Moje nedavno pismo/emajl poruku/whatever, upućenu službi za korisnike TELE2, prenosim u cijelosti, kao i eventualni odgovor ...
Obraćam Vam se na ovaj način, jer ne znam kako bih drukčije riješio moj problem.
Naime, krajem prošle godine sam produžio ugovor i uzeo novi aparat LG Optimus. Međutim, primijetio sam da mi više ljudi govori kako me ne može dobiti na mobitel iz Vaše mreže (095 818 2915) ...
Problem nije bio izražen toliko prije kad sam imao Nokiu 5300, ali sada jest.
Možete provjeriti moje razgovore tokom zadnjih nekoliko mjeseci, kad sam silom prilika telefon najčešće držao isključen, a komunikaciju sam preusmjerio na drugu mrežu i telefon, jer jednostavno tamo gdje stanujem postoji VELIKA rupa u signalu (Kaštel Novi, don Ive Jurčeva 12)
Najradije bih prekinuo ugovor, pa makar morao vratiti i telefonski aparat koji sam pri tom uzeo. Ionako ga koristim samo kao budilicu
Znam da je ugovor koji sam potpisao s vama nešto slično kao i Faustov ugovor ...
Delacroix - Mephistopheles in Faust's Study
... ali ovim apeliram da mi pomognete na smanjenje osobne potrošnje, jer mi se omča nelikvidnosti sve više steže oko vrata
Nadam se da ćete imati razumijevanja za moj problem.
Unaprijed hvala na razumijevanju ...
P.S. E, da, i ako me mislite kontaktirati na mobitel, učinite to na 091 763 8555, jer na gore navedeni 095 KOD KUĆE NEMAM SIGNALA, osim ujutro kada sam na poslu, pa ga više i ne nosim sa sobom nego mi stoji doma isključen da ne troši bateriju bezveze ...
Post je objavljen 07.11.2011. u 08:04 sati.