Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/davorovenovosti

Marketing

Svjetski dan mladih je dobio međunarodne Ritam

Umjetnici iz Nepala, Kolumbiji, Francuskoj, Italiji, Španjolskoj i među "Tuned u Madridu" pobjednike.

Madrid, 22. lipanj 2001 .- dobitnici sada su najavili za Svjetski dan mladih u Song Contest Tuned u Madridu (izvorni španjolski naslov: "Madrid me encanta"). Žiri je odabrao pet umjetnika iz Nepala, Kolumbiji, Francuskoj, Italiji, Španjolskoj i odnosno kao zajednička pobjednici ovog natjecanja, u kojem ukupno 270 kandidata iz preko 25 zemalja poslali svoje pjesme.

Pjesme odabrane su "Mi smo napravili jedan", prema Darryll Wilson Nepala, "Elevando mi cancion", po kolumbijski grupe "Mladi misionari Svetog Oca", "Alegria", prema Francuska-based Emmanuel Zajednice; "Radicati u TE" Talijani Andrea Daconte, Alessandro Grasso, i Antonio Minervini, i "Síguele" od strane "Red i mandat Svetog Mihovila" u Španjolskoj.

Žiri, koji čine glazbenici Juanjo Melero i Augusto Algueró, kao i Javier Láinez i Angel Matesanz, članovi svjetski dan mladih Lokalni Organizacijskog odbora, i Beatriz Lizárraga, marketing menadžer "ABC", novina, dodatno je odlučio dodijeliti dvije časno navodi da nagrada i najveći broj igra na službenim stranicama natjecanja, kao i najbolji glas. Dakle, britanski pjevač Cherrie Anderson je osvojio nagradu za najposjećenijih točka madridmeencanta.org sa 400.405 igra za "vjeru u vas", a glas kolumbijski pjevač Leonarda Jauregui proglašen je najboljim u konkurenciji zahvaljujući pjesmu "Venimos ".

Veliki uspjeh za sudjelovanje
Tuned u Madridu glazbenom natjecanju je vidio ogroman odgovor od umjetnika i javnih podjednako od njegova pokretanja u siječnju. Inicijativa je nagrađen najbolji freestyle pjesme nadahnute teme za svjetski dan mladih i tumačiti pojedinačno ili kao grupa, na bilo kojem jeziku.

Ukupno 270 pjesama pristiglo na natjecanje, iako je na kraju samo 139 sastali su uvjete za sudjelovanje. 25 finalista, koji su se natjecali da postane jedan od pet pobjednika su odabrali od strane više od 1 milijuna ljudi koji su posjetili web stranice svaki mjesec.

Socijalno umrežavanje je ključni instrument za pjevača iz zemalja kao i raznolik kao Argentina, Australija, Barbados, Brazil, Čile, Kina, Kolumbija, Kostarika, Ekvador, Ujedinjenim Arapskim Emiratima, Španjolskoj, SAD, Francuska, Velika Britanija, Gvatemale, Indonezije, Italija, Meksiko, Nepal, Peru, Poljska, Portoriko, Dominikanska Republika, Južna Afrika, i Venezuela koji su njihovu glazbu čuli i dobio potporu tisuće ljudi koji su napravili Tuned u Madridu uspjeh u svijetu.

Uzbudljive nagrade
Svaki od pet pobjednika će dobiti besplatnu registraciju za Svjetski dan mladih, koji će se održati 16-21 kolovoz u Madridu, kao i posebna mjesta u gost područje na molitveno bdjenje 20. kolovoza u Cuatro Vientos, a priliku za pjesma da se igrao preko zvučnika na svjetski dan mladih glavnih događaja.

Post je objavljen 13.07.2011. u 20:12 sati.