Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/turimti

Marketing

Brend-iranje...


boli glava
welc-tabla
Brend-iranje...
Jutros sam se probudila brendirana na katamaranu „Judita“ vezana za gat Sv. Petra. Drito pristigla sa Visa. Kad je riječ o brendu nije u pitanju Brendon iz B.B-a već moj Tukac. Sav ozaren probudio me je poljupcem u oba obraza, šapčući:
-Probudi se draga. Ti si moj brend. Moja Tukica! Ne znam što mu je ali znam da ništa nije popio. U ruci je držao novine s člankom:
-„Novi simboli Splitsko-dalmatinske županije bit će stilizirani suhozid i slogani :
"Dalmacija - vječna inspiracija", te "Dalmacija. Za dušu. Za tilo". Hmm.

-komiza2

komiza5
-Dragi, bit će da sam ja tvoj suhozid. Tvoja vječna inspiracija.Tukica za dušu. Kako mediji objavljuju to je „rezultat jednogodišnjeg rada agencije McCann Erickson koja je posao dobila 2009. na natječaju za 300 tisuća kuna, i otad provela istraživanja na nekoliko tisuća ispitanika, brojne radionice s uglednim stručnjacima različitih struka... Inače, nositelj cijelog posla je Razvojna agencija Splitsko-dalmatinske županije“.
- Jednostavno, Dalmacija poručuje Svijetu :" Ovo je idealno mjesto za život i rad". Nama koji ovdje živimo i ne/radimo, prva javna prezentacija ovog projekta daje naslutiti promašaj poput milijunski vrijedne studije o korištenju Dioklecijanove palače. Ako je agenciji za ova tri slogana vrha brendiranja Dalmacije trebalo dvije godine mogu misliti koliko će još trebati do njihove primjene u praksi. A, turizam kao nositelj napretka Dalmacije nema vremena za studije. Dalmacija traži promjene odmah & sad. Jedini koji imaju vremena su restauratori istočnog dijela Dioklecijanove palače koji godinama rastežu svoj posao očekujući mirovinu ili dolazak kćeri i sinova sa studija kako bi nastavili njihov posao.
-Autori studije tvrde kako suhozid asocira na jadransko podneblje te kako je kao ključni simbol izabran zbog snažne identifikacije Dalmacije i kamena, ali i asocijacija na maslinarstvo, vinogradarstvo i općenito jadransko podneblje. Također, važan argument je i njegova karakterističnost za otoke, priobalje i zaleđe, ali i kao simbol ustrajnosti.
-komiza6

Nakon Pride parade na zagrebačko-splitskoj Rivi od vješala kojoj nisam nazočila iz opravdanih razloga (posjeta Komiži), studija bi pod hitno oli žurno trebala dobiti Up Date:
- Dalmacija je idealno mjesto za izgubiti život i umrijeti od nerada, ali & srama! Dalmacija - vječni talac Crkve.
- Dalmacija za Ubit dušu & tilo!
Kakav suhozid, kamen za pod glavu & U glavu!
Za Dom spremni!
Nakon tisućljetnog ne/rada Hrvatska je zahvaljujući popovima & Franji s Pantovčaka dobila ono što zaslužuje; mladež sa isUkanom desnicom & kamenom u ruci umjesto kame...A, za nju nikada nije kasno.
Povijest nas uči da budemo spremni na sve...
Spremni...za brendiranje...

komiza7

Vrijeme, vreme, vrime ja za pokriti se ušima, (magarećim)...

magare




Post je objavljen 13.06.2011. u 13:00 sati.