U danasnjem medijskom prostoru, kojim dominiraju Lady Gaga, Britney Spears i druge slavne osobe, cinjenica da bi Isus Krist mogao imati vise angaziranih sljedbenika nego bilo koja druga zvijezda vrlo je zanimljiva.
Profil Jesus Daily, u kategoriji "crkva/religijska organizacija", jedan je od najaktivnijih na Facebooku, s vise od 8,4 milijuna fanova, prenosi portal net.hr. Profil je u travnju 2009. godine pokrenuo 41-godisnji Aaron Tabor, liječnik iz Sjeverne Karoline, nakon sto se okrenuo drustvenim mrezama kako bi promovirao svoju novu knjigu o dijetama.
Tabor, ciji je otac bio svecenik, objavljuje na Facebooku citate iz Biblije cetiri do pet puta dnevno. Rezultat?! Baza fanova koji predstavljaju najinteraktivniju grupu na Facebooku, interaktivniju od najvecih svjetskih brendova, sportskih klubova ili zvijezda.
Protekli tjedan, s 8,2 milijuna fanova, Jesus Daily imao je 3,4 milijuna interakcija u usporedbi s, primjerice, Justinom Beiberom, cija stranica na Facebooku ima 35 milijuna fanova, ali je ostvarila samo 630.000 interakcija.
Facebook i druge stranice za drustveno umrezavanje promijenili su nacine na koje ljudi komuniciraju, rade, pronalaze jedni druge ili se zaljubljuju. Premda je mozda prerano reci da su promijenili i nacin na koji ljudi prakticiraju vjeru, znacajan broj ljudi sve vise raspravlja o tome na Facebooku.
Naime, prema podacima Facebooka, 31 posto korisnika u Sjedinjenim Državama na svojim profilima istice vjeru, dok je izvan SAD-a taj postotak oko 24 posto. U ovom trenutku vise od 43 milijuna ljudi na Facebooku su fanovi barem jedne stranice smještene u kategoriju "religija".
Post je objavljen 07.09.2011. u 08:26 sati.