Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/toystory

Marketing

NOVI BRANDOVI, NOVI TRENDOVI



Mama: Hoćeš ove super Bratz lutke?
Dijete: Neću, to nitko ne sakuplja. To je bezveze. Ja bi Winxice!


Što danas znače novi brandovi? Znače status, stil života i opstanak.

Danas ste otišli do Turbo Limača, kako mu se stalno mijenja vlasnik tako ni sami ne znaju što prodaju pa su tako danas na policama osvanule igračke koje ni prije par godina, kad su izašle, nisu djeci bile atraktivne. Crtić po kojem su rađene se izblamirao jer ga djeca nisu popušila i tako su igračke pale u mrak skladišta. No, sad, kad je važno bilošto prodati ,po bilo kojoj cijeni , su ih prašnjave izvukli iz skladišta. Spustili im cijenu do bola. Računaju oni, sigurno će se prodati jer robot veličine pola metra nosi na sebi cijenu 19.99 kn. Pa, gdje ga nećeš kupit, pa da je i govno!
Naravno, vi odmah padnete na ogromnu kutijetinu. Ne samo da je figura ogromna nego još izgovara i 6 različitih fraza iz animacije i svijetli. Vjerojatno ćete vi biti jedan jedini kupac tog jeftinog čuda jer to nije dovoljno IN da se djeci kupuje iako je dosta kvalitetna marka (isti proizvođač Ninja kornjača).

Sada kad bolje razmislite skužite koliko smo djecu zatrovali brandovima. Koliko su se djeca zaboravila igrat igračkama. Koliko očekuju od televizije da im ispriča priču, jer ne znaju sami upotrijebit maštu. Toliko se djeci danas sve nudi na pladnju da uopće nemaju potrebu osmišljavati svoje likove. Zato su i ludi iz mjeseca u mjesec za novom igračkom koju im reklama izvice na TV-u. Sjećate se kad ste vi bili dijete nije bilo važno koju marku nosi igračka, bilo je samo važno da ste je dobili i da se s njom sad idete igrati do besvijesti. Moderni roditelji su ponekad i luđi od djece, strepe i još više huškaju to stanje mode i trenda jer se boje da će njihove dijete zaostajat za drugima. Raspituju se luđački kod drugih roditelja što njihova djeca vole. Jer najlakše je kupit nešto što im već nudi televizija nego sa djecom sjest i vježbat kreativnost.

Trenutno se događa to da se djeca srame igračaka koje su zastarile (tipa, bile su u trendu prije 6 mjeseci). Ona ih odbacuju i ne žele ih nositi u vrtić jer će im se druga djeca rugati posto više u modi nisu digimoni nego bakugani, nisu više oni plišani hrčci, već Dinowaursi, nisu više dobri ni Beanzi ni Gogosi, proš’o voz! Otišao voz zajedno i s Ben 10, a toliko ste para na njega spizdili. Prisjetite se samo svog djetinjstva! Jeste li vi patili za trendovima? Jel bilo bitno da li slažete kolače od Play-Doha ili blata, da li ste imali skupocjene gumene životinje marke Papo, Minis konjiće ili obične grubo lijevane gumene figure, poznatije kao gumenjake. Promislite malo, pa izračunajte koliko se dugo vaše dijete igra s novom igračkom, I koliko mu vremena treba da je odbaci poput smeća. Iz nekoliko viđenih primjera vidjeli ste da su djeca prezasićena, oči ih bole od toliko šarenila,uši od tolikih uzvika “Moraš skupit sve!!!”. Glasnice su im otišle od plača i žicanja, a vama je teško priznati da niste baš debelog novčanika za tolike brandove i da niste toliko u formi da jurite trendove.




Post je objavljen 03.09.2011. u 02:22 sati.