Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/davorovenovosti

Marketing

Intergrafika 2011

O sajmu

Međunarodni sajam grafičke industrije i industrije papira INTERGRAFIKA regionalna je smotra suvremenih dostignuća svjetske tehnologije u grafičkoj industriji, te proizvodnji, doradi i preradi papira.

Grafička industrija u Hrvatskoj donosi 8,93% brutto domaćeg provoda industrijske proizvodnje i zapošljava 6,81% od ukupno zaposlenih u prerađivačkoj industriji, što svjedoči o njenom značaju za gospodarstvo.

Kao bienalna priredba INTERGRAFIKA okuplja značajnije svjetske proizvođače strojeva, uređaja i pribora za grafičku industriju te industriju papira i kartona, kao i pomoćnih materijala i gotovih proizvoda.

Tijekom godina svoga održavanja ova specijalizirana priredba dokazala je da ima perspektivnu za ovaj dio Europe te da potiče razvoj informatičke, nakladničke i grafičke djelatnosti, industrije papira kao i cjelokupno poduzetništvo u ovoj gospodarskoj grani.

Uz izložbeni dio, INTERGRAFIKA će obilovati i bogatim programom stručnih i pratećih događanja na kojem već tradicionalno sudjeluju i razmjenjuju svoja znanja i iskustva stručnjaci iz zemlje i inozemstva, a također i sami izlagači. Ni ovoga puta neće izostati tradicionalna dodjela priznanja izlagačima za uspješnost nastupa.

Kao novo događanje ističemo Dan karijera na kojoj će se susresti ponuđači radnih mjesta i svih onih koji su zainteresirani za poslove u grafičkoj ili ambalažnoj industriji.

Trećega dana Sajma, u večernjim satima, tvrtka Grafik.net iz Zagreba organizira GRAFIK.NET PARTY na kojem će se u ugodnom druženju okupiti svi ovogodišnji izlagači, stručnjaci iz grafičke i ambalažne industrije i sudionici u stručnom programu.

I danas sajmovi, bez obzira na brzi razvoj marketinških medija i drugih modernih oblika poslovnog komuniciranja postaju sve značajniji za cjelovitu poslovnu komunikaciju i imaju dobru perspektivu. Oni ostaju kompetentno mjesto prezentacije poslovnih mogućnosti izlagača - novih tehnologija i trendova, usporedbu s konkurencijom uz osiguranje poslovnih posjetitelja iz regije.

Osobni kontakt "licem u lice" je i dalje nezamjenjiv jer omogućava da se istovremeno može vidjeti, usporediti, ocijeniti te dobiti i povratna informacija o proizvodu ili usluzi.

A garancija uspješnosti sudjelovanja na sajmu je pravovremeno osmišljen i pripremljen sajamski nastup s kvalitetnim promotivnim materijalima, stručnim osobljem i atraktivno uređenim izložbenim prostorom za prezentaciju vlastitih proizvoda i usluga.

U istom terminu održava se i Modernpak, međunarodni sajam ambalaže i pakiranja.

Spoj ovih kompatibilnih gospodarskih grana zasigurno će doprinijeti kvalitetnijoj sajamskoj ponudi i višoj razini poslovnosti na zadovoljstvo svih sudionika s područja grafičke industrije, ambalaže, pakiranja, i poslovnog darivanja.

ZAŠTO IZLAGATI NA INTERGRAFICI 2011? Zbog:

* prezentacije proizvoda i usluga potencijalnim partnerima
* dobivanja najnovijih saznanja o novitetima i trendovima
* usporedbe proizvoda i usluga ostalih izlagača
* izravnog kontakta s proizvođačima, distributerima i kupcima
* povezivanja s tržištima regije
* prisustvovanja kvalitetnom stručnom programu
* te što jednostavno treba doćii…vidjeti i biti viđen…


BUDITE I VI DIO INTERGRAFIKE 2011!

Post je objavljen 31.05.2011. u 12:20 sati.