Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/umbra

Onako baš dobar dan :-)

E, današnji dan bi mog'o dobiti dobru ocjenu da ovo netko ocjenjuje....ujutro sam doručkovao slanine, paradajza i bjelog luka sa tostiranim domaćim kruhom, dobar doručak. Inače volim sve te kombinacije sa slaninom, heh, što se i vidi na meni. Dnevne rutine sam obavljao ne razmišljajući o hrani što je vrlo pozitivno, osvježio se pivom. Ručak je bio vrlo izazovan, faširano i krumpir salata, naravno krupir u kombinaciji sa lukom i uz dodatak kukuruza iz konzerve. Pojeo sam par komada, a ne sve, kako bi inače postupio, to je valjda najteže ustati se od stola dok ima još. Malo sam zakrpao tu obijest pogačicama od tikvica. Poslije ručka sam malo prilegao...sinoć sam bio malko vani, bila friška ljetna večer, onako, fino za sjediti, pa smo se malo zapričali i tako. Navečer sam imao dogovor za sport, pa sam navio sat. Budilica me fino vratila u stvarnost, pa sam se preselio pred ekran da vidim što ima, natovario sam straccitelle u posudicu i zalio domaćim sokom od jagoda. Idealna situacija za biti pred televizorom, taman je započinjala epizoda večere za pet. To sam jedno vrijeme gledao kao mazohista i obično bi si složio kakav fini sendvič, ufff, volim sendviče...Ali ovaj put sam se krenuo baviti sportom. Igra je bila tenis, dubl. Igrao sam sa dečkima koji su malo pokretljiviji od mene i nisam baš bio od velike koristi svom partneru, ali je bilo veselo druženje. Dečki su odlična ekipa, a igraju vrlo živahno. Dušu sam skoro isputio, kada sam došao kući majica mi je bila mokra kao da miss mokre majice (napisao bih mister, ali to valjda ne postoji) i sada evo tu tipkam.....ovaj post bi mog'o biti objavljen u 23.00 sata. To je jedan od uvjeta koji bi morao ispuniti da ova moja kura bude uspješna, Pisati ove postove svakodnevno i stavljati ih ovdje u 23.00 sata. Osim recimo subotom ili što ja znam, iz nekog posebnog razloga koji bi morao naročito objasniti.
Ehh, da, dogodilo mi se nešto čudno sada, inače se ne vraćam tako rano kući i obično ne obraćam pažnju na to što se događa u ajnfortu, ali danas mi je nešto bilo čudno..ona lampa se pali sama kad auto uđe i kad bilo tko otvori kapiju, a danas ništa i bilo je nekako hladnjikavo kad sam izašao, ali sam mislio da je to od mokre majice. Ali otišao sam maloprije opet, mahao pred svjetlom kao luđak i onda se upalilo, a kad se upalilo osjetio sam neku bol u glavi i opet neku hladnoću, trnci su me onako prošli i doslovno sam pobjegao u kuću....mislio sam nešto reći bratu, ali svjetlo radi i garant bi me pit'o jesam nešto opet pio, pa sam odustao od te misli. Idem u krpe, dan je bio baš dobar i ne želim ga kvariti sa ludostima..

Post je objavljen 06.07.2011. u 22:25 sati.