Uvijek se iznenadim kad neke knjige počnem povezivati s učinkom koje su izazvale u javnosti. Primjerice, mnogi knjigu „Seks i grad“ nazivaju začetnikom chick-lita samo zato što se iz nje razvila popularna serija koja je proslavila chick-lit. Ipak, po mom je mišljenju prava knjiga-začetnica chick-lita „Dnevnik Bridget Jones“, dok je „Seks i grad“ doista ozbiljno štivo, koje tjera na razmišljanje o položaju žena u suvremenom dobu i o usamljenosti koja prožimlje urbani život neudanih žena nakon tridesete. Slično je bilo i s knjigom „Noć ženskog pokera“ autorice Jill A. Davis – mnogi su se kritičari s korica knjige požurili usporediti glavnu junakinju Ruby Capote s Bridget Jones, ali ja sličnost ne vidim, osim u činjenici da se u oba slučaja radi o neudanim ženama koje nisu u ozbiljnoj vezi. Tu svaka sličnost prestaje, počevši od humora koji je u „Dnevniku Bridget Jones“ izravan i neprikriven, dok je u „Noći ženskog pokera“ humor sumoran, ako ga uopće i ima.
Glavna junakinja, već spomenuta Ruby Capote je novinarka koja odlučuje preseliti iz Bostona u New York radi posla i da bi se riješila dečka Douga s kojim ne vidi svoju budućnost. Tamo okuplja ekipu žena (neke zna od ranije, a neke je upoznala nakon preseljenja) na noćima ženskog pokera gdje su ulozi ponekad i značajno viši od pet centi, ponekad se radi o neprocjenjivim rizicima – izložiti samu sebe riziku radi vlastite dobrobiti, prepoznati vlastite mane i načine na koje su sklone autodestrukciji i slično. Ruby ide i k psihoterapeutici Elli i tamo pokušava riješiti davne obiteljske traume koje proždiru i njezinu vezu s urednikom Michaelom, i njezine odnose s preostalim članovima obitelji, kao i njezino prijateljstvo sa, redom: Skorkom, manekenkom i žderačicom (oženjenih) muškaraca; Danielle, serijskom zaručnicom koja poklanja svoje srce ili nepristojno mladim nezaposlenim muškarcima, ili nepristojno starim bogatim muškarcima; Meg, njezinom prijateljicom iz predgrađa, sa savršenim mužem i (naizgled) savršenim životom; Lily, nesigurnom u svoju seksualnu orijentaciju; i Jenn, ženom koja je podredila svoj privatni život svome poslu.
Ključno je, kao i u svakom i svakodnevnom životu, učiniti nešto čarobno i važno. Ozbiljno se zaljubiti, recimo.