Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/irudtravels

BeNiLux = Belgija, Niskozemska i Luxemburg :)

24.-31.05.2011.
Pristajem u Ostende... Poznati obrisi zagrebačke katedrale preda mnom. Ne, nije pogreška. Katedrala u Ostendeu je poprilično slična zagrebačkoj pa me tako i prvi put na Zagreb podsjetila.

Iskrcavam se i radim đir po gradu - poznate građevine, spomenici, mostovi i lokali; samo je ovaj put jako toplo, čak vruće. A prošli put kad sam bio u Ostendeu bilo je zima... Zapravo ledeno. Bio je to prvi put da sam vidio mraz na pijesku na plaži ;) I bio je koji dan do Nove 2008. :)

Krenuo sam uz more, prema Nizozemskoj i izmjenjivali su se slični krajolici: cesta i pruga usporedno prema sjeveroistoku, a s lijeve strane se naziru visoki pješčani prudovi išarani nekom vegetacijom i iza toga more, valjda... Bar je tako navigacija pokazivala, ja ga nisam vidio.
Svako malo bi prošao kroz neki gradić. U jednom sam si kupio 3-pack čokoladnih mlijeka i neki kruh, i pošao dalje. Vozio sam tako neko vrijeme i prije nego sam i mislio našao sam se u Nizozemskoj, pokrajini Zeeland. U prvom mjestu me pogled na cijene benzina vratio natrag u Belgiju gdje sam točio za 15 €centi/litri manje i ukrao McD-u malo interneta s pa se zaputio nazad prema Nizozemskoj. Tu sam negdje odlučio kampirati pa sam našao ok mjesto sa predivno ravnim terenom i kratko pokošenom travom, iza neke živice; među poljima i farmerskim kućicama. Dakle, bilo je to kampiranje za koje ne mogu točno reći da je bilo u Belgiji ili Nizozemskoj... Možda baš posred granice :D A spavao sam odlično - i to sve do 09:37! Bezbrižno sam se krenuo spremati, a onda je pogled na drugi mobitel pokazao da je 10:37!!! A ja sam Michele-u obećao doći u 13:00 u Haag, do kojeg ima 2:37h prema Navigatoru! Ostao sam dijelom u britanskom vremenu i zato se sad valjalo požuriti. Kad sam se brzinski spremao za 'udaranje ceste' doletio je na do tratine neki lik igrati se s modelima helikoptera. A imao je i još jedan model - Porschea s kojim je stigao ;)

Krenuo sam oko 11 i malo se prižurio. Bilo je dobro na putu. Imao sam vožnju ispod mora (tunel od 6km) i preko mora - neki trominutni trajekt prije Haaga-taman da predahnem, i oko pola 2 sam bio kod prijatelja Michele-a. Bio sam predbilježen za ručak. Našao sam se u poznatom dijelu centra Haaga kada je Michele došao pred mene. Kupili smo još neke sitnice u Albert Heijnu, poznatom holandskom lancu dućana, parkirali motor ispred ulaza i krenuli gore u stan... Ručak je bio božanstven. A nisam ni očekivao manje od talijanske pripreme tjestenine... Michele odlično kuha. Upoznao sam i neke od njegovih cimera - sve Talijani i svi glazbenici. S jednim sam čak i razgovarao na nekoj mješavini hrvatsko-bosansko-srpskog jezika, jer je on hodao/hoda sa curama iz sve tri zemlje :D

SandArt

Zajedno smo prošetali Haagom, a onda sam ostavio Michele-a da vježba gitaru i uči engleski za ispit; a ja sam otišao, na njegovu preporuku, do predivnog gradića Leidena 15ak km sjevernije od Haaga, te sam na povratku ponovno obišao Scheweningen i tamošnju ogromnu plažu i šetnicu te se prisjetio prvog 'sjevernomorskog' kupanja, druženja i svih događaja točno 2 godine ranije.

Leiden

Scheveningen Sunset

Srbotalijan = Talijan koji hoda sa Srpkinjom ;)

Vraćam se u pravi čas za večeru - odlična japanska tjestenina :P ja stvarno imam sreće da svi moji prijatelji odlično kuhaju :D Proveli smo ugodnu večer u stanu u centru Haaga. Drugo jutro nam se pridružila i Micheleova cura Federica i zafrkavali smo se čitavo jutro uz kavicu.

moji dragi domaćini

Razišli smo se kad su oni trebali na ispit, a ja sam pošao prema Eindhovenu. Usput sam stao u Rotterdamu koji me oduševio visokim neboderima, ali sam ubrzo morao dalje jer me kišica potjerala.

