Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/alexxl

Marketing

EU

Pitanja s infotelefona

Ministarstvo vanjskih poslova i europskih integracija započelo je novu fazu informativne kampanje o ulasku Hrvatske u EU. Na tri televizije s nacionalnim koncesijama u sljedećih mjesec i pol dana tisuću puta će se emitirati spotovi koji odgovaraju na najčešća pitanja i nedoumice građana o EU. Sadržaj spotova temelji se na 50-ak pitanja i stereotipa koja su se iskristalizirala u istraživanju i anketama koje je proveo MVPEI – riječ je o pitanjima koja su godinama stizala na njihov infotelefon o Europskoj uniji.

Hoće li EU zabraniti kolinje?
Hoće li zabraniti sir i mlijeko?
Hoće li ulaskom u EU stranci pokupovati sve nekretnine u Hrvatskoj?
Na ta i druga pitanja hrvatski građani odnedavno odgovore mogu pronaći u kratkim TV spotovima kako bi na referendumu mogli donijeti pravu odluku na temelju valjanih informacija.

Kad bi mene pitali negdi na cesti da postavim neko pitanje EU,
ja bi pital:
"Hoćemo li mi ulaskom u EU, popušiti, ili ne?"
Baš tak!
Baš tak, samo zato, da vidim, kak bu ona Gospodična,
dole lijevo, na spotu, ona kaj prevađa za gluhonijeme,
kak bi to prevela?

Eto, taki sam. Nit brige nit pameti.




I još nekaj.
Naš Eduard počel s nekim stripom,
pa ja žaba vidila to i gurnuh nogu pod potkovu.
Prvo, trebaš zmisliti junaka.
Te Blek Stena, te komadant Mark, te Tex Willer i sine mi.
Mali Pinpilinić i njegove avanture u šumi striborovoj.

Još sam da zmislim kakve avanture, tc, sreći nikad kraja.



Post je objavljen 10.10.2011. u 05:50 sati.