Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/madonna

Marketing

Novosti iz kolekcije Material Girl

Madonnina kći Lourdes Leaon je dovoljno stara da nosi šminku i dovoljno odrasla da je prodaje također. Ovog tjedna Lola je lansirala kozmetičku liniju Material Girl u kojoj možete naći sjajila za usne, losione za tijelo, lakove u raznim bojama i šljokicama.

Ova linija je dostupna u 375 Macy's dućana, a cijene artikala se kreću od 7 do 20 dolara.


Kelly Osbourne kao novo reklamno lice za Material Girl često u svojim intervjuima spominje i suradnju u ovoj kampanji.

The Star: Da li ti je zastrašujuće što si prezenterica kolekcije 'Material Gilr', da znaš da radiš s Madonnom?
Kelly Osbourne: Da! Jedna od najvećih počasti u mom životu da radim s nekim koga obožavam i uspjeti raditi sa Lolom, koja je sjajna. Pametna je, dobro zna što radi. Interesantno je vidjeti kako netko tako mlad ima toliko samopouzdanja. Ona i Madonna imaju predivan odnos i divno je to primjetiti. Tu ljudi griješe: imaju percepciju da je s Madonnom teško raditi, ali zapravo nije točno. Pametna je žena, poslovna žena i dobra je majka.

The Star: Što ti osobno najviše svidjelo iz njihovog odnosa?
Kelly Osbourne: Gledajući četrnaestogodišnjakinju kako prikuplja odjeću i dizajnira...To nije samo obična stvar s njihovim imena. Ovo je pravi posao i radile su zajedno. Pomislila sam, o bože, mnogo sam starija od tebe, a to tebi ide od ruke. To mi je bilo inspirirajuće.


Post je objavljen 07.09.2011. u 12:20 sati.