U Eindhoven sam stigao oko 17h i javio se dečkima u studentskom bratstvu Camelot Excalibur. Iste sam domaćine imao i prilikom svoje prve posjete Eindhovenu. Radi se o bratstvu studenata od kojega je iz originalne postave u kući bratstva ostao samo jedan dečko Pieter koji je prije dvije godine bio najmlađi i glavni potrčko u kući... Sada je najstariji i glavni je :D
No stariji studenti ostaju povezani s 'kućom' bratstva i svim novim članovima tako da sam vidio neke od starih domaćina :)
U Eindhovenu sam proveo 4 dana, a prvu smo večer odmah završili u jedinoj Eindhovenskoj party ulici s novim dečkima iz Camelota, koji su me primili kao i njihovi prethodnici prije 2 godine :D

...zato sam idući dan proveo većinom spavajući. I kasnije se našao s prijateljem Robom, kojeg sam upoznao godinu dana prije u Bosni, u Visokom na volonterskoj akciji iskapanja piramida - www.piramidasunca.ba
Rob me odveo na odličnu večeru - nizozemske palačinke sa šparogama, sirom i šunkom - mmm :P u odličan restoran od njegove prijateljice, u preuređenoj staroj štali malo izvan Eindhovena, a poslije večere smo otišli natrag do njegovog omiljenog puba, gdje smo se bili i našli, te proveli ugodnu večer uz koje pivo...

Idući dan bio je za dugo spavanje i frendice bajkericu Lisu i buduću bajkericu Nicoline, zajedničku večeru u kineskom i druženje u pubu, a zadnji sam se dan vidio s Davidom... Volim taj grad; ne zbog zgrada i kulture, već zbog prijatelja koje tamo imam i uspomena koje me uz njega vežu... Vrijeme provedeno u kući tog zadnjeg dana dobro sam iskoristio: Mark, jedan od dečkiju sprema se u 7. mj. na put s društvom u kombiju po Hrvatskoj (obali) tako da sam mu podrobno objasnio sve i dao egzaktne upute i prijedloge za što i kako.

David
moja zahvala domaćinima

Iduće jutro bilo je divno, ali i značilo je moj odlazak. Krenuo sam prema belgijskom Molu (ne avenue mall-u :P). Tamo ću se susresti sa starom prijateljicom Milicom. Ona u Molu studira i radi u VITO-u, a tu i živi sa svojim kul dečkom Bačkom. Njega sam tu upoznao. No prvo smo se našli Milica i ja u VITO-u i tamo me odvela na super ručak i onda smo se zajedno otputili do njihovog kul stančića u potkrovlju u obližnjem Molu.
VITO

Tu smo se ugodno podružili sve dok Milica nije morala natrag na posao, a ja sam ostao s Bačkom uz pivu i stalno neku mezu raspredati o svemu i svačemu; od fotografije i putovanja do Crnogorske obale i moto-filozofije :D bilo nam je super i ostao sam dugo kod njih, čak se već i Milica vratila s posla, i kad je morala na sat nizozemskog, onda sam se i ja zaputio prema svom odredištu za taj dan; Luxembourgu. Milica mi je kasnije u mailu na zahvalu odgovorila da im je bilo drago što su bili dio moga puta pa ću sada iskoristiti tu njezinu frazu i od srca im se zahvaliti što su to uistinu bili :D

Liege
Imao sam lijep put i dobru cestu do Luxemburga, a gradić Esch sűr Sur bio mi je krajnja destinacija. Ipak, bilo je taj dan jako vruće. Jedinu pauzu radio sam u Liege-u. Naposlijetku sam stigao blizu Escha i iznad kanjona rijeke Sur. U šumici nedaleko ceste koja me vodila prema Eschu, pronašao sam super kamping mjesto.

Imao sam pogled na branu i akomulacijsko jezero dolje u daljini :) zaspao sam brzo i uživao u odličnom snu kakav samo kišna noć može pružiti...

Post je objavljen 06.07.2011. u 00:07 sati.