CELEBRITY kćerkice, Kelly Osbourne i Lourdes Leon, sinoć su proslavile prvu godinu postojanja modnog branda za tinejdžerice "Material girl" u robnoj kući "Macy's".
"Material girl" je pokrenula slavna Madonna u suradnji sa svojom kreativnom kćerkom Lourdes, koja je tada imala samo trinaest godina. Kolekcija prepuna tajica s printovima, suknji od tila, kariranih košulja, kožnih jakni i ludih modnih dodataka, oduševila je američke tinejdžerice i postala pravi hit. Za zaštitno lice Madonna i Lola, kako je mama zove, odabrale su obiteljsku prijateljicu Kelly Osbourne, koja je u zadnjih godinu dana potpuno promijenila svoj izgled i od neugledne debeljuce postala pravi komad.
Lourdes i Kelly sinoć su održale kratki govor o samoj liniji "Material girl", te predstavile novu kolekciju. Sve je bilo uređeno jako djevojački i u stilu s odjećom branda, pa je tako čak i modna pista bila ružičasta. Cure su na kraju proslave razrezale predivnu ružičasto - leopardsku tortu, koju je dizajnirala sretna obožavateljica koja je pobjedila na nagradnoj igri stranice "Material girl" u kojoj su stotine djevojaka slale svoje prijedloge za izgled slavljeničke torte.
Za ovu proslavu cure su se stvarno skockale pa je tako Kelly obukla crnu usku suknju, majicu s leopard uzorkom i kožnu jaknu, a Lourdes je mamila poglede u kratkoj žutoj haljinici i crnim štiklama. Svi su se složili da su djevojke sinoć blistale te da Lourdes, koja je izrasla pravu ljepoticu, jedna od najatraktivnijih "celebrity kćeri".
Izvor: Index.hr