Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/madonna

Marketing

Bivši su me voljeli, ali nisu napustili svoje prijestolje zbog mene

The Enquirer je imao priliku održati intervju s Madonnom tijekom njenog gostovanja u Veneciji za filmski festival.

Enquirer: Kralj Edward je napustio prijestolje zbog Wallis Simpson. Čega bi se ti odrekla zbog ljubavi?
Madonna: Kada voliš nekoga, uvijek dođeš do situacije gdje se moraš žrtvovati. To je priroda ljubavi. Volim svoju djecu, moram se žrtvovati zbog njih u nekim stvarima.

Enquirer: Što učiš svoju kći o ulozi žene u vezama?
Madonna: Mi žene gledamo na veze i mislimo, "ovo je dečko koji bi se svidio mojim roditeljima, ovaj bi se svidio mom društvu, odobrili bi ga..." Možda izgledaju dobro na slici, ali ne ispadnu onakvi kakve očekuješ. Važna poruka za moju kći u njenim godinama je ta da mora razumjeti da sama donosi svoje odluke. Moramo osmisliti svoj način života i ne dopustiti drugima da biraju s kim bi trebali hodati.

Enquirer: Mogu zamisliti da muškarac ostavi sve zbog tebe.
Madonna: Ne bih se kladila. Dok sam istraživala ovu priču, postavila sam sebi isto pitanje. Koji je osjećaj voljeti nekoga toliko, s tim da je na kraju veliki teret na našim leđima.

Enquirer: Da li to znači da znaš kako je tako biti voljena?
Madonna: Da znam, ali ni jedan se nije odrekao svog kraljevstva zbog mene.

Enquirer: Kako se nosiš s velikim očekivanjima ljudi za tvoj film?
Madonna: Ne znam kakva očekivanja imaju za mene kao redateljicu, jer sam snimila samo jedan film prije ovoga. Očekuješ više od ljudi čiji rad poznaješ od prije i onda očekuješ da će njihov novi rad biti dobar kao prijašnji. Ljudi su više kritičniji prema meni, nego prema nepoznatom redatelju, jer sam bila uspješna u drugim područjima. Osjećam pritisak.

Enquirer: Kako si dobila dozvolu od Mohameda Al-Fayeda, koji je vlasnik nekadašnjeg doma Edwarda i Wallis 'Bois de Boulogne'?
Madonna: Znala sam da je vlasnik imanja i i držao je mnoge aukcije. Morala sam dobiti njegovu dozvolu jer sam željela tamo snimati. Doznala sam da su mnoga pisma kralja i vojvotkinje u njegovom vlasništvu. Stoga sam imala mnogo razloga da ga upoznam. Bio je izuzetno velikodušan i susretljiv. Čim sam ušla u njegov ured, otvorio je knjige i stranice pisama da pogledam. Nije mi dao da ih posudim. Imali smo par sastanaka, htio je da pročita scenarij. Htio je vidjeti kako smo ga opisali, stoga sam mu morala pokazati scene koje se rade o njemu. Onda mi je dopustio, obećala sam mu da ću mu pomoći u njegovom humanitarnom radu za školovanje siromašne i zlostavljene djece u Engleskoj. Bila je dobra razmjena usluga. Pomoći ću mu u humanitarnoj organizaciji, a on će meni dopustiti da snimam film u kući. Mislim da je to fer igra.

Enquirer: Da li si tražila savjete od Sean Penna i Guya Ritchiea i pokazala im scenarij?
Madonna: Nikad nisam pokazala scenarij Seanu. Razgovarala sam s njim o redateljstvu. Uvijek je podržavao moju kreativnu stranu. Dok sam pisala scenarij, dala sam primjerak Guyu. Podijelila sam s njim i koncepte, priče i ideje, jer ga je također zanimala povijest iz tog perioda. Nikad mi nisu dali specifičan savjet, ali Guy me je savjetovao oko kamera, tehnologije, korištenju digitalnih snimaka i sl.

Enquirer: Film prikazuje kako Wally posjećuje mnoge aukcije. Kad si posljednji put bila na aukciji?
Madonna: Na aukciji umjetničkih slika 'Tamara de Lempicka' prije dvije godine. Nisam ništa kupila, jer je bilo sve preskupo.

Enquirer: Što te zna razljutiti?
Madonna: Što me zna razljutiti osim hortenzija? Ljudi koji nisu spremni.

Enquirer: Možeš li reći koji su te filmski stvaraoci inspirirali, posebno na ovom filmu?
Madonna: Inspirirana sam raznim redateljima iz različitih razloga. Inspirirana sam filmom 'Persona' od Ingmara Bergmana, jer je priča o dvije žene koje imaju simbiotsku vezu, mijenjaju osobnost na razne načine. Na kraju filma nisi siguran koja je luđakinja od njih dvije. Njihova veza mi je bila zanimljiva. Obožavateljica sam redatelja Alaina Resnaisa i njegovog filma 'Last Year at Marienbad'. Sviđa mi se njegovo kretanje kamere i snimanje dugotrajnih scena kroz hodnike i prozore. Taj film je bio vrhunac u tom periodu. Svi glumci bi se pojavili na snimanju svakog dana. Ni jedan od njih nije imao scenarij, dolazili su, čekali i slušali što od njih traži redatelj. Bilo mi je fascinantno da su glumci prihvatili takav izazov, kao i on. On je bio velika inspiracija.


Post je objavljen 18.09.2011. u 23:46 sati.