodan po zasluzi, smisao je čovjeku.

Aktualni vlastodršci kao robovi privida očituju se ohološću . . . Suprotno načelu Apsolutnog - beskonačnog, ljubomorom i mržnjom tvore uvjete konačnom – kraju života. Vlastodršci Općine Poličnik uglavnom po kvaliteti prezentiraju obitelji u kojima su odgajani i žele se nametnuti časnim obiteljima koje kroz stoljeća čuvaju ognjišta svoja i dostojanstveno žive.

Nisu za vođe pa mještanima stvaraju probleme, oholi ne poštuju red pa su sami zlo i posljedica.

Pojedinac loše odgajan, po navici, nesvjestan i dalje je sklon raditi zlo. Dakle, problem zla čovjeka je što ni za sebe nema rješenja, pa zato zlo čini i drugom. Lucifer ne poštuje Stvoritelja, jer je neredom obolio . . ., posljedica ima svoj uzrok ali neurednima nespoznatljiv.

Takve sudbine prašinom prekrivene, zastupnici su zla kao posljedice činjenja. Zahrđali, ponašaju se umišljeno - kategorički, i nisu svjesni da su pokvarena roba kako se i pokazuju, proturječe životu pa ga i nemaju.
Dakle, križem za život, protiv izvrgnuća dobra.
Otkuda, duhovnim i svjetovnim „vođama“ tolika želja da čovjeka drže u šaci, dok se sami ne žele lustrirati, a što je lijek za samokritičnost.

Dakle, potrebna je lustracija – čišćenje, duhovnim i svjetovnim „ vođama“ i u Poličniku, kao pomoć da shvate da su prošla vremena prisile kojom su stvarali sljedbenike kao poslušne ovce. Podijelili su vlast u Općini Poličnik s tutorima strancima da bi lakše po starim šablonama vladali.

Skupa sa strancima čak su porušili raspelo u Poličniku, a da još nisu svjesni tog gnusnog nedjela kojeg su napravili. Nametnuli su se uz pomoć dijela svećenstva koje ne radi u skladu s vrijednostima i koristima za mještane Općine Poličnik, suglasno su dali strancima i polička – crkvena imanja.

Posljedice koje je izazvala vladajuća stranka zadnjih dvadeset godina u Općini Poličnik:

1. neobrađena polja
2. pad nataliteta
3. emigracija se nije vratila koja je toliko sanjala o povratku u domovinu
4. droga hvata maha
5. uz pomoć vladajuće stranke porušen je križ u Poličniku

Prodaja imovine u iznosu 244.990.312, 00 kuna po pogodovanim uvjetima?

Tko je ovlastio općinu Poličnik da prodaje zemljište po cijeni od 15 eura po m2, te tko je utvrdio ovu cijenu? S kojom vrijednošću je knjiženo ovo zemljište kod primatelja?
Sada također postavljamo pitanje: kako je provedeno knjiženje razlike između tržišne i prodajne cijene? Ovo pitamo iz razloga što su veliki dio svoje imovine prodali pod pogodovanim uvjetima, a primatelji donacije istu nisu u svojim bilancama jednako knjižili.

Postavljamo i sljedeće pitanje: kakvom odlukom je općina Poličnik osnovala gospodarske zone i je li uopće osnovala gospodarske zone ili neke druge oblike pravnih osoba za poticanje gospodarstva, kao što je propisano Zakonom o poticanju razvoja malog gospodarstva (članak 6. točka 9., NN 29/02 i 63/07) i jesu li poštivane sve ostale zakonske odredbe iz citiranog zakona?

Mi i nadalje smatramo da općina Poličnik nije imala fiskalnog kapaciteta za 2009. godinu da pogoduje pravnim i fizičkim osobama pri kupnji zemljišta u iznosu od preko 244. 990.312,00 kuna.
Obrazloženje:
Cijenimo da je tržišna cijena zemljišta po sudskim vještacima i Poreznoj upravi Zadar za zone u Poličniku minimalno 100 eura po m2. Prodali su te godine cca 414.000 m2 i utržili 57.229.688,00 kuna. Ovo zemljište knjigovodstveno vrijedi 302.220.000,00 kuna. Pitanje je kako je ovaj pogodovani diskont knjižen u općinskoj bilanci, a kako kod primatelja.

Zbog gore navedenog upozoravamo na netransparentno, a može biti i protuzakonito raspolaganje i otuđenje državnog zemljišta putem lokalne samouprave. Država je prenijela pravo raspolaganja navedenog zemljišta na općinu Poličnik, ali sigurno ne kao bezvrijednu imovinu, već imovinu kojoj tek treba formirati pravu vrijednost radi ispravnog i transparentnog prijenosa pravih vrijednosti primateljeve donacije.


RASPRODAJOM ZEMLJIŠTA DO NAJUSPJEŠNIJE OPĆINE


Općina Poličnik u Zadarskoj županiji iskazala je najbolji rezultat poslovanja u poslovnoj 2009. godini među svim općinama.
Iskazala je višak prihoda u odnosu na rashode u iznosu 30.114.927,00 kuna.
No, je li to baš tako, obrazložimo općinskoj i hrvatskoj javnosti sljedećim činjenicama.
Iskazan je ukupni prihod u iznosu od 65.536.434,00 kuna i on se sastoji od:

1. Porezi, prirezi i sl. 5.542.259,00 kuna
2. Općinski propisi 1.740.966,00 kuna
3. Kamate, koncesije renta i sl. 997.895,00 kuna
4. Prenesen višak iz ranijih god. 1.035.966,00 kuna
-----------------------------------------------------------------------
Zbrojeno: 9.317.086,00 kuna

5. Donacije opće države 11.842.759,00 kuna
6. Prihod od prodaje zemljišta 45.386.929,00 kuna ! ! ! !
------------------------------------------------------------------------
Zbrojeno: 57.229.688,00 kuna

Sveukupno: 65.536.434,00 kuna
-------------------------------------------------------------------------


Rashod poslovanja iskazan je u iznosu: 35.421.506,00 kuna i sastoji se iz:

1. Rashodi poslovanja 11.941.341,00 kuna
2. Rashodi za nabavu nefinancijske imovine 23.480.164,00 kuna
---------------------------------------------------
Ukupno: 35.421.506,00 kuna


Isključimo li iz ukupnog prihoda prihod od prodaje zemljišta i donacije opće države, dođemo do stvarnog i realnog prihoda općine Poličnik i on iznosi 9.317.086,00 kuna, dakle jedva 14% ukupno iskazanog prihoda za 2009. godinu.

Prihod od prodaje zemljišta i donacije opće države iznose 57.229.688,00 kuna ili 86% iskazanog prihoda za 2009.godinu.

Rashod poslovanja iznosi 11.941.341,00 kunu. Dakle realan rezultat poslovanja općine Poličnik je negativan za -2.100.101,00 kuna !!!

Prihod od prodaje zemljišta zakonito je upotrebljen za nabavu nefinancijske imovine i potreban je općinskom puku. No je li baš nužno do te i takve imovine doći prodajom zemljišta?

Kad rasprodajemo zemljište onda zasigurno više nećemo biti svoj na svome. A dok god smo svoj na svome, dotle smo gospodari i možemo u dostojanstvu preživjeti goli i bosi, ali ne gladni. Upravo nam naši neprijatelji sugeriraju rasprodaju svega i svačega kako ne bismo i dalje živjeli svoj na svome.

Je li se do nabave nefinancijske imovine iskazane u ovom proračunu moglo i drugim putem? Posve sigurno da jest, s drugim ljudima i drugačijom politikom. Cilj i jest dovesti investitora na svoje zemljište bez da mu ga prodaš. Niti jedna europska vlada ni bilo koja vlast ne prodaje zemljište. Postoje drugi instituti korištenja. No, našu sadašnju vlast nema smisla podučavati.

Pokrivanje negativnog rezultata prihodom iz prodaje zemljišta jest i protuzakonit čin. No, neka se institucije ove države i ove vlasti bave time.

Tko će se pak naći nadležnim razmatrati druge stavke razmatranog proračuna općine Poličnik, naći će sve što smo i mi vidjeli ako je Boga i vjere u uređenoj državi. Ovaj proračun je pravi primjer neizbalansirana proračuna i jedinstven primjer općine sa 50% iskazana viška, a k tome još i opća država daje enormne donacije koje recimo općina Galovac može samo sanjati. Sve se čini da i država voli velike hrpe kao đavao.

Đavolski posao je prodati građevinsko zemljište tržišne cijene preko 250 €/m˛ za cijenu cca 15 €/m˛. E baš nas interesira koja je državna vlast utvrdila ovu cijenu te koja je državna vlast ovlastila općinu Poličnik da je može prodati za ovakvu cijenu; koja je državna vlast uopće odlučila da se zemlja nužno mora prodati? Jesu li sve državne vlasti načisto da postoje i drugi pravni oblici i prava građenja na tuđoj zemlji.

Jesmo li načisto da cijena 15 €/m˛ jedva pokriva godišnji anuitet na stvarnoj cijeni od 250 €/m˛ uz kamatu 5% i na 100 godina korištenja.

Kako je moguće zemljište opremljeno komplet infrastrukturom prodati za tako sramotno nisku cijenu? Kako je moguće da država koja je uložila značajna sredstva u opremanje zemljišta ista ne potražuje natrag nakon što općina proda to isto zemljište?

Nije li bilo logičnije i za ulagače mnogo prihvatljivije opremljeno zemljište dati ulagačima s pravom građenja na neodređeno i uz godišnju naknadu za korištenje od samo 2,5 €/m˛?
Općina Poličnik bi imala godišnji priljev od 1.650.000,00 eura ili 12.000.000,00 kuna i to za niz od stotinu godina.

Na način na koji je to izvedeno općina Poličnik ima nekoliko godina veći prihod nego joj treba i ne može ga utrošiti, a za godinu, dvije neće imati od čega živjeti. Ponaša se kao neodgovoran nasljednik i baštinik koji rasproda djedovinu. Živi danas, a kako će biti poslije mene baš briga.

Svakako krivnju za ovakav rad općine jednakom mjerom nalazimo i na državnoj vlasti. Cijena korištenja od 2,5 €/m˛ na godišnjoj razini bila bi zadovoljavajuća za svakog investitora. Primjer 15.000 m˛ godišnje bi investitora stajao samo 37.500 €, što je manje od najma jednog gradskog kafea.



Zagreb – Zadar, 10. studenog 2011. godine



STRANKA HRVATSKOG ZAJEDNIŠTVA


Post je objavljen 10.11.2011. u 15:44 sati